![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb weinig hoop dat er in België op korte termijn verandering zal komen. De bange, brave Vlaming heeft duidelijk last van het CGKR-virus.
Ik reken meer op de Europese verkiezingen en hoop dat daar een verrechtsing zal voordoen. Misschien dat dit de gebrainwashte Vlaming van zijn schroom zal verlossen.
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze droeg haar nazi-uniform islamitische versie niet en was dus niet herkenbaar als moslim. Wel herkenbaar als niet-moslim, dus geen respect maar pure onverdraagzaamheid. Hier zullen de Kifkiffers, het Minderhedenforum en het CGKR ongetwijfeld geen studies aan wijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor ook altijd zeggen: ze werd niet aangenomen "omdat ze moslima was". Dit klopt niet. Ze worden niet aangeworven omdat hun kleding niet strookt met de niet-religieuze of politieke neutraliteit van een firma. Of men nu moslim is of niet zal daarbij weinig of geen rol spelen (tenzij men duidelijk maakt dat men half dood wil meedoen aan de ramadan). Zelf moeten wij toch ook onze schoenen uitdoen als we een moskee willen bezoeken. Is dat dan geen discriminatie van christenen of atheisten? Ik wil namelijk mijn schoenen aanhouden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moslima's die hun hoofddoek kiezen boven een job sluiten zichzelf uit en moeten dus niet jammeren over de gevolgen van hun zelfmarginalisering. Bedrijven werven ook geen mensen aan in clownspakken. Eigenlijk zouden ze ook geen recht mogen hebben op een SZ-uitkering. Als ze dan toch voor Allah kiezen, dan the whole way. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niet dat dergelijk bewijs nodig is voor wie met een gezond boerenverstand in het leven staat maar voor sommigen kan het hopelijk de ogen openen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op dat punt zijn ze dan weer selectief ''gelovig''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Die extremisten beweren duidelijk dat ze vooral gratis geld moeten aanvaarden, hoe praten ze dat nu weer goed dan? Het zal wel weer zo'n hersenkronkel zijn vanjewelste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "zodat dergelijke aanzetten tot geweld online worden uitgeroeid"
Mogen we deze applicatie dan gebruiken om diezelfde applicatie aan te klagen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds ik van een medewerker van het CGKR heb gehoord dat het een overtreding van de AD wetten is om aan iemand te vragen om haar sjalleke af te zetten als ze binnen wil gaan frieten eten, maar dat het géén overtreding van diezelfde AD wetten is om aan iemand anders te vragen om haar schoenen uit te doen als ze nog maar wil binnenkomen, dan heb ik het dus begrepen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |