Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 23 februari 2014, 14:09   #81
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remspoortobback Bekijk bericht
Ik krijg daar niet genoeg van
Men zou durven denken dat u erop geilt.
Henri1 is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:09   #82
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik begrijp trouwens dat gedweep van Vlaams-nationalisten met De Wever niet zo goed. Hij verdeelt het Vlaamse volk meer dan dat hij het verenigt. Als nationalist kun je daar toch niet gelukkig om zijn?

Het blijft natuurlijk een eeuwig dilemma voor de nationalist. Als hij het volk wil afbakenen van andere volkeren, kan hij niet anders dan het bepaalde kenmerken toeschrijven. Het volk moet een identiteit hebben die zich vertaalt in een ideologische 'grondstroom'. De grondstroom waar De Wever zijn nationalistische bootje op wil laten varen is thans een donkerblauwe. Helaas lijkt het Vlaamse volk er lang niet van overtuigd dat zijn wezen donkerblauw is. Aldus zaait De Wever met deze ideologische invulling van de Vlaamse identiteit meer verdeeldheid dan goed is voor de stootkracht van het Vlaamse 'volk'.
S*T*R*I*K*E
Henri1 is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:10   #83
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
In 1830 was er geen De Wever om "het volk te verdelen". Als de toenmalige nationalisten hadden rekening gehouden met de "grondstroom" hadden de Vlamingen vandaag een échte identiteit: De Nederlandse. De separatisten van toen hebben er echter �*lles aan gedaan om de Vlamingen een identiteit op de dringen die strookte met die van henzelf.

Sindsdien hebben de Vlamingen BEWEZEN dat Vlaanderen "blauw" is, en de Walen dat ze bloedrood zijn. Met alle gevolgen vandien.

Meer dan een eeuw geleden, in 1912 wist een rode vakbondsleider al dat er geen Belgen bestonden maar wel Vlamingen en Walen. Hij schreef er zelfs een brief over naar le roi.

Het klopt dat na 200 jaar van een vorm van koloniaal bewind, discriminatie, en indoctrinatie een aantal Vlamingen verbelziekt zijn, maar het klopt evengoed dat er van één Belgisch volk nooit sprake is geweest, noch dat het ooit zal bestaan.

De ergste nationalisten moet je dus NIET zoeken bij het volk dat naar zijn vrijheid snakt maar bij degenen die dat met alle mogelijke middelen proberen te beletten.
Vijgen na Pasen.
Hopelijk is dt weer geen persoonlijke aanval om aan uw laars te lappen.
Henri1 is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:14   #84
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Tiens, ik meen me te herinneren dat de man roemloos ten onder ging in een debat met salon-sos Vandenbroucke.
En dus is hij een slechte manager ?
Trouwens als ik het mij goed herinner was onzen Franky aan het zeuren over details.
U blijft dit maar herhalen en herhalen, het lijkt wel of het enige punt is dat uw bestaan opkleurt. Hoeveel keer per dag kijkt u er naar ?
stuyckp is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:15   #85
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Als hij het advies van zijn dokters in de wind slaat...
Zelfs dan nog, hij heeft dit gedaan om dood te vallen als martelaar voor de Vlaamse zaak.
Kan je echt niet beter ?
stuyckp is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:15   #86
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Trouwens als ik het mij goed herinner was onzen Franky aan het zeuren over details.
U blijft dit maar herhalen en herhalen, het lijkt wel of het enige punt is dat uw bestaan opkleurt. Hoeveel keer per dag kijkt u er naar ?
Hij is idd een slechte manager. Is hij ondertussen niet uitgerangeerd door de kleine Lijder ?
Henri1 is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:16   #87
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hopelijk blijken deze perikelen achteraf beschouwd niet in scène gezet.
Henri1 is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:19   #88
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp trouwens dat gedweep van Vlaams-nationalisten met De Wever niet zo goed. Hij verdeelt het Vlaamse volk meer dan dat hij het verenigt. Als nationalist kun je daar toch niet gelukkig om zijn?

Het blijft natuurlijk een eeuwig dilemma voor de nationalist. Als hij het volk wil afbakenen van andere volkeren, kan hij niet anders dan het bepaalde kenmerken toeschrijven. Het volk moet een identiteit hebben die zich vertaalt in een ideologische 'grondstroom'. De grondstroom waar De Wever zijn nationalistische bootje op wil laten varen is thans een donkerblauwe. Helaas lijkt het Vlaamse volk er lang niet van overtuigd dat zijn wezen donkerblauw is. Aldus zaait De Wever met deze ideologische invulling van de Vlaamse identiteit meer verdeeldheid dan goed is voor de stootkracht van het Vlaamse 'volk'.
Hoezo hij verdeelt ?
Mij lijkt het dat er nog nooit zo'n grote Vlaams nationalistische partij is geweest. En moest een linkse Vlaamse nationalistische partij levensvatbaar zijn en bestaan, zou ik dat echt niet erg vinden.
stuyckp is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:22   #89
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij is idd een slechte manager. Is hij ondertussen niet uitgerangeerd door de kleine Lijder ?
Waaruit blijkt dat dan ?
ref wikipedia :
Op 1 augustus 2013 wordt Pieters vicerector van de groep Humane Wetenschappen aan de KU Leuven onder rector Rik Torfs. Pieters zal daardoor zijn ambt als gemeenteraadslid en senator vroegtijdig stopzetten.[4][5] Hij wordt in de Senaat vanaf medio juli 2013 vervangen door Veerle Stassijns.[6]

Voorwaar een vicerector heeft geen management kwaliteiten nodig.
Rikske jongen je bent weer aan het bazelen.
Kijk nog maar een keer of 10 naar dat filmke, dan overtuig je tenminste nog jezelf.
stuyckp is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:23   #90
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Hopelijk blijken deze perikelen achteraf beschouwd niet in scène gezet.
Het is een complot, een complot zeg ik u.
Hip hip hoi. Hip hip hoi. Calimero Rikske.
stuyckp is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:26   #91
Goudbever
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Zag er erg ziek uit zeg
Goudbever is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:31   #92
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever Bekijk bericht
Zag er erg ziek uit zeg
Zoals de meeste commentaren van zijn politieke tegenstanders hier op het forum.
stuyckp is offline  
Oud 23 februari 2014, 16:26   #93
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. Pé ventje toch .. het is telkens ontluisterend om vast te stellen hoe soepel u met de betekenis van woorden omspringt .. wanneer Frank Vandenbroucke zijn confrator Pieters terecht op zijn plaats zet, nota bene met betrekking tot onderwerpen welke volledig tot het expertise domein van professor Pieters behoren .. zijn dit volgens de vlaems-nazionalistische canon : details .. het vlaems-nazionalistische discours is overigens wormstekig met dergelijke .. details .. wie hen daarop wijst is een zeur ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 23 februari 2014, 16:31   #94
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het is een complot, een complot zeg ik u.
Hip hip hoi. Hip hip hoi. Calimero Rikske.
.. Pé .. nu doet u het weer .. anderen naäpen en met andermans pluimen gaan lopen .. op het begrip Calimero rust een eigendomsrecht .. namelijk dat van de vlaems-nazionalisten .. hoe wanhopig moet u niet zijn om van uw kompanen te pikken .. arme begoochelde man .. u hebt werkelijk genen enen clou ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 februari 2014 om 16:46.
4x10E6 is offline  
Oud 23 februari 2014, 16:35   #95
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
anderen naäpen en met andermans pluimen gaan lopen..
Gelieve geen gebruik te maken van deze metafoor, die behoort U niet toe
HRobin is offline  
Oud 23 februari 2014, 16:38   #96
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever Bekijk bericht
Zag er erg ziek uit zeg
.. meneer De Wever is dan ook erg ziek .. zoals ik al zei, ziet het er voor meneer De Wever niet goed uit .. in tegenstelling tot het nieuw verworven adagium dat het vlaems-nazionalistisch sociaal en medeogenvol is voor de échte hulpbehoevenden (althans indien men mevrouw Oomans geloven mag) zal het vlaems-nazionalistische roedel meneer De Wever strakjes wroegingloos slachtofferen .. men zou voor niet minder met de staart tussen de benen naar Zwitserland afdruipen ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 februari 2014 om 16:45.
4x10E6 is offline  
Oud 23 februari 2014, 16:43   #97
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Gelieve geen gebruik te maken van deze metafoor, die behoort U niet toe
.. integendeel de metafoor behoort mij volledig toe .. andermans pluimen worden pas pluimen doordat ik het pluimen noem .. net zoals kunst pas kunst wordt wanneer het waargenomen wordt ..

4x10E6 is offline  
Oud 23 februari 2014, 16:57   #98
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. integendeel de metafoor behoort mij volledig toe .. andermans pluimen worden pas pluimen doordat ik het pluimen noem .. net zoals kunst pas kunst wordt wanneer het waargenomen wordt ..
Q.E.D. dat de metafoor mij toebehoort, aangezien ik ze als eerste heb gebruikt : namelijk hier

Ere wie ere toekomt zegt men dan.
HRobin is offline  
Oud 23 februari 2014, 17:05   #99
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Q.E.D. dat de metafoor mij toebehoort, aangezien ik ze als eerste heb gebruikt : namelijk hier

Ere wie ere toekomt zegt men dan.
.. verre van wmbw .. u verstaat het proces niet .. zolang ik uw pluimen niet als pluimen benoem is het bagger .. u produceert de bagger, ik maak er pluimen van .. nochtans niet zo moeilijk .. Michaël Borremans, Wim Delvoye, Marcel Broodthaerts .. hel zelfs Andy Warhol hebben mij dit voorgedaan .. de vruchten van uw arbeid behoren u niet toe .. Johny Thijs, Sophie Dutordoir, Jean Votron .. hel zelfs John Rockefeller hebben ons dit kunstje ook al ooit eens gelapt .. dit neemt niet weg dat ik u niet dankbaar zou zijn, wel integendeel ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 februari 2014 om 17:06.
4x10E6 is offline  
Oud 23 februari 2014, 17:25   #100
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Gezondheidsproblemen zijn wat ze zijn.
Maar men moet nu ook weer niet doen alsof we plots allemaal blind, doof en dom zijn.
Tweede hospitalisatie in korte tijd.
Infectie van 3 vitale organen
Werkt terug halftijds
Zegt debatten af, geen interviews
Spreekt zelf van langdurig herstel
Doktersverbod voor sport

Maar is wel full time burgemeester, parlementair, partijvoorzitter en boegbeeld van de campagne.

Je zou je voor minder vragen gaan stellen. En de partij doet er alles aan om vooral te doen alsof en geen énkel probleem is naar de campagne toe.
Denkt men dat de burger idioot is of zo ?
Bart wordt goed opgevangen door de partij.
reservespeler is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be