Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2014, 02:43   #81
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
2

Ik heb een slecht gevoel bij de NVA. Zij zijn niet altijd duidelijk wat betreft hun programmapunten en vrees dat zij alles zullen doen (desnoods meedraaien met de wind) om aan de macht te komen.
Ge hebt gelijk. Meedraaien zullen ze.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2014, 14:53   #82
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ge hebt gelijk. Meedraaien zullen ze.
Ik heb weinig hoop dat er in België op korte termijn verandering zal komen. De bange, brave Vlaming heeft duidelijk last van het CGKR-virus.

Ik reken meer op de Europese verkiezingen en hoop dat daar een verrechtsing zal voordoen. Misschien dat dit de gebrainwashte Vlaming van zijn schroom zal verlossen.
Oud 12 februari 2014, 18:20   #83
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard Wat nu Kifkif?

Citaat:
"Ik heb onbewust mijn hoofddoek uitgedaan door meer lagen toe te voegen. Door er een muts over te dragen, wilde ik mezelf warm houden, maar het effect ervan heeft me verbaasd. Plots begonnen mensen tegen me te praten. Mannen keken naar me alsof ik benaderbaar was. Ik kreeg plots het gevoel dat ik van dezelfde planeet kwam als zij, alsof ik erbij hoorde."

De moslima gaat verder: "Maar de taxichauffeurs, die vaak ook moslims zijn en me vroeger vriendelijk begroetten, deden plots koel tegen me.

Toen ik plots andere dames met een hoofddoek tegenkwam, was het alsof ik niet bestond.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...er-droeg.dhtml
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 18:31   #84
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ze droeg haar nazi-uniform islamitische versie niet en was dus niet herkenbaar als moslim. Wel herkenbaar als niet-moslim, dus geen respect maar pure onverdraagzaamheid.

Hier zullen de Kifkiffers, het Minderhedenforum en het CGKR ongetwijfeld geen studies aan wijden.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 18:35   #85
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Ze droeg haar nazi-uniform islamitische versie niet en was dus niet herkenbaar als moslim. Wel herkenbaar als niet-moslim, dus geen respect maar pure onverdraagzaamheid.

Hier zullen de Kifkiffers, het Minderhedenforum en het CGKR ongetwijfeld geen studies aan wijden.
Goed gezien!

Ik hoor ook altijd zeggen: ze werd niet aangenomen "omdat ze moslima was". Dit klopt niet. Ze worden niet aangeworven omdat hun kleding niet strookt met de niet-religieuze of politieke neutraliteit van een firma. Of men nu moslim is of niet zal daarbij weinig of geen rol spelen (tenzij men duidelijk maakt dat men half dood wil meedoen aan de ramadan). Zelf moeten wij toch ook onze schoenen uitdoen als we een moskee willen bezoeken. Is dat dan geen discriminatie van christenen of atheisten? Ik wil namelijk mijn schoenen aanhouden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 18:48   #86
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Goed gezien!

Ik hoor ook altijd zeggen: ze werd niet aangenomen "omdat ze moslima was". Dit klopt niet. Ze worden niet aangeworven omdat hun kleding niet strookt met de niet-religieuze of politieke neutraliteit van een firma. Of men nu moslim is of niet zal daarbij weinig of geen rol spelen (tenzij men duidelijk maakt dat men half dood wil meedoen aan de ramadan). Zelf moeten wij toch ook onze schoenen uitdoen als we een moskee willen bezoeken. Is dat dan geen discriminatie van christenen of atheisten? Ik wil namelijk mijn schoenen aanhouden.

Moslima's die hun hoofddoek kiezen boven een job sluiten zichzelf uit en moeten dus niet jammeren over de gevolgen van hun zelfmarginalisering. Bedrijven werven ook geen mensen aan in clownspakken.
Eigenlijk zouden ze ook geen recht mogen hebben op een SZ-uitkering. Als ze dan toch voor Allah kiezen, dan the whole way.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2014, 22:00   #87
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Waar genoemde organisaties en media de indruk trachten te wekken dat racisme louter een aangelegenheid is van blanke niet-moslims bewijst de blog van deze moslima het tegendeel.
Niet dat dergelijk bewijs nodig is voor wie met een gezond boerenverstand in het leven staat maar voor sommigen kan het hopelijk de ogen openen.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 01:49   #88
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moslima's die hun hoofddoek kiezen boven een job sluiten zichzelf uit en moeten dus niet jammeren over de gevolgen van hun zelfmarginalisering. Bedrijven werven ook geen mensen aan in clownspakken.
Eigenlijk zouden ze ook geen recht mogen hebben op een SZ-uitkering. Als ze dan toch voor Allah kiezen, dan the whole way.
Van hun geloof mogen ze zelfs geen geld aanpakken dat niet uit arbeid voortkomt.
Maar op dat punt zijn ze dan weer selectief ''gelovig''.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 08:24   #89
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Van hun geloof mogen ze zelfs geen geld aanpakken dat niet uit arbeid voortkomt.
Maar op dat punt zijn ze dan weer selectief ''gelovig''.
Die extremisten beweren duidelijk dat ze vooral gratis geld moeten aanvaarden, hoe praten ze dat nu weer goed dan? Het zal wel weer zo'n hersenkronkel zijn vanjewelste.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 09:04   #90
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

"zodat dergelijke aanzetten tot geweld online worden uitgeroeid"

Mogen we deze applicatie dan gebruiken om diezelfde applicatie aan te klagen?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 11:33   #91
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
"zodat dergelijke aanzetten tot geweld online worden uitgeroeid"

Mogen we deze applicatie dan gebruiken om diezelfde applicatie aan te klagen?
natuurlijk mag je dat. Alle Belgen zijn toch gelijk? Maar of je klachten zullen worden weerhouden, dat is een heel ander paar mouwen.

Sinds ik van een medewerker van het CGKR heb gehoord dat het een overtreding van de AD wetten is om aan iemand te vragen om haar sjalleke af te zetten als ze binnen wil gaan frieten eten, maar dat het géén overtreding van diezelfde AD wetten is om aan iemand anders te vragen om haar schoenen uit te doen als ze nog maar wil binnenkomen, dan heb ik het dus begrepen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be