![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch één verduidelijking. Bob Maes was wel de grondlegger van de eerste VMO tot de leider ervan, Wim Maes (geen broer) in 1967 overleed. Van de 2de versie -editie Eriksson/Odalgroep- heeft Bob M. zich steeds ferm gedistancieerd.
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Jaaa! Lekker! Leve een nieuwe epuratie, leve een nieuwe repressie en een Berufsverbot-uitvaardiging! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ik zal het U niet uitleggen. Maar neemt nochtans nora van het feit dat ik reeds, op 21 juli 1940, een studentenmanifestatie organiseerde tegen de nazibezetter op de Muntplaats in Brussel en dat ik dat reeds in contact ben gekomen met de Gestapo ( van uw vrienden ); dat hier arbeidsweigeraar in Duitsland, in 1942 en lid was van de
M.N.R. en van de groep G ( sabotage van het centraal telefonischgebouw, rue de la Paikke in Brussel ), enz. ... Dat, in 1917, de vader van mijn moeder en een van haar broeders doet de duitse bezetter werden gedood in Brugge; dat een neef van mij, in 1943, onthoofd, in Berlijn, door het nazibewind, enz., enz. om niet te spreken van een van uw vrienden door hem verklik ben ..... Moet U nog meer weten ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Wat betreft de na-oorlogsche feiten, kan ik U verzekeren dat ik er een grondige kennis van heb. Ik hoef dat hier niet ui te leggen. Ik kan U ook verzekeren dat de zuivering correct is gebeurd ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Geef U handtekening voor een verzoek aan de federale regering ten einde het verbod
van de herdenking van Staf De Clercq, op 19 september e.k., op te eisen. Leve België |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent niet de enige die geleden heeft hoor in oorlogstijd. Maar soit, wij, Vlaamse jongeren leven in 2004 en wensen die oorlogsbladzijden om te draaien. Jullie, ouwe belgicistische pee's lopen over van haat en leven nog steeds in 1944. Nog enige jaartjes geduld en we zijn van jullie gezaag af. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Probeer misschien eerst eens bij de burgemeester en de politecommissaris van Gooik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wij brengen als Vlaamse jongeren respect op voor onze voorouders en Vlaamse strijders die ons zijn voorafgegaan, maar terzelfdertijd nemen we afstand van elke vorm van nostalgicisme of reactionaire dweperijen. Begrijpt u zo'n nuancering beste ThePiano? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik snap wel dat je de collaboratie snel wilt vergeten, wij niet.
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Dat U verklikt bent door mijn vrienden die nog twintig jaar moesten wachten om geboren te worden vind ik nogal straf maar alla... U mag mij niet kwalijk nemen dat ik inga op uw hierboven gestelde vraag of ik nog meer moest weten maar het volgende zou heel verduidelijkend zijn. Toen U dat allemaal hebt overleefd (waarvoor uiteraard mijn respect en ongeveinsde dankbaarheid) en de oorlog was gedaan.. wie heeft u toen verraden? Waren dat ook vrienden van U? Hoevele onschuldigen heeft U toen verkracht? Hoe lukratief waren uw strooptochten? Heeft U valse getuigenissen afgelegd? Hoe liederlijk waren uw pogroms? U weet dat deze dingen allemaal staan neergeschreven met nogal vrij akkurate data en getuigenissen. |
|
![]() |
![]() |