Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2014, 19:08   #81
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
En spermadonor ?
Ben ik ook tegen!
Als men ziet hoeveel geadopteerde kinderen er in hun latere leven op zoek gaan naar hun biologische ouders, hemel en aarde beroeren om toch uit te vinden van wie ze nu echt afstammen ... Talloze geadopteerde kinderen uit Korea, Vietnam, India zijn op zoek gegaan naar hun biologische ouders. Slechts weinigen kunnen aanvaarden te leven zonder gekende "roots".
Al deze trucs - want zo noem ik dat - zijn egoïstische wensen van bepaalde mensen, met de gevoelens van de kinderen die ze uiteindelijk op wat voor manier dan ook krijgen, wordt geen enkele rekening gehouden.
Oud 5 april 2014, 23:24   #82
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Ik heb de indruk, dat het verschil tussen werkloos en werkonwillig, door bepaalde heren, niet goed begrepen wordt ...
En wat denk je van renteniers ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 08:36   #83
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ignoranus Bekijk bericht
zelf adoptiekind.Nooit behoefte gehad
De uitzondering die de regel bevestigt?
Oud 6 april 2014, 08:38   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ben ik ook tegen!
Als men ziet hoeveel geadopteerde kinderen er in hun latere leven op zoek gaan naar hun biologische ouders, hemel en aarde beroeren om toch uit te vinden van wie ze nu echt afstammen ... Talloze geadopteerde kinderen uit Korea, Vietnam, India zijn op zoek gegaan naar hun biologische ouders. Slechts weinigen kunnen aanvaarden te leven zonder gekende "roots".
Al deze trucs - want zo noem ik dat - zijn egoïstische wensen van bepaalde mensen, met de gevoelens van de kinderen die ze uiteindelijk op wat voor manier dan ook krijgen, wordt geen enkele rekening gehouden.
heu? wat heeft adoptie te maken met spermadonors?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 09:25   #85
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
heb je daar cijfers van?
Ik niet ...
Het is gewoon omdat degenen (vooral met vreemde roots) die wel die zoektocht willen aangaan, dit gewoonlijk doen in combinatie met TV programma's als "Vermist" of zoiets. Leuke emo-TV, maar gewoonlijk verwateren die contacten toch weer omdat de twee werelden zo ver uit elkaar liggen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 6 april 2014, 10:07   #86
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ofwel doe ze het om hun familie naar hier te halen = kassa

Ik ken alleen de naam van mijn BE moeder.
Neen, in de gevallen waarbij Indiase of Thaise of Zuid-Amerikaanse kinderen hun ouders (gewoonlijk inderdaad enkel moeder) zoeken, heb ik nog nergens gehoord dat die mensen naar Nederland wilden komen. In het geval van de dood, doodarme Indiase familie werd er wel een hulpsysteem opgezet.

Moest ik een adoptiekind zijn en een BE biologische moeder hebben, ik denk dat ik toch wel eens zou willen gaan kijken.... een koffietje drinken, wat uitleg. Meer niet waarschijnlijk.

Oud 6 april 2014, 10:15   #87
Avsjo Roger
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Vrouwen die dat doen zouden ze de baarmoeder moeten uitsnijden en aan de kippen smijten.

Slechts in zeer uitzonderlijke verbanden kan het, bv zussen die voor elkander opkomen of zo?
Wie voor de luttele som van 10 �* 15000 zijn eigen kind verkoopt...mag sterven.
de stap te ver : van staatswege opgelegde euthanasie
(wat is het verschil met de doodstraf ? - het beste antwoord krijgt een prijs !)

(V. Hugo)
Avsjo Roger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 10:30   #88
Avsjo Roger
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ja en wat voor één .. Onslow of zo .. no thx, dan liever alleen
Onslow is een zeer intelligent persoon : ik schat zijn IQ om 161.
Hij doet blijkbaar weinig aan sexuele intimiteit, maar ik schat dat Daisy
die keren dat het er van komt zeer tevreden is.
Op een cruiseschip in groot ornaat ziet hij er best goed uit..
(maken de kleren de man ja of nee ?)

(V. Hugo)
Oud 6 april 2014, 10:32   #89
Avsjo Roger
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
dat je niet dood gaat?
ge gaat per definitie in de 2 gevallen dood..

(een doodstraf die omgezet wordt in "levenslang" is geen doodstraf meer, een euthanasie als ge blijft leven is mislukt)

(V. Hugo)
Oud 6 april 2014, 10:42   #90
Avsjo Roger
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Voor de atheïsten onder ons : de wet van de natuur.

Volgens de wet van de natuur wordt de mens gemiddeld 30 jaar en sterft hij aan nogal onaangename infectieziektes.

Operaties, antibiotica, bloedtransfusies, aspirine enz.. zijn allemaal "tegennatuurlijk". bovendien is al ons voedsel ontstaan door genetische manipulatie rijst, graangewassen, vruchten, slachtvee, melkvee, masseiproducerende kippen .. hzet is allemaal ontstaan door kunstmatige menselijke selectie. Zelfs de meeste bossen die we rooien om het hout te gebruiken om woningen, telefoonpalen en meubels te fabriceren zijn het resultaat van menselijke ingrepen "in de natuur"
...

één troost : de mens is zelf een deel van de "natuur" : hij is zoals in de fabel
van een oude griekse auteur "de schorpioen en de kikker"... het is zijn aard...

(V. Hugo)
Oud 6 april 2014, 12:29   #91
meneer
Banneling

Standaard Full time job !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
En spermadonor ?
Word je daarvoor betaald eigenlijk ? En hoe marcheert dat precies ? Komt een verpleegster je aftrekken, of moet je dat zelf doen ?
Want als er een financiële vergoeding is, zouden werklozen daar misschien aan de slag kunnen ?
Ik zou zeggen, honderd euros per dosis sperma, dat is een kind wel waard zeker ? En een gezonde jonge man kan toch 3 x per dag doneren ? Als hij goede krachtvoeding krijgt ? Biefstukken, varkenskoteletjes, gebraden kippetjes, havermout, veel groenten en fruit...
Dat zijn 300 euros per dag, x 20 werkdagen = 6000 euros netto per maand !

Laatst gewijzigd door meneer : 6 april 2014 om 12:35.
Oud 6 april 2014, 12:43   #92
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben ik ook tegen!
Al deze trucs - want zo noem ik dat - zijn egoïstische wensen van bepaalde mensen, met de gevoelens van de kinderen die ze uiteindelijk op wat voor manier dan ook krijgen, wordt geen enkele rekening gehouden
.
Ik ken mensen die twee jongens uit Mali geadopteerd hebben. Eén is een brave gast, beleefd, leert goed op school, maar de andere is een echt stuk uitschot. Hij is nu 17, maar steekt al kop en schouders boven zijn adoptie-vader uit, zo ne echte sterke neger van een meter 90, bijna 100 kilo.
Zuipt, drogeert zich ( hasj en coke ), gaat niet meer naar school en wilt niet werken, minstens 1 keer per week de flikken aan de deur voor vanalles en nog wat, en hij beschuldigt zijn adoptie-ouders ervan dat " ze hem gekocht hebben zoals een slaaf "...
De laatste tijd zegt hij dat hij terug naar Mali wil, en zijn ouders hopen écht dat hij dat meent, en nooit terugkomt.
Zijn laatste stoot : zoonlief was zat, en heeft vaders auto gepikt om uit te gaan. Een uur later reed hij tegen een lantaren, perte totale...En de niksnut komt er met een paar builen en blauwe plekken vanaf.
Moesten ze kunnen herbeginnen zouden die mensen NOOIT geadopteerd hebben dat geef ik u op een briefke.
Oud 6 april 2014, 12:53   #93
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
- een verpleger

- 50 euro

Wat heeft krachtvoeding met sperma te maken?
Om drie maal per dag sperma van goede kwaliteit af te leveren moet je op en top gezond zijn. En om gezond te zijn moet je goed eten, en goed uitrusten. Zo simpel is dat.
Geef die donor enkel water en brood, en doe hem heel de dag hard werken, en je zult zien dat hij hem snel geen drie keer per dag meer overeind krijgt.
Snap je ?
En waarom zou dat een verpleger moeten zijn die u komt aftrekken ? Bent u homo ? Dat wil nog niet zeggen dat iedereen dat is , hé ! Voor de andere, we zullen maar politiek oncorrect normale mannen zeggen, een mooie jonge verpleegster ! Zoiets : http://www.google.fr/imgres?imgurl=h...ed=0CHAQrQMwCA
D�*n komen ze zelfs voor 50 euros, of voor niks !
Maar ik blijf erbij, 100 euros per donatie is serieuzer. Het gaat tenslotte om het voorbestaan van ons ras !
Oud 6 april 2014, 12:53   #94
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
- een verpleger

- 50 euro

Wat heeft krachtvoeding met sperma te maken?
Helaas voor meneer is er ook een medische en psychologische test.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 13:11   #95
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Al eens gezien hoe ze in arme landen kweken?

Dacht dat jij homo was.
Ja, ik heb gezien hoe ze in arme landen kweken. Ik kan niet zeggen dat het goede kwaliteit is dat ze daar kweken.
En nee, sorry, ik kan u niet helpen. Je zult elders een man moeten zoeken om u te bevredigen.
Probeer eens in die arme landen, daar zullen wel gasten zitten die denken dat jij een vrouw bent, met die korte rokskes dat jij zo graag draagt en je micro-penis die met wat verbeelding wel voor een clitoris kan doorgaan. Wees niet gierig met de make-up, en dan lukt het wel !

Laatst gewijzigd door meneer : 6 april 2014 om 13:21.
Oud 6 april 2014, 13:20   #96
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Helaas voor meneer is er ook een medische en psychologische test.
Dat loopt wel los Jacques. Bedankt toch om je over mij zorgen te maken.
Wat jou betreft echter, na al die jaren drankmisbruik is uw gezondheid te slecht om te doneren, d�*t staat vast. Ook moet je al veel te oud zijn denk ik.
Met AL de beroepen die je reeds gedaan hebt, schoolmeester in het Bijzonder KLeuter Onderwijs, Boeffer en wat weet ik nog allemaal, plus al de jaren op straat als dakloze alcoholieker, moet je minstens zeventig zijn, en reeds met een ( bibberende ) voet in het graf ...
Of vergis ik mij ?
Oud 6 april 2014, 13:22   #97
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je nu beledigd omdat ik dacht dat je homoseksueel was?
Nee waarom ? Komende van u is dat eerder een compliment zeker ?
Oud 6 april 2014, 13:23   #98
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Dat loopt wel los Jacques. Bedankt toch om je over mij zorgen te maken.
Wat jou betreft echter, na al die jaren drankmisbruik is uw gezondheid te slecht om te doneren, d�*t staat vast. Ook moet je al veel te oud zijn denk ik.
Met AL de beroepen die je reeds gedaan hebt, schoolmeester in het Bijzonder KLeuter Onderwijs, Boeffer en wat weet ik nog allemaal, plus al de jaren op straat als dakloze alcoholieker, moet je minstens zeventig zijn, en reeds met een ( bibberende ) voet in het graf ...
Of vergis ik mij ?
Je vergist je (eens te meer...)
Ik ben 39.
Oud 6 april 2014, 13:31   #99
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je vergist je (eens te meer...)
Ik ben 39.
Maar je ziet er 93 uit ?
Ze zullen u zien komen op de spermabank ...
-" Hallo, mijn naam is Jacques, ik kom sperma doneren "
- het verplegend personeel : " Security, hulp, er staat een stokoude zot in de gang ! Hij ziet er gevaarlijk uit ! "
Oud 6 april 2014, 13:33   #100
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Maar je ziet er 93 uit ?
Ze zullen u zien komen op de spermabank ...
-" Hallo, mijn naam is Jacques, ik kom sperma doneren "
- het verplegend personeel : " Security, hulp, er staat een stokoude zot in de gang ! Hij ziet er gevaarlijk uit ! "
Demper verzint tenminste grappige verhalen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be