![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er (veel te veel) die een hangmatmentaliteit hebben, en maar wat graag maandelijks het handje ophouden om het te laten vullen met geld ontstolen aan de werkende mens.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() daar weet je natuurlijk niets van. Wie weet zit je volgende week in de gevangenis. En als je dan vrijgelaten word, 10 jaar later, heb je niks meer, geen familie, geen vrienden, geen huis...Niets.
Niets dan miserie, en een kartonnen doos om in te slapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik geef op. Ik verzet me niet meer tegen de volksaard.
In deze streken moet men kunnen kakken, liefst vijf keer per dag. Men bidt niet hier, men kakt. Op het kapitaal, op de vakbond, op de luilak, Mo, de lemming. Keuze zat. We hadden onze Duvel nog niet aangeraakt gisteren, of het integrale café begon al te kakken. Op de wielertoerist. Ik moet het maar een keer leren. De latrinedraden zorgvuldig mijden. En de schijtcafeetjes. In wijde bochten er om heen. . Laatst gewijzigd door Knipp : 5 april 2014 om 03:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Burger
|
![]() Hangt er vanaf.
Is hij al lang dakloos? Zoja, dan wilt wij waarschijnlijk niet werken en is hij waardeloos. Heeft hij een juiste werkmentaliteit? Etc. Nee, want ik ben geen crimineel. En als ik dan toch gevangen wordt, en mijn onschuld blijkt, dan is er nog altijd de schadevergoeding. Als ik dan écht niets meer heb, dan kan ik altijd opnieuw beginnen. Ik heb daar de capaciteiten voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Nee, ik zei " bedrijfsleiders ". Die na een failliet met een enorme premie vertrekken, net alsof ze een heel goede daad verricht hebben, en daarvoor beloond werden...
Terwijl de arbeiders wandelen gestuurd worden met 3 centen en een stamp onder hun kont, en zich kunnen inschrijven op den dop, om vervolgens door liberale klootzakken uitgescheten te worden voor luiaard... Laatst gewijzigd door meneer : 5 april 2014 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten wij misschien terug naar de tijd van Pieter Daens ? Of werken aan een loon als dat van de Indiërs of Chinezen ? Met slavenarbeiders kunnen wij niet in concurrentie gaan, hé ! We zullen een andere oplossing moeten vinden. Ik wil alvast niet voor minder gaan werken. |
|
![]() |
![]() |