![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er iemand voor de Vlamingen mag spreken is het de NVa en zeker niet onze opgedrongen eerste minister met zijn omgekochte bende, die hijzelf en vele van zijn lakeien in de geestelijke onmogelijkheid verkeren om hun racistische minachting voor hun Vlaamse landgenoten te verbergen. De spreekbuis van de Vlaamse bevolking is al lang totaal verkalkt en de heersende machten doen er alles aan om dat zoveel mogelijk zo te houden en zeker niets te doen opdat die spreekbuis terug zijn ware functie zou krijgen. Wat de NVa zeker niet moet doen is met de heersende klassieke partijen het zoveelste Vlaams onterende compromis te sluiten; het NVa heeft er alle belang bij om hen liever verder in hun eigen vet te laten sudderen en een keiharde oppositie te voeren. Hiervoor de Vlaamse bevolking waarschuwen is niet alleen een politieke verkiezingsstrategie maar de plicht van elke fatsoenlijke staatsburger die inziet dat de huidige politieke machten de Belgische democratie totaal verkrachten en dat de bevolking, de gewone burger het weerloze slachtoffer van hun wandaden is geworden. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() [quote=Pandareus;7086996]
idem Laatst gewijzigd door marie daenen : 5 april 2014 om 12:52. |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens fonne is één van de twee een Nederlander.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 april 2014 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 april 2014 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil de N-VA het op die manier halen?
Twijfelachtige zaak denk ik. ![]() Zou er wel eens heel anders kunnen uitzien na die 25 Mei, die maand waar alle 'vreemde vogels' een ei weten te leggen. Was dat nu een duistere vorm van galgenhumor die ik even te berde bracht ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 april 2014 om 13:04. |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen van de Vlaamse bevolking zijn hier niet geboren, maar zijn wel Vlamingen geworden. En de Vlaamse bevolking moet om dezelfde reden bang zijn voor de Franstalige politici, als de Congolese bevolking voor de Franstalige koloniale in de 19 en 20 eeuw in Congo. Er zijn zelfs Congolezen die reeds 4 en 5 generaties in Brussel wonen. Waarom zou je hen niet als Vlamingen kunnen beschouwen? Omdat ze een andere huidkleur hebben? Wel, dan kan ik mijn toekomstige schoondochter ook niet als Vlaming beschouwen, hoewel haar ouders in de Kempen geboren zijn en enkel Nederland spreken. Of omdat ze Franstalig zijn? Wel, dan kan men veel rijkere adele Belgen uitsluiten als Vlamingen, want hoewel hun families in Vlaanderen thuis horen, spreken zij amper Nederlands. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je nu werkelijk niet in dat het ridikuul is om als vlaams nationalistische partij met eentalig franstalige kandidaten naar de kiezer te trekken ? Moest een klassieke partij datzelfde doen in vlaanderen dan spuwen jullie er al je gal over uit. Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 april 2014 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die partijen doen dat niet, want dan roven ze leden en stemmen van hun Franstalige zusterpartijen. N-VA heeft geen zusterpartij en kan dus enkel door zelf Franstaligen op te nemen kansen vergroten in het BHG. Dat er Franstaligen lid willen worden van de N-VA is veel gekker, want de N-VA is toch een partij die de Franstaligen in armoede wil brengen en bestaat toch enkel uit racisten. |
|
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
- "Ik ben Nederlands aan het leren" Daar vinden nogal wat bons Belges zich véél te intelligent voor. Zij hebben geen Nederlands nodig ![]() - "Ik voel mij Vlaming ..." Dat mag. Niemand kan een monopolie op deze emotie claimen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen eigenlijk ook gewoon stellen dat Brussel enkele honderdduizenden franstalige Maghrebijnen heeft, die zich met evenveel goesting vlaming mogen voelen. Des flamands francophones d'origine nord-africain dus. Leuk. Tenslotte mag niemand een monopolie op deze emotie claimen hee ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's toch mooi verdeeld? Ga maar eens op de website van de Brusselse SP.A kijken. Alles in het Frans, behalve de titel van hun verkiezingsprogramma. Dat is Engels.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een misverstand. Het is niet omdat er over negers en N-VA wordt gesproken dat je dat denigrerend mag opvatten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alle Belgische negers zijn in Congo geboren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen wil dat Bart De Wever premier van ons land wordt. Laat ons hopen dat hij niet weer door een onbenul als Caroline Gennez opzij laat manoeuvreren.
|
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel jij jezelf kandidaat om hem Nederlands te leren ? Dan kan hij zijn voornemen tenminste al in het Nederlands formuleren ipv het Frans.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het Brusselaars zijn verworden die het Nederlands onmachtig zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 april 2014 om 18:15. |
![]() |