![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw tekst is om te kotsen. Niet goed voor mijn gezondheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() al iemand hier gekeken ?
http://www.i-dressup.com/collection_view.php?id=87570
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Welk mysterie der natuur wordt hier onthuld? Slechts zeldzame christenen worden dus gebaard. Waar komen die andere christenen dan vandaan??? ![]() ![]() ![]() Zeg het mij, alstublieft, zeg het mij!
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooievaar? Bloemkool (of in het geval van Geert Cool: een rode kool?)? Kindjesboot?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 31 maart 2014 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zat dat ook alweer met het dna van varkens en mensen (ook moslims) ???
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tzal wel zijn dat ze lekker is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() De andere niet-moslims en atheïsten zal instemmen alleen als overtuigd door de rede, logica en wetenschap. Eten van varkensvlees kan niet minder dan zeventig verschillende soorten ziekten. Een persoon kan verschillende Helminthes hebben, zoals rondworm, pinworm, mijnworm, enz. Een van de meest gevaarlijke is Taenia Solium, die in een laymans terminologie lintworm genoemd. Het herbergt in de darm en is erg lang. Haar eicellen namelijk eieren, in de bloedsomloop en kan bijna alle organen van het lichaam te bereiken. Als het de hersenen binnenkomt kan geheugenverlies veroorzaken. Als het het hart binnenkomt kan een hartaanval veroorzaken en als het het oog binnenkomt kan blindheid veroorzaken. Als het de lever binnenkomt kan leverschade veroorzaken. Het kan bijna alle organen van het lichaam beschadigen.
http://www.youtube.com/watch?v=ysWsH...id=P9AaN6B5se4 Iemand vertelde me Bedankt voor het delen van informatie , ik weet wat je punt is . Ik ben gewoon het gooien van mijn mening . Men kan niet alleen Jezus te vergelijken met de huidige dag christenen. Men moet de dominante race in het christendom en hun achtergrond te begrijpen , hoe ze accepteerden deze religie en hoe het hun dagelijks leven beïnvloed . Jezus was een profeet , zoals Abraham , Mozes en Mohammed vrede zij met hen . De christenen van de hedendaagse dagen zijn product van de Romeinse Rijk gunstig goedkeuring van de religie van Jezus in de 3e eeuw. De Europeanen hadden een gemengde en verspreide cultuur voor duizenden jaren , met heidense geloof en andere sprookjes domineert het landschap . Met de komst van het christendom in Europa , de lokale bevolking heeft de religie heel snel , omdat zij niet geconfronteerd met hun levensstijl en cultuur. Onder Constantijn , die de religie in Europa geïmporteerd ( officieel ) , Romeinen ervoor gezorgd dat de nieuwe religie is in volledige overeenstemming met hun cultuur en rituelen . Bijvoorbeeld, tijdens de raad van Nicea verschillende aspecten van geloof systemen werden gestandaardiseerd voor massa's ( Europa , niet- Semitica , Kaukasiërs ) kan een greep hebben op andere versie van Bijbel of gewone dagelijkse leven praktijken van orthodoxe joden . De Oost Bazentine , nieuwe Romeinse Rijk tot de Midden-Europa en zakken van andere gebieden in Noord waren vooral heidense op dat moment . Dus sculpturen, goddelijke figuren, bepaalde vieringen , festiviteiten waren een deel van hun sociale leven . Morele waarden waren zo goed als elke andere regio in die tijd ( het Midden-Oosten dat de Joodse bevolking en invloed op anderen hadden werden beschouwd als zeer conservatieven , dus je kunt je voorstellen wat er gaande was in Europa ) , drinken en varkensvlees eten was normaal en algemeen geoefend. Dus de importeur van de nieuwe religie zorgde ervoor dat de normen van de Bijbel voor Isrealites ingesteld niet mag botsen met de ontspannen ( geen restricties) houding van de Europeanen ten opzichte van religie . Ze bases de religie beste suite de nieuwe huurders die uiteindelijk de fakkeldrager van het christendom binnen enkele eeuwen . De oorspronkelijke volgelingen en predikers viel op de achtergrond en uiteindelijk vergeten . De religie totaal veranderd en nam nieuwe cursus waar de stichter stierf voor de zonden , waardoor volgelingen schone chit te doen wat ze doen , houden Zijn sculptuur in de kerk , volg dan de re - branded gewoonten van de heidenen met hernieuwde verhalen gekoppeld aan Jezus voor elk feest en festivals, drinken en varkensvlees eten als voorheen en maak excuses ( uit Jezus ' leven ) voor alles wat ze doen tegen de Tien Geboden. http://www.youtube.com/watch?v=wUydSNCxmo0 Laatst gewijzigd door toty5 : 1 april 2014 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb niet de indruk dat Toty5 erg gezond is. Opvallend: mensen die geen varkensvlees eten hebben veel minder normaal normbesef en zijn agressiever.
Of er een oorzakelijk verband is, weet ik niet, maar het is toch heel opvallend. Toty5: de westerling die wel varkensvlees eet is doorgaans, een stuk gezonder van lichaam en geest dan degene die denken hun leer die varkensvlees verbied door de strot van de westerling te duwen. Daar wordt je pas door en door ziek van. Een vertaling door google translations heb ik bijgevoegd om het voor Toty5 begrijpbaar te maken: IK Hebr niet de Indruk dat-Toty5 erg Gezond is. Opvallend: Mensen sterven Geen Varkensvlees eTen hebben VEEL onthaalouder normaalwaarden normbesef en are agressiever. Van ER EEN oorzakelijk Verband is, Weet IK niet, mare Het is Toch hiel opvallend. Toty5: de Westerling sterven wel Varkensvlees eet is doorgaans, ENL stuk Gezonder van Lichaam en Geest Dan degene sterven Denken Hun leer sterven Varkensvlees verbied deur de strot van de Westerling te Duwen. DAAR wordt pas si deur en deur Ziek van. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 april 2014 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat uw uitleg dikke zever is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() revoleto den 1ste stond al op mijn negeerlijst , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |