Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2014, 15:46   #81
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Hoe kunt gij weten of ik overdrijf?
Moest er geen woord voor overdrijven bestaan, men had dan vast en zeker voor pajoskeren gekozen gezien uw staat van dienst op dit forum.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2014, 16:02   #82
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
citaat ander artikel vK:

In 2012 verzeilt Groenewegen - Nederlander, 42 jaar en literair vertaler van beroep - voor het eerst in Antwerpen, als hij een tijdje op het appartement van een Antwerpse vriend past. Hij heeft het er naar zijn zin, komt in contact met nieuwe opdrachtgevers en beseft dat de huurprijzen er een stuk lager liggen dan in Amsterdam, zijn andere werkplek. Begin 2013 beslist Groenewegen te verhuizen.

'Misschien ben ik naïef geweest, maar ik heb daar niet uitgebreid over nagedacht', zegt hij. 'Ik heb gewoon een studiootje gezocht, heb een huurcontract getekend en ben toen gaan kijken: hoe kan ik hier nu blijven. Maar toen kwam ik in een gigantische mallemolen terecht.'

Groenewegen krijgt te horen dat hij zich moet aanmelden bij de Dienst Vreemdelingenzaken van de stad Antwerpen. Een formaliteit, zeggen Nederlandse vrienden die al jaren in Antwerpen wonen. 'Een briefje invullen, 20 euro betalen, en that's it, zo vertelde een Nederlandse uitgever me', zegt Groenewegen. 'Dat klonk aannemelijk. Inmiddels weet ik dat het tegenwoordig anders gaat.'

In tegenstelling tot zijn Nederlandse vrienden, die jaren geleden naar België gekomen zijn, wordt Groenewegen grondig onderzocht. Hij moet bewijzen dat hij voldoende inkomsten heeft en dat hij over een zorgverzekering beschikt. Groenewegen: 'Ik heb meer dan vijftig documenten moeten inleveren: financieel, Kamer van Koophandel, inschrijving in Nederland, noem maar op.'

Het blijkt voor niets. Op 19 augustus 2013 krijgt Groenewegen te horen dat hij onvoldoende inkomsten heeft. Hij moet het Belgische grondgebied binnen dertig dagen verlaten. 'Ik kreeg een waarschuwing dat als ik het land niet verliet, ik gearresteerd kon worden met het oog op een deportatie', zegt Groenewegen. 'Ik schrok me wezenloos.'

'Volgens de Dienst Vreemdelingenzaken kan ik niet bewijzen dat ik geen belasting zal worden voor de sociale voorzieningen van België. Maar kunnen zij bewijzen dat ik dat wel zal worden? Ik heb al dertien jaar een literair vertaalbedrijfje, ik werd hard. Ik misbruik het systeem helemaal niet. Ik heb nog nooit een uitkering gekregen, en ik heb niets met het OCMW (de Belgische bijstand, red.) te maken.'

Groenewegen vertaalt dichters als Ilja Leonard Pfeijffer, Yannick Dangre en Leonard Nolens van het Nederlands naar het Engels. Zijn grootste succes is What Water Left Behind van Rutger Kopland. Hij werd ervoor genomineerd voor de prestigieuze Popescu Prijs. 'Daarmee verdien ik geen tonnen, dat is waar. Maar ik kom prima rond.'
Erg vervelend en kleingeestig als je het zo leest maar...die man is gewoon het slachtoffer van de duizenden die hier wel onbeschaamd op hun gat zitten te profiteren zonder eigen middelen van bestaan! En dan moet je de regeltjes toepassen op iedereen, of er staat een meute klaar om te eisen dat het voor al de anderen ook maar moet kunnen, racisme nietwaar!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2014, 16:12   #83
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op dit ogenblik zijn er mensen die hun leven geven om van Europa deel te mogen uitmaken. Stemt dat u niet tot nadenken?
Jazeker. En hierbij vraag ik me af of het doodgewoon ook niet is vanwege het feit dat dat "Europagedoe" hen financieel mooier in de ogen staat te blinken! In Rusland moeten ze niet proberen te zoeken wat ze hier kunnen vinden!
Het probleem is dat onze landen het multiculwater tot aan de lippen hebben en er moeten er echt geen duizenden meer bij, van waar ze ook komen!
En we zitten hier al met werklozen genoeg (Bruxelles 40%?) op "werkvolk" moeten we ook niet zitten wachten, ook niet op diegenen die voor halve prijs komen werken en zo de eigen werkzoekenden het gras vanonder de voeten maaien!
Voor de rest hebben ze gelijk dat ze de plaatselijke dictatuur beu zijn, democratische veranderingen willen enz. Op te lossen in eigen land.
Oud 21 februari 2014, 16:20   #84
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is een goedkope stellingname die waarschijnlijk door de meerderheid onnadenkend wordt overgenomen.

Ik stel mij echter de vraag hoe je die import kan stoppen? Het is natuurlijk mogelijk een strikte wetgeving op te stellen die de Europese grenzen hermetisch afsluiten.

Bedenk wel dat internet de kijk op de wereld voor iedereen veranderd heeft. Sluiten van de grenzen kan in het verleden misschien en goed middel geweest zijn. Tegenwoordig weet de bevolking wel beter.

Denkt ge dat de armen der aarde zo maar gaan blijven toekijken terwijl wij in Europa zouden baden in weelde? Voor mij zijn er twee mogelijkheden. Ofwel laten we mensen rustig en geregeld binnenkomen en staan we een deel van onze welvaart af, zoals het nu gaat. Ofwel lopen we de illusie na op een eiland te kunnen wonen. Ik vrees dat we dan binnen de kortste keren gewapenderhand ons eiland zullen verliezen en in zee gedreven worden.

Wat kies ge? Dat gij en uw (klein-)kinderen iets van hun welvaart inleveren voor een vreedzame samenleving, of heb ge liever dat uw (klein-)kinderen uitgemoord worden omdat ze krampachtig vasthouden aan hun bezittingen?
Nogal een simplistische manier van voorstellen!
Worden ze onder de voet gelopen in Australië, Canada, de islamitische landen zelf enz ?
Hoe ging het een aantal jaren terug met wel grenscontroles???
Al dat vrijheid-blijheid-en iedereen loopt waar hij zin heeft brengt enkel maar ellende mee voor iedereen op den duur! Waarom zouden diegenen die hier binnenvallen serieuze inspanningen leveren als ze toch alles zomaar krijgen:woonst, kindergeld, school, medische zorgen enz
Maar de plaatselijke centen kunnen niet anders dan opraken op die manier, en wat zal er dan gebeuren denk je?
En de moslims mogen niet eens naar Mars als het hier allemaal opgesoupeerd is!
Oud 21 februari 2014, 16:27   #85
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buitenlander Bekijk bericht
Al op dit uur dronken?
Ik wel en terecht maar het verhaal van de waarom is hier te lang.
En weet je wat het ergste is? Ik moet maar ergens op een terrasje gaan neerzitten en er komt er een aan het tafeltje naast mij ......
Oud 21 februari 2014, 16:33   #86
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie geen boodschap heeft aan het verleden is te stom om dood te vallen.

Wat betreft die laatste jaren voor Europa en Schengen: ooit van Benelux gehoord.

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Benelux

Ik raad u één zaak aan: ga eerst naar school een beetje geschiedenis studeren voor dat ge hier nog verder uw gebrek aan kennis etaleert.

Het Vlaams onderwijs moet zo te zien dringend hervormd worden. Wat leren ze daar nog eigenlijk?
En het wereldrijk van Alexander de Grote ? Zoals de val van het Romeinse Rijk door de bende wilden die er kwamen op afgestormd? ? Napoleon die ook een stukje ging inpalmen? Hitler en zijn Grote Duitse Natie enz enz enz
Nee, één groot Europa, nog nooit gelukt en zal nooit lukken.
Zoals we nu bezig zijn, laten we het nog simpeler maken! Verboden vanaf nu om deuren en vensters op slot te doen, iedereen moet vrij in en uit je huis kunnen! De verrijkende dievenbendes zullen dat zeker een stap in de goede richting vinden.... Met welk recht willen we per se wat we hebben voor ons eigen houden!

En ja, de Benelux... Was het daar maar bij gebleven, drie landjes met voldoende economische en andere karaktertrekken die het goed met elkaar konden vinden! Vergeleken met de poespas van landen en sukkelaars die men nu op één hoop wil gooien...

Laatst gewijzigd door andev : 21 februari 2014 om 16:39.
Oud 22 februari 2014, 03:40   #87
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Maar dat het juist de Nederlanders zijn verwondert mij niet. Ik heb al eerder gezegd, Hitler heeft maar één grote fout begaan en dat is de deportatie van de Joden. Had hij begonnen met de Nederlanders was er waarschijnlijk niemand tegen in opstand gekomen.
De Belgen kunnen die fout van Hitler goed maken. Kost geen cent, het gas hebben ze zelf
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 09:33   #88
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zodat niemand verkeerd rijdt.

Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 09:43   #89
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Belgie ontvangt graag zwartspaarders, belastingontduikers uit Nederland.
Ze willen wel de lusten maar niet de lasten.

Vlamingen liggen al 200 jaar met de francofonie in bed en Belgie bestaat alleen maar dankzij de Hollander haat ,gezaaid door de francofonie en de RK Kerk.

Daarom sluit de grens maar naar Nederland en stap ook uit de taalunie.
Nederland kan dan eindelijk stoppen met het vernielen van de Westerschelde.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 11:47   #90
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Natuurlijk, Spanjaarden zijn geen europeanen, en België is het enige land dat verblijfsvergunningen uitreikt. Tijd om globale cijfers per bevolkingsgroep te publiceren.
Veel " Spanjaarden " die Spanje verlaten en zich in Belgie vestigen, zijn in feite genaturaliseerde Marrokanen. Idem voor de zogezegde Nederlanders.
Maar de regering kan natuurlijk niet zeggen " de Europese vreemdelingen van noordafrikaanse afkomst moeten ophoepelen als ze hier teveel profiteren en lanterfanten ". Ook kan men dit niet zeggen tegen Oosteuropese landlopende, bedelende en als de raven stelende Rom's. Dat zou niet politiek correct zijn hé...
Je moet tussen de lijnen lezen als ze zoiets zeggen zoals " nederlanders moeten de deur uit als ze niets presteren ".
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 11:51   #91
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Veel " Spanjaarden " die Spanje verlaten en zich in Belgie vestigen, zijn in feite genaturaliseerde Marrokanen. Idem voor de zogezegde Nederlanders.
Maar de regering kan natuurlijk niet zeggen " de Europese vreemdelingen van noordafrikaanse afkomst moeten ophoepelen als ze hier teveel profiteren en lanterfanten ". Ook kan men dit niet zeggen tegen Oosteuropese landlopende, bedelende en als de raven stelende Rom's. Dat zou niet politiek correct zijn hé...
Je moet tussen de lijnen lezen als ze zoiets zeggen zoals " nederlanders moeten de deur uit als ze niets presteren ".
De Spanjaarden die vandaag naar hier komen zijn zo Spaans als het maar kan en heel erg goed opgeleid. Wij zien ze graag komen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 13:30   #92
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Belgie ontvangt graag zwartspaarders, belastingontduikers uit Nederland.
Ze willen wel de lusten maar niet de lasten.

Vlamingen liggen al 200 jaar met de francofonie in bed en Belgie bestaat alleen maar dankzij de Hollander haat ,gezaaid door de francofonie en de RK Kerk.

Daarom sluit de grens maar naar Nederland en stap ook uit de taalunie.
Nederland kan dan eindelijk stoppen met het vernielen van de Westerschelde.
Bestaansrecht anders genoeg hoor, in welke vorm dan ook. Geen Holland voor nodig.
Na het ontstaan van de republiek is er in goed - 400 jaar - slechts 15 jaar heel even wat geweest als een gezamenlijke toestand. Werkte van geen meter, dus ...?

Aan onze kant van de grens Nederland en aan de andere kant België of welke andere eventuele mogelijkheid dan ook.
Zaak van de Belgen c.q. Vlamingen, Walen en Duitstaligen.

Francofoon? Hmm, met Fransen hebben ze overigens niet zo'n probleem. Er zijn meer Fransen naar België geëmigreerd dan Nederlanders
Een hekel aan Nederlanders ze er eventueel specifiek uit willen gooien? Who cares .... eigen schuld dikke bult hadden ze er maar niet moeten gaan wonen.
Beter nog alle Nederlanders eruit smijten. Goed voor onze huizenmarkt als vooral de rijke Nederlanders eruit geknald worden
Oud 22 februari 2014, 13:46   #93
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Belgie_Nederland.png‎
Bekeken: 88
Grootte:  281,4 KB
ID: 92959  

Oud 24 februari 2014, 23:09   #94
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op dit ogenblik zijn er mensen die hun leven geven om van Europa deel te mogen uitmaken. Stemt dat u niet tot nadenken?
Dat zijn er dan die niet beter weten of tot die meute behoren dat ze in Europa hun bek opengehouden worden zonder dat ze er een poot voor hebben moeten uitsteken.
Stemt dat u misschien tot nadenken.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2014, 23:18   #95
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een goedkope stellingname die waarschijnlijk door de meerderheid onnadenkend wordt overgenomen.

Ik stel mij echter de vraag hoe je die import kan stoppen? Het is natuurlijk mogelijk een strikte wetgeving op te stellen die de Europese grenzen hermetisch afsluiten.

Bedenk wel dat internet de kijk op de wereld voor iedereen veranderd heeft. Sluiten van de grenzen kan in het verleden misschien en goed middel geweest zijn. Tegenwoordig weet de bevolking wel beter.

Denkt ge dat de armen der aarde zo maar gaan blijven toekijken terwijl wij in Europa zouden baden in weelde? Voor mij zijn er twee mogelijkheden. Ofwel laten we mensen rustig en geregeld binnenkomen en staan we een deel van onze welvaart af, zoals het nu gaat. Ofwel lopen we de illusie na op een eiland te kunnen wonen. Ik vrees dat we dan binnen de kortste keren gewapenderhand ons eiland zullen verliezen en in zee gedreven worden.

Wat kies ge? Dat gij en uw (klein-)kinderen iets van hun welvaart inleveren voor een vreedzame samenleving, of heb ge liever dat uw (klein-)kinderen uitgemoord worden omdat ze krampachtig vasthouden aan hun bezittingen?
Wat een onzin. Er zijn zoveel andere staten waar ge zo maar niet in komt. Zijn ze daar al in zee gedreven? Het helpt geen moer van alle armoezaaiers hier binnen te laten. Als ge al iets wil doen voor arme landen dan is het daar ter plaatse en niet hier. Maar Afrika is een massaal veel rijker land dan dat waar wij wonen maar slechts enkele genieten van die rijkdom en de rest crepeert van de honger. Dat los je niet op met hier de grenzen open te zetten en sinterklaas te spelen tot de zak leeg is.

Laatst gewijzigd door Garry : 24 februari 2014 om 23:19.
Oud 24 februari 2014, 23:38   #96
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben nog altijd verheugd als ik Nederlandse grens oversteek zonder dat iemand daar naar omkijkt. Zonder dat ik aan de bank wisselkosten moet betalen
omdat ik in Nederland een pint wil drinken.

Men zou voor de jongeren hier de grenzen voor een maand moeten herinvoeren. Zodat ze elke keer dat ze de grens passeren weer hun valiezen moeten opendoen op trein en bus. Zodat ze met hun wagen weer aan de grens moeten aanschuiven om hun kofferbak te laten inspecteren. Ze zouden rap anders piepen.
Maar wat voor een onzin kraam jij toch uit. Is dat het grote voordeel? Het kunnen naar buitenland gaan zonder eerst geld te hoeven wisselen? Heb jij misschien nooit leren rekenen? Wat is het probleem, kun je geen koerswisseling berekenen of zo? En is het daarom dat we de grenzen moeten open houden voor al wie hier wenst aan te spoelen, dan door het OCMW gedurende één dag aan het werk worden gezet zodat ze daarna IGO kunnen ontvangen? En hoe denk je dat wij vroeger naar Nederland gingen? Nooit een probleem gehad met de B.Fr hoor in Nederland. Die werd ook daar gretig ontvangen.
Oud 24 februari 2014, 23:44   #97
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge bewijst alleen dat gij een stuk jonger zijt dan ikzelf. Of dat ge maar wat staat te zeveren. Het is niet omdat gij daar geen weet van hebt dat het niet bestond.
Als kind werd de stadsbus van Maastricht elke keer tot staan gebracht aan de grens in Smeermaas. Een douanier wandelde dan van voor naar achter door de bus met de vraag "niks aan te geven?"
Van thuis uit konden wij ook regelmatig de 'vliegende brigade' van de douane gadeslaan die langs de maas op uitkijk stond om smokkelaars te betrappen.
Ik ken zelfs nog mensen die voor botersmokkel een lange gevangenisstraf kregen.
Gaat gij nu beweren dat ge nooit aan de Duitse of Franse grens gestaan hebt en het koffer van uw wagen hebt moeten openen voor controle? Ik herinner mij dat nog van toen mijn kinderen klein waren en we naar Frankrijk reden. En dat was in hebt begin van de jaren 80.
En dan? Van dood gegaan? Als er zaken waren die ge niet onbeperkt mee mocht over nemen kocht ge die niet daar hé, punt uit.
Oud 24 februari 2014, 23:50   #98
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Het is niet omdat dat in een ver verleden zo extreem was dat dit de laatste jaren toen er nog geen sprake was van het huidige Europa en Schengen wetgeving dat het zo extreem is gelijk gij het stelt.

Om uwe simpele betogen wat te geven verval je steeds in overdrijving, met spek schieten is goed, met ganse ladingen varkens gelijk gij dat doet zwaar overdreven.

Jongeren van tegenwoordig hebben op hun leeftijd al meer keren hun paspoort en bagage laten nazien dan gij op uw ganse leeftijd, doe dus maar een beetje normaal, het is zo al erg genoeg met u.
Die heeft vast nog nooit met het vliegtuig op rijs geweest. Daar moet ge u bijna uitkleden tot op uw onderhemd om binnen dat fantastisch Europa te rijzen. Maar hij zal zeggen dat dat om de veiligheid is. Wel, als ze hier niet al dat gespuis grenzeloos hadden binnen gelaten had ge u op de vlieghaven nu ook niet in uwe halve blote moeten zetten om naar bv Spanje of Italië te vliegen.
Oud 24 februari 2014, 23:53   #99
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jaren 50/60 een ver verleden? Jongen toch ge doet of ik stokoud ben. Nochtans ben ik nog zo jong dat ik nog geen pensioen krijg.

Maar als gij zo stom zijt om door kluppels zoals die van de NVA u nieuwe grenzen te laten aansmeren moet gij dat zelf weten. Ik zal mij blijven inspannen om anderen die die tijden niet meer meemaakten hun ogen te openen. Zodat ze niet zo snem in de val lopen van volksmisleiders.
Heb je je al eens laten onderzoeken?
Oud 25 februari 2014, 00:29   #100
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie geen boodschap heeft aan het verleden is te stom om dood te vallen.

Wat betreft die laatste jaren voor Europa en Schengen: ooit van Benelux gehoord.

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Benelux

Ik raad u één zaak aan: ga eerst naar school een beetje geschiedenis studeren voor dat ge hier nog verder uw gebrek aan kennis etaleert.

Het Vlaams onderwijs moet zo te zien dringend hervormd worden. Wat leren ze daar nog eigenlijk?
Binnen die Benelux had ge ook nauwelijks last van de grenzen. Maar wie van buiten die Benelux kwam, kwam hier zo maar niet binnen. Buiten dat ze zijn beginnen gastarbeiders te importeren onder de leugen dat dat wel moest omdat de eigen bevolking bepaalde functies zoals mijnwerker niet meer wensten te doen omdat het zwaar en vuil werk was.

Gij trapt daar waarschijnlijk ook nog in. Al eens afgevraagd wie dat dan al die jaren aan de havens boten met zakgoed gelost hebben? Boten lampzwart en dergelijke? Dat was geen vuil en zwaar werk zeker? Nochtans werkte er in die jaren geen enkele buitenlander aan de haven hoor, enkel eigen bevolking.

Ze vergeten er wel bij te zeggen dat die bewuste mijnen al veel jaren niet meer rendabel waren, dat de kolen stukken goedkoper hier binnen kwamen van Amerika, waar er ganse koollagen bloot lagen en de kolen met bulldozers geschept werden terwijl men hier nog met een kaars op de helm en een hamer en beitel 300 meter diep moesten.

Heb je je dan al eens afgevraagd, gij die zo goed bent in het verleden, wat die eigen bevolking dan wel is gaan doen wanneer ze niet langer de mijn in gingen. Zijn die misschien thuis gaan zitten met de duimen draaien?

Nee die hebben met de opkomst van de industrie andere functies gevonden die veel beter betaald werden dan dat ze in de mijnen nog betalen konden.

Ze hebben die gastarbeiders niet naar hier gehaald om dat wij dat werk niet wensten te doen maar omdat het kapitaal kost wat kost die mijnen die ter dood opgeschreven waren toch nog maar langer zouden kunnen uitbaten, en daar hadden ze slaven voor nodig die voor een appel en een ei die put in gingen. Niet voor ons, het volk, maar voor de heren.

Niets anders dan een Kunta Kinte situatie met dit verschil dat de slaven niet zijn naar hier moeten roeien en dan bij aankomst gekeurd werden op hun spieren en tanden maar dat ze ze eerst in hun bek gekeken hebben terplaatse alvorens ze zijn op een trein gezet naar hier. En bij hun aankomst hier was het nacht en werden ze hier onder gebracht in houten barakken zo dat ze niet zagen waar ze beland waren.

Maar in het, de bevolking opzadelen met een schuldgevoel, daar zijn ze prima in de heren politiekers, en de simpelste onder ons stappen daar met hun twee voeten tegelijk in en slikken die onzin van," We hebben die wel moeten hier halen omdat jullie dat werk niet meer willen doen". Ze hebben ze hier gehaald om hun zakken nog wat meer te vullen, daarvoor zijn ze hier gehaald en voor niets anders.

Laatst gewijzigd door Garry : 25 februari 2014 om 00:34.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be