Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2014, 18:08   #81
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En kippen scharrelen in de afval , de mesthoop en ze eten zelfs regenwormen.
En toty5 eet dat op zonder zeuren...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 18:09   #82
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toty5 Bekijk bericht
Frans krijgt een sobere waarschuwing te geven wijn voor hun gezondheid
Met somberheid rondom, zou de regering van president Sarkozy hebben gekozen een ander moment voor zijn nieuwste campagne. Deze vertelt het Franse volk te stoppen met het drinken van wijn.
Om de woede van de drankenindustrie en ongeloof van vele patriotten, heeft het ministerie van Volksgezondheid alcohol een van de belangrijkste schurken in een rit tegen kanker.

"De consumptie van alcohol en met name wijn, wordt ontmoedigd," zeggen richtlijnen die zijn getrokken uit de bevindingen van het National Cancer Institute (INCA). Een glas wijn per dag de kans op kanker verhogen met maximaal 168 procent, beweert brochure van het ministerie.
Vergeet die 1980 bevindingen dat antioxidanten in wijn waren goed voor de gezondheid, zei de Franse deskundigen. "Kleine dagelijkse doses alcohol zijn de meest schadelijke. Er is geen bedrag, hoe klein ook, dat is goed voor je, "zei Dominique Maraninchi, voorzitter INCA's.

Autoriteiten elders hebben verteld mensen in de afgelopen jaren te droog gaan als ze willen om gezond te blijven. Maar het advies was vooral ontnuchterend, afkomstig uit de regeringsleiders van Frankrijk, een land waar de wijn is een onderdeel van het leven en het nationale erfgoed.
De aangenaam geïllustreerd ministerie brochure maakt grimmige lezen. De INCA verzamelde honderden internationale studies en samengevat de relatie tussen vormen van kanker met eten, drinken en lifestyle. Afgezien van wijn, het gevaarlijke spul is rood vlees, vleeswaren en zout. Een pave de rum-steakmight niet zo klinken watertanden na het lezen: "Het risico op colon-rectale kanker stijgt met 29 procent per 100 gram portie rood vlees per dag en 21 procent per 50 gram deel van vleeswaren. "

Alcohol vergemakkelijkt kanker van de mond, strottenhoofd, slokdarm, dikke darm-rec-tum en borst, zeggen de richtlijnen.
De wijnproducenten schreeuwen vuil, beschuldigt de gezondheid lobby van het proberen om een ​​van de heerlijkheden van de natie te doden. Zij stellen vast dat verdachte toeval dat Frankrijk heeft nu zijn eerste geheelonthouder voorzitter. Sarkozy nipt mineraalwater en sinaasappelsap terwijl rondom hem kloppen terug de Champagne en de Bourgogne.

"Deze vervolging van wijn moet stoppen," zei de Algemene Vereniging van de wijnproducenten. De telers zeggen dat het wetenschappelijk bewijs is tegenstrijdig en ze wijzen op een studie van de Wereldgezondheidsorganisatie, die vond dat matige consumptie helpen om kanker te voorkomen.

Xavier de Volontat, voorzitter van assocation de wijnproducenten in de zuidwestelijke regio Languedoc, zei: "De extremisten mogen niet aan consumenten gijzelen. . . Wijnconsumptie is gedaald met 50 procent in de afgelopen 20 jaar in Frankrijk, maar kanker is toegenomen. Je moet toegeven, dat is een paradox. "
"We hebben nooit gezegd dat alcohol is niet gevaarlijk voor de gezondheid", zei de heer de Volontat. "Wij zijn voor een verantwoorde, redelijke en matige consumptie. . . Het is niet in ons belang om onze consumenten te sterven aan kanker of bij auto-ongelukken. "

http://www.timesonline.co.uk/tol/lif...cle5769159.ece

- Consumer Reports magazine is discussie over ziekteverwekkers geroerd in varkensvlees door de melding van een kleine studie waarin Yersinia enterocolitica werd gevonden in 69% van de monsters, terwijl meer voorkomende pathogenen zoals Salmonella en Listeria waren veel minder vaak voor.

Y enterocolitica veroorzaakt een intestinale ziekte die zich manifesteert als koorts, buikpijn en vaak bloederige diarree, vooral bij kinderen. De ziekte verdwijnt meestal vanzelf, maar moet er soms een behandeling met antibiotica, volgens de Centers for Disease Control en Prevention (CDC).

Consumer Reports, gepubliceerd door de non-profit groep Consumers Union, getest 198 rauw varkensvlees monsters, met inbegrip van 148 karbonades en 50 gemalen varkensvlees, uit een aantal supermarktketens.

Naast het vinden Y enterocolitica bij 69% van de monsters, de onderzoekers ontdekt Salmonella in 4%, Staphylococcus aureus in 7% en Listeria monocytogenes in 3%, volgens het rapport. Ook, 11% van de monsters had Enterococcus soorten, een potentiële indicator van fecale besmetting.

Verontreiniging kwam meer voor bij gemalen varkensvlees dan in karbonades, het tijdschrift gezegd.

http://www.youtube.com/watch?v=NgrK7ZUOa0E

http://www.youtube.com/watch?v=rAR77o_SurA
Leer Nederlands AUB.
Uw tekst is om te kotsen.
Niet goed voor mijn gezondheid.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 18:11   #83
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Wie is Frans?
De broer van Sus.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 18:32   #84
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

al iemand hier gekeken ?
http://www.i-dressup.com/collection_view.php?id=87570
Oud 30 maart 2014, 21:14   #85
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
..........

1 . Jezus werd gebaard, net als de meeste moslims , maar alleen de zeldzame Christen.
..........
Over dit zinnetje wens, nee eis, ik meer uitleg.
Welk mysterie der natuur wordt hier onthuld? Slechts zeldzame christenen worden dus gebaard. Waar komen die andere christenen dan vandaan???
Zeg het mij, alstublieft, zeg het mij!
Oud 31 maart 2014, 08:54   #86
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welk mysterie der natuur wordt hier onthuld? Slechts zeldzame christenen worden dus gebaard. Waar komen die andere christenen dan vandaan???
Ooievaar? Bloemkool (of in het geval van Geert Cool: een rode kool?)? Kindjesboot?
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 31 maart 2014 om 08:56.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 09:55   #87
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Hoe zat dat ook alweer met het dna van varkens en mensen (ook moslims) ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 19:03   #88
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Mijn vrouw....
Lekker...
......
Tzal wel zijn dat ze lekker is.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2014, 18:47   #89
toty5
Banneling

Standaard

De andere niet-moslims en atheïsten zal instemmen alleen als overtuigd door de rede, logica en wetenschap. Eten van varkensvlees kan niet minder dan zeventig verschillende soorten ziekten. Een persoon kan verschillende Helminthes hebben, zoals rondworm, pinworm, mijnworm, enz. Een van de meest gevaarlijke is Taenia Solium, die in een laymans terminologie lintworm genoemd. Het herbergt in de darm en is erg lang. Haar eicellen namelijk eieren, in de bloedsomloop en kan bijna alle organen van het lichaam te bereiken. Als het de hersenen binnenkomt kan geheugenverlies veroorzaken. Als het het hart binnenkomt kan een hartaanval veroorzaken en als het het oog binnenkomt kan blindheid veroorzaken. Als het de lever binnenkomt kan leverschade veroorzaken. Het kan bijna alle organen van het lichaam beschadigen.

http://www.youtube.com/watch?v=ysWsH...id=P9AaN6B5se4

Iemand vertelde me

Bedankt voor het delen van informatie , ik weet wat je punt is . Ik ben gewoon het gooien van mijn mening .
Men kan niet alleen Jezus te vergelijken met de huidige dag christenen. Men moet de dominante race in het christendom en hun achtergrond te begrijpen , hoe ze accepteerden deze religie en hoe het hun dagelijks leven beïnvloed .
Jezus was een profeet , zoals Abraham , Mozes en Mohammed vrede zij met hen .

De christenen van de hedendaagse dagen zijn product van de Romeinse Rijk gunstig goedkeuring van de religie van Jezus in de 3e eeuw.
De Europeanen hadden een gemengde en verspreide cultuur voor duizenden jaren , met heidense geloof en andere sprookjes domineert het landschap .
Met de komst van het christendom in Europa , de lokale bevolking heeft de religie heel snel , omdat zij niet geconfronteerd met hun levensstijl en cultuur.

Onder Constantijn , die de religie in Europa geïmporteerd ( officieel ) , Romeinen ervoor gezorgd dat de nieuwe religie is in volledige overeenstemming met hun cultuur en rituelen .

Bijvoorbeeld, tijdens de raad van Nicea verschillende aspecten van geloof systemen werden gestandaardiseerd voor massa's ( Europa , niet- Semitica , Kaukasiërs ) kan een greep hebben op andere versie van Bijbel of gewone dagelijkse leven praktijken van orthodoxe joden . De Oost Bazentine , nieuwe Romeinse Rijk tot de Midden-Europa en zakken van andere gebieden in Noord waren vooral heidense op dat moment . Dus sculpturen, goddelijke figuren, bepaalde vieringen , festiviteiten waren een deel van hun sociale leven . Morele waarden waren zo goed als elke andere regio in die tijd ( het Midden-Oosten dat de Joodse bevolking en invloed op anderen hadden werden beschouwd als zeer conservatieven , dus je kunt je voorstellen wat er gaande was in Europa ) , drinken en varkensvlees eten was normaal en algemeen geoefend.

Dus de importeur van de nieuwe religie zorgde ervoor dat de normen van de Bijbel voor Isrealites ingesteld niet mag botsen met de ontspannen ( geen restricties) houding van de Europeanen ten opzichte van religie . Ze bases de religie beste suite de nieuwe huurders die uiteindelijk de fakkeldrager van het christendom binnen enkele eeuwen . De oorspronkelijke volgelingen en predikers viel op de achtergrond en uiteindelijk vergeten . De religie totaal veranderd en nam nieuwe cursus waar de stichter stierf voor de zonden , waardoor volgelingen schone chit te doen wat ze doen , houden Zijn sculptuur in de kerk , volg dan de re - branded gewoonten van de heidenen met hernieuwde verhalen gekoppeld aan Jezus voor elk feest en festivals, drinken en varkensvlees eten als voorheen en maak excuses ( uit Jezus ' leven ) voor alles wat ze doen tegen de Tien Geboden.

http://www.youtube.com/watch?v=wUydSNCxmo0

Laatst gewijzigd door toty5 : 1 april 2014 om 18:48.
toty5 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2014, 23:20   #90
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Dit gedeelte helpt uw thread al om zeep !!

Men is vrij te denken wat men wil !!
Men is vrij te eten wat men wil !!
Wil u geen varkensvlees , mij best !!
Wil ik wel varkensvlees , u mag gerust tegen zijn , maar ....
wat gaat u daartegen ondernemen om het (eventueel) te voorkomen ??
Citaat:
wie heeft de wereld geschapen ??
Is er dan toch een foutje gemaakt of error ontstaan , en hoe ??

Ik ben geheel niet akkoord met toty5 , dus ....
Ik krijg geen antwoord op m'n 2 vragen !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 10:01   #91
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik krijg geen antwoord op m'n 2 vragen !!
Hetzelfde hier, Cookie. Een hoop zin of onzin op een idiote manier vertaald posten is gemakkelijk. Een antwoordje geven op vragen, da's te veel gevraagd!
Oud 2 april 2014, 11:52   #92
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Waar staat hier iets over varkensvlees, slimmeke?
Zwijn niet edel, vlees noch spek
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 13:02   #93
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Ik heb niet de indruk dat Toty5 erg gezond is. Opvallend: mensen die geen varkensvlees eten hebben veel minder normaal normbesef en zijn agressiever.
Of er een oorzakelijk verband is, weet ik niet, maar het is toch heel opvallend.

Toty5: de westerling die wel varkensvlees eet is doorgaans, een stuk gezonder van lichaam en geest dan degene die denken hun leer die varkensvlees verbied door de strot van de westerling te duwen. Daar wordt je pas door en door ziek van.

Een vertaling door google translations heb ik bijgevoegd om het voor Toty5 begrijpbaar te maken:

IK Hebr niet de Indruk dat-Toty5 erg Gezond is. Opvallend: Mensen sterven Geen Varkensvlees eTen hebben VEEL onthaalouder normaalwaarden normbesef en are agressiever.
Van ER EEN oorzakelijk Verband is, Weet IK niet, mare Het is Toch hiel opvallend.

Toty5: de Westerling sterven wel Varkensvlees eet is doorgaans, ENL stuk Gezonder van Lichaam en Geest Dan degene sterven Denken Hun leer sterven Varkensvlees verbied deur de strot van de Westerling te Duwen. DAAR wordt pas si deur en deur Ziek van.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 april 2014 om 13:07.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 13:38   #94
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tirannus Bekijk bericht
I used to be a good Muslim until I grew up and searched for the truth. I learnt a lot about Islam as I'm in the most populated Islamic country. Thanks to the internet I found many facts against what I have been previously taught before by Islamic scholars. I found that Islam is full of fallacies and leads to insane and satanic behavior, really inhumane and crazy. Then I started thinking and decided that everyone is born as an atheist. I do hope that god exists but I can't deny that god is not, well, at least I don't have the proof so else millions like me. So I will just keep my eyes of mind open to think and live my life free from burden dogmas. Thanks to WikiIslam and all atheists, agnostics, and secular humanists for keeping up the fight against terrorism and educating those who are blinded by faith.
Gon Candu, 33, Indonesia, now an atheist

https://www.youtube.com/playlist?lis...44A687FC212F81
welcome to the club

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 16:18   #95
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Varkensvlees heeft weinig spieropbouw materiaal en bevat overtollig vet . Dit vet wordt afgezet in de bloedvaten en kan hoge bloeddruk en een hartaanval veroorzaken . Het is niet verwonderlijk dat meer dan 50 % van de Amerikanen lijden aan hypertensie

Een andere gevaarlijke helminthes is Taenia Tichurasis . Een veel voorkomende misvatting over varkensvlees is dat als het goed gaar is , deze eicellen sterven. In een onderzoek uitgevoerd in Amerika , werd gevonden dat uit vierentwintig mensen met

Taenia tichurasis , tweeëntwintig had het varkensvlees zeer goed gekookt . Dit geeft aan dat de in het varkensvlees eicellen niet sterven onder normale kooktemperatuur .

6:145[Zeg: ik vind in datgene, wat mij werd geopenbaard, geenerlei ding verboden om te eten, dan doode dieren, bloed dat gevloeid heeft en varkensvleesch; want dat is eene afschuwelijkheid, of datgene wat ontwijd is, doordat het in den naam van een ander dan God is gedood. Doch hij, die door den nood mocht gedwongen zijn, en het niet uit ongehoorzaamheid eet, noch met de bedoeling om te zondigen, waarlijk, hem zal God barmhartig en goedertieren zijn. .] (Al-An`am: 145)

http://www.youtube.com/watch?v=DuoXbRIy3HA
Zeg, wij zouden dan toch allemaal Tenia moeten hebben eigenlijk ? Zelfs ons drinkwater is vergeven van varkenscellen, dat kan niet anders na �*l de tientallen miljoenen varkens er hier op onze bodem door de eeuwen heen geleefd hebben en gestorven zijn...
Ik denk dat uw uitleg dikke zever is.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 16:25   #96
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hetzelfde hier, Cookie. Een hoop zin of onzin op een idiote manier vertaald posten is gemakkelijk. Een antwoordje geven op vragen, da's te veel gevraagd!
Wat te verwachten was
revoleto den 1ste stond al op mijn negeerlijst , dus ....

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 17:28   #97
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ene zo wij hebben nog gehad niet.
Varken zijn zeker in geloof onrein?
Ja maar enkel in geloof hé.
Oud 2 april 2014, 17:28   #98
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Wij nog gehad niet zo hebben.
Zeker: varken onrein zijn in geloof.
En als ge dat niet gelooft maken we u wat anders wijs...
Oud 2 april 2014, 17:33   #99
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Als er dan zo'n veeboer genoeg hormonen aan de diertjes geeft zullen die parasieten mss uitgroeien tot megawormen... Fantastisch idee voor een nieuwe topfilm in 't b-film genre...
Een neonazi geleerde die mega-lintwormen tot leven doet komen en die enkel kleurlingen opeten !! Grrr! Loslaten in Borgerokko !
Oud 2 april 2014, 17:34   #100
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Jamaar, varkens geloven niet, hé. Hoe kunnen ze dan onrein zijn in hun geloof?
Het zou schoon worden : varkens die zich tot het Ware Geloof bekeren ! En het recht opeisen in de tempel binnengelaten te worden vrijdags...
Daar komen beslist rellen van !!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be