![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie heeft er nu interesse voor een nieuwe partij die iets wilt bereiken dat al 176 jaar een feit is en blijkbaar nog niet werkt |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat het Vlaams Blok voort kwam uit de Volksunie, was eerder een nadeel, omdat men in de Vlaamse Beweging schrik had van het spook van de scheuring (een vaak terugkerend leidmotief trouwens), wat aanvankelijk de electorale score van het Vlaams Blok stevig beknotte. Heel anders is het met de N-VA. Die haalde wel voordeel uit het VU verleden, gewoon omdat de VU niet meer bestond.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie halen nog niet eens de feitelijke kiesdrempel. En ook niet de vastgelegde kiesdrempel. Het ideeëngoed dat jullie verkondigen heeft nauwelijks een maatschappelijk draagvlak. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Nauwelijks? Dat heeft geen draagvlak! Een bende navelstaarders, dat zijn ze. Ik hoop dat ze ooit het licht zien en om zich heen durven kijken. Afin ja, dat zal wel niet...
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk de historie van Agalev nog eens ![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Is er een probleem, Patriotje? Zeg het ne keer aan de wereld
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed. Hier de resultaten van de Kamerverkiezingen in 1978 waarbij Agalev voor het eerst opkwam: AGALEV 5556 0,1%. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Informeer u dus VOOR ge uwe zever op een forum komt spuien, en zéker als je terechtgewezen wordt.
|
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Alleszins blijft de parallel staan: Agalev kende na 2 verkiezingen een doorbraak, BUB ging achteruit in de kieskringen waar ze al eens was opgekomen (maar haalde globaal meer stemmen omdat ze gewoon in meer kieskringen opkwam). Agalev is een volwaardige partij gebleken, u blijft trappelen in de marge. U heeft gewoon geen politieke toekomst, Patriot, en uw dromen om in het parlement te zitten zal u moeten opbergen, tenzij u van partij verandert.
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Agalev deed er 3 jaar over om in het Parlement te komen, om nog maar te zwijgen van de vele jaren dat Agalev en de Groene Fietsersbond daarvoor al bestonden en de mensen probeerden te sensibiliseren. BUB bestaat net 2 jaar. We hebben nog tijd.
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
En deze keer niet komen neuten dat bier te veel geld kost, gierige Hollander! ![]()
![]() |
#94 |
|
![]() Oh, by the way, zelfs ROSSEM haalde direct 3 zetels. Wat ga je nu weer uitvinden als excuus?
![]()
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die elke dag in de media mocht tiens.
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Niemand zelfs geen 'anti-separatistische nationalisten' (neo-Dinaso's) willen met zo'n dom en inhoudloos gedrocht als de BUB vereenzelvigd worden. Ze kiezen nog liever voor het separatistische Vlaams Blok of de tsjeven! ![]() ![]()
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zot had dan ook NIKS te zeggen. Van Rossem ook niet, maar in die tijd was er nog nood aan een protestpartij. Vandaag gaan zowat alle proteststemmen (ongetwijfeld allemaal flaminganten
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat: