Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2014, 12:16   #81
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Totaal onzin.
Liefst enkele tegenargumenten graag.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 12:16   #82
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
"je veux une Flandre forte dans une Belgique forte "
Ze spreekt dus helemaal niet van verfransing.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 12:18   #83
Serafijn
Burger

Serafijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Totaal onzin.
Klopt inderdaad niet volledig, maar feit is wel dat er niks aan die verfransing gedaan wordt die wel degelijk aanwezig is. Steeds meer Vlaams-Brabantse gemeenten worden Franstalig.

En dan eist FDF nog dat die gemeenten bij BHG komen! Zou zijn alsof er hele hoop Vlamingen in bvb. Beauvechain (Bevekom) gaat wonen, tot er een meerderheid Nederlandstaligen is en dan gaat eisen dat de gemeente aan het Vlaams Gewest wordt toegevoegd.

Is toch logisch dat mensen zich verzetten tegen de oprukkende francofonie in Vlaams-Brabant? Niet omdat ze Frans spreken, wel omdat ze weigeren Nederlands te spreken of te leren.

~Napoleon Bonaparte
Serafijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 12:41   #84
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serafijn Bekijk bericht
Klopt inderdaad niet volledig, maar feit is wel dat er niks aan die verfransing gedaan wordt die wel degelijk aanwezig is. Steeds meer Vlaams-Brabantse gemeenten worden Franstalig.

En dan eist FDF nog dat die gemeenten bij BHG komen! Zou zijn alsof er hele hoop Vlamingen in bvb. Beauvechain (Bevekom) gaat wonen, tot er een meerderheid Nederlandstaligen is en dan gaat eisen dat de gemeente aan het Vlaams Gewest wordt toegevoegd.

Is toch logisch dat mensen zich verzetten tegen de oprukkende francofonie in Vlaams-Brabant? Niet omdat ze Frans spreken, wel omdat ze weigeren Nederlands te spreken of te leren.
Geen enkele Vlaams-Brabantse gemeente is Franstalig! Ja, er zijn gemeenten in Vlaams-Brabant waar heel veel Franstaligen wonen en in bepaalde gevallen waar de meerderheid Franstalig is - de faciliteitengemeenten - maar die gemeenten zijn nog steeds Vlaamse gemeenten en zullen altijd Vlaamse gemeenten blijven.
De Vlamingen die daarmee een probleem hebben, vinden gewoon een schijnexcuus om hun anti-Franstalige gevoelens te verbergen maar spreken in de leegte aangezien mensen vrij zijn zich te vestigen waar ze willen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 12:56   #85
Serafijn
Burger

Standaard

Citaat:
Geen enkele Vlaams-Brabantse gemeente is Franstalig! Ja, er zijn gemeenten in Vlaams-Brabant waar heel veel Franstaligen wonen en in bepaalde gevallen waar de meerderheid Franstalig is - de faciliteitengemeenten - maar die gemeenten zijn nog steeds Vlaamse gemeenten en zullen altijd Vlaamse gemeenten blijven.
De Vlamingen die daarmee een probleem hebben, vinden gewoon een schijnexcuus om hun anti-Franstalige gevoelens te verbergen maar spreken in de leegte aangezien mensen vrij zijn zich te vestigen waar ze willen.
Vlaamse gemeenten 'officieel', want wie spreekt er nog Nederlands? Ik zie bepaalde politici daarbij nog wel plooien voor eisen van FDF en enkele extreme fracties van de andere partijen, om BHG uit te breiden.

Ik heb helemaal niks tegen Frans, vind het een geweldig mooie taal en ik probeer zo vaak mogelijk te oefenen om me deze taal helemaal eigen te maken. Maar respect komt van 2 kanten, uiteraard mag iedereen in Vlaanderen komen wonen, en mag Frans spreken, maar je leert ook gewoon de taal van de streek, in een Vlaamse gemeente is dat Nederlands. Ik snap niet waarom je daar zo'n probleem in ziet?

Als ik vlak over de taalgrens (is niet ver vanuit Leuven) in Hamme-Mille, Beauvechain of Louvain-la-Neuve ga, bijvoorbeeld voor school, dan probeer ik altijd me in het Frans uit te drukken, zelfs al kunnen de mensen tegen wie ik spreek ook (een beetje) Nederlands. Dan is het toch zeker niet te veel gevraagd dat als je ergens gaat wonen je ook de taal van de streek leert?

~Napoleon Bonaparte
Oud 6 april 2014, 13:26   #86
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zich uitspreekt voor het voortbestaan van de jacht,is het volmondig eens met het verder afknallen van de fazanten.
Die moet dan dan niet nog eens woordelijk zeggen dat hij akkoord gaat met afknallen van de fazanten .

Wie zich uitspreekt voor het voortbestaan van België,is het volmondig eens met het verder gaan van de verfransing.
Die moet dan ook niet nog eens woordelijk zeggen;"laat de verfransing maar verder gaan".

Het ene is het onvermijdelijke gevolg van het andere.

De hele geschiedenis van België is een verhaal van steeds maar verdere verfransing.
In 1830 waren er in Brussel 90% Nederlandstaligen en 10% Franstaligen.
Nu na 184 jaar Belgisch bewind
zijn er in Brussel nog amper 10% Nederlandstaligen en 90% Franstaligen.

Dit is het werelrecord verfransing ,dank zij "La Belgique" en zulk een staat wil Maggie laten voortbestaan.
Mais enfin, Chaperon Blanc, waar jij toch allemaal problemen van maakt... Laissez faire, laissez passer! Et après nous les mouches!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 16:35   #87
benjiro
Burger

Standaard

Citaat:
Dat is eigenlijk best een leuk excuus. Ik weet niet of je al in gemeenten zoals Vilvoorde de laatste tijd geweest bent. Maar het is daar tegenwoordig kering en inslag, van Franstaligen. Zover, dat ganse straten bijna puur Franstaligen ( vanuit Brussel vooral ), zijn.

En kom niet af dat dit geen gevolgen heeft. 10 a 15 jaar geleden, ging je een winkel binnen, dan was het "Goedendag". Nu heb je meer & meer winkels, waar je binnenstapt, en de eerste woorden dat je hoort zijn: "Bonjour".

Je gaat winkelen, en rondom hoor je a) Frans, b) Arabische of Oost Europees, en dan kan je Vlaams horen.

Er is een verschil om tegen Franstaligen te zijn, en gewoon de realiteit in te zien. Namelijk, dat ganse gebieden puur verfransen. Is dat "anti-Franstalige gevoelens", nee ... het is de realiteit van de situatie.

Feit is, dat er nogal veel Franstaligen zijn, dat weigeren om Vlaams aan te leren. Voor een groot deel is dat echt de schuld van de Vlamingen geweest, want laten we eerlijk zijn. Als er vroeger een Franstalige je aansprak, dan sprak je als Vlaming... Frans terug naar hun.

Hetzelfde probleem zie je ook met de migratie, ... ze komen uit ex-Franstalige kolonie gebieden, en ... Frans kennen ze, maar Vlaams ... Das te moeilijk ( en het duurt vaak één generaties voor ze Nederlands leren op school ).

Als ik op Politie bureau ben, en er komen twee vrouwen binnen, ... en ze beginnen in het Frans te spreken tegen de Agent. De Agent zegt: "Hier spreken we Nederlands". Dan gebeuren er twee zaken: 1. Ze spreken geen woord Nederlands ( uit onkunde, of gewoon niet willen ). 2. Ze worden boos op de Agent omdat hij geen Frans met hun spreekt, in Vlaanderen.

En kan je 100de verhalen zoals dat vertellen... Voor iedere Franstalige dat Nederlands spreekt, en wilt spreken ( en heb veel respect voor hun ), heb je 2 dat gewoon weigeren om Nederlands te spreken ( door nooit aan te leren, uit luiheid? Want de Vlamingen kunnen wel Frans spreken? Of uit trots? )

Nu om terug te komen op je quote van "anti-Franstalige gevoelens". Het lijkt mij eerder, dat als mensen niet de moeite willen doen, om de officiële taal in een gebied te spreken, dat dit meer spreekt van intolerantie, dan wat anders.

In Frankrijk ga ik geen Nederlands spreken. In Duitsland spreek ik geen Vlaams ( Belabberd Duits ja, maar het word je in dank afgenomen door Duitsers als je Duits probeert te spreken! ).

Hetzelfde is ook van toepassing in Vlaanderen. Als een Franstalige Vlaams probeert te spreken, dan zullen menig Vlamingen, met plezier hun beantwoorden in het Frans. Maar als men zo arrogant is, om alles in het Frans te willen, tja ... dan moet men niet verbaast zijn, dat mensen durven tegen kribbelen deze dagen.

Citaat:
Maggie De Block heeft op dat punt totaal gelijk en er is trouwens geen verfransing in de Vlaamse Rand : er zijn gewoon heel veel Franstaligen die in de Vlaamse Rand wonen en ze hebben het recht daar te gaan wonen.
Niemand dat zegt dat ze niet het recht hebben. Maar ze moeten ook wel voldoen aan de verplichtingen... En dat is Nederlands kunnen spreken. En dit is niet enkel uit "anti-Franstalige gevoelens" van de Vlamingen, maar gewoon uit praktische aard.

Welke Vlamingen gaan in Wallonie wonen, en gaat aandringen dat alles in het Nederlands moet zijn? We passen ons aan. Maar dat we ons moeten aanpassing, in ons eigen Vlaams gebied, ... is dat geen stap te ver???

Als je denkt dat dit normaal is, dan is er geen hoop. Want dan kan men letterlijk, lokale culturen, gewoon overrompelen met immigratie / verhuis, van andere culturen.

Het is een vrij gekend feit, dat grote gebieden puur verfranst zijn de afgelopen 100 jaar. En mensen die in bepaalde gebieden wonen, kunnen het verschil enorm zien. Tussen wanneer ze jong waren, en nu, ... ganse gebieden verfranst. Vreemd genoeg gebeurt niet hetzelfde aan de Waalse kant

Als Vlaams volk, hebben we niet het recht, om de vragen / eisen! dan mensen Vlaams spreken, in Vlaamse gebieden?? Is dat echt zo een zonde / racisme? Nee ..

En laat me even duidelijk zijn, in andere landen werkt men exact hetzelfde. Ga eens naar Duitsland bij een openbare dienst. Vaak zal je te horen krijgen: "in Deutschland sprechen wire deutsch". Ga je naar Frankrijk, ... ga je hetzelfde meemaken.

Maar of weeeeee ... als het in Vlaanderen gebeurt, dan staat iedere Franstalige Waal te springen op de barricades nietwaar. Feit is, dat als men zich aanpast zoals de Vlamingen doen, dat er gewoon geen problemen zouden zijn. Waar ik opgroeide, in de straat woonde: Italianen, Spanjaarden, enz enz ... geen enkel van die mensen eiste dat diensten in hun moedertaal moesten zijn. Ze leerde allemaal mooi Nederlands aan ( sommige beter dan andere ). Nu, nu zijn deze mensen allemaal vervangen door Franstaligen, waar heel wat weigeren zich aan te passen.

Verhuis naar Antwerpen?

Iemand schreef hier, als het je niet aanstaat dat gebieden verfranst worden, dat de mensen dan maar moeten verhuizen naar Antwerpen of Genk. En ja, dat lost het probleem op hoe weeral? Het lost niets op, want het opent gewoon de deur voor nog meer Verfransing. En dan komen er meer & meer bij Genk, en dan begint gans het spelletje weeral. En voor je het weet, is Vlaams, een dialect taaltje, ergens rondom de Nederlandse grens.

Feit is, kop tussen je benen, lost niets op.
benjiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 16:35   #88
benjiro
Burger

Standaard

Dubbelpost...

Laatst gewijzigd door benjiro : 6 april 2014 om 16:36.
benjiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 17:01   #89
Serafijn
Burger

Standaard

Volmondig mee eens Benjiro

~Napoleon Bonaparte
Oud 6 april 2014, 17:53   #90
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Is het te verwonderen dat tientonner De Block zich in de Franstalige media uitspreekt tegen een splitsing? Totaal niet. Ze is lid van OVLD en geeft met haar uitspraak de volgende boodschap: wij zullen alles doen wat de franstaligen vragen om ongeacht de uitslag toch maar aan de macht te blijven na de verkiezingen.
De grootste vijand van Vlaanderen is niet het zogezegde "WalloBrux" maar wel de OVLD die in feite nog steeds de goeie ouwe P.V.V. is. Er is inzake de Belgicistische preferenties van de Riberoalen nog geen jota veranderd. Ze zijn en ze blijven een Pest Voor Vlaanderen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 20:44   #91
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze spreekt dus helemaal niet van verfransing.
Maar ze spreekt zich wel uit voor het verder laten doen van de grootste verfransingsmachine van onze geschiedenis;La Belgique
Oud 6 april 2014, 20:48   #92
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Mais enfin, Chaperon Blanc, waar jij toch allemaal problemen van maakt... Laissez faire, laissez passer! Et après nous les mouches!
Ja sommige mensen willen zich graag laten verfransen.
die moeten dan maar op de Open VLD van Maggie stemmen .
De mensen die zich niet willen laten verfransen,
hebben gelukkig nog altijd de N-VA om op te stemmen
Oud 6 april 2014, 20:51   #93
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serafijn Bekijk bericht
Volmondig mee eens Benjiro
Ja, het is een dubbelpost.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 20:55   #94
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja sommige mensen willen zich graag laten verfransen.
die moeten dan maar op de Open VLD van Maggie stemmen .
De mensen die zich niet willen laten verfransen,
hebben gelukkig nog altijd de N-VA om op te stemmen
Ah ja, de NVA... Dat is toch die partij die België het wereldrecord "regeringsvormen" bezorgde, maar die verder nog geen hol gepresteerd heeft?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 6 april 2014, 20:56   #95
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benjiro Bekijk bericht
Dat is eigenlijk best een leuk excuus. Ik weet niet of je al in gemeenten zoals Vilvoorde de laatste tijd geweest bent. Maar het is daar tegenwoordig kering en inslag, van Franstaligen. Zover, dat ganse straten bijna puur Franstaligen ( vanuit Brussel vooral ), zijn.

En kom niet af dat dit geen gevolgen heeft. 10 a 15 jaar geleden, ging je een winkel binnen, dan was het "Goedendag". Nu heb je meer & meer winkels, waar je binnenstapt, en de eerste woorden dat je hoort zijn: "Bonjour".

Je gaat winkelen, en rondom hoor je a) Frans, b) Arabische of Oost Europees, en dan kan je Vlaams horen.

Er is een verschil om tegen Franstaligen te zijn, en gewoon de realiteit in te zien. Namelijk, dat ganse gebieden puur verfransen. Is dat "anti-Franstalige gevoelens", nee ... het is de realiteit van de situatie.

Feit is, dat er nogal veel Franstaligen zijn, dat weigeren om Vlaams aan te leren. Voor een groot deel is dat echt de schuld van de Vlamingen geweest, want laten we eerlijk zijn. Als er vroeger een Franstalige je aansprak, dan sprak je als Vlaming... Frans terug naar hun.

Hetzelfde probleem zie je ook met de migratie, ... ze komen uit ex-Franstalige kolonie gebieden, en ... Frans kennen ze, maar Vlaams ... Das te moeilijk ( en het duurt vaak één generaties voor ze Nederlands leren op school ).

Als ik op Politie bureau ben, en er komen twee vrouwen binnen, ... en ze beginnen in het Frans te spreken tegen de Agent. De Agent zegt: "Hier spreken we Nederlands". Dan gebeuren er twee zaken: 1. Ze spreken geen woord Nederlands ( uit onkunde, of gewoon niet willen ). 2. Ze worden boos op de Agent omdat hij geen Frans met hun spreekt, in Vlaanderen.

En kan je 100de verhalen zoals dat vertellen... Voor iedere Franstalige dat Nederlands spreekt, en wilt spreken ( en heb veel respect voor hun ), heb je 2 dat gewoon weigeren om Nederlands te spreken ( door nooit aan te leren, uit luiheid? Want de Vlamingen kunnen wel Frans spreken? Of uit trots? )

Nu om terug te komen op je quote van "anti-Franstalige gevoelens". Het lijkt mij eerder, dat als mensen niet de moeite willen doen, om de officiële taal in een gebied te spreken, dat dit meer spreekt van intolerantie, dan wat anders.

In Frankrijk ga ik geen Nederlands spreken. In Duitsland spreek ik geen Vlaams ( Belabberd Duits ja, maar het word je in dank afgenomen door Duitsers als je Duits probeert te spreken! ).

Hetzelfde is ook van toepassing in Vlaanderen. Als een Franstalige Vlaams probeert te spreken, dan zullen menig Vlamingen, met plezier hun beantwoorden in het Frans. Maar als men zo arrogant is, om alles in het Frans te willen, tja ... dan moet men niet verbaast zijn, dat mensen durven tegen kribbelen deze dagen.

Niemand dat zegt dat ze niet het recht hebben. Maar ze moeten ook wel voldoen aan de verplichtingen... En dat is Nederlands kunnen spreken. En dit is niet enkel uit "anti-Franstalige gevoelens" van de Vlamingen, maar gewoon uit praktische aard.

Welke Vlamingen gaan in Wallonie wonen, en gaat aandringen dat alles in het Nederlands moet zijn? We passen ons aan. Maar dat we ons moeten aanpassing, in ons eigen Vlaams gebied, ... is dat geen stap te ver???

Als je denkt dat dit normaal is, dan is er geen hoop. Want dan kan men letterlijk, lokale culturen, gewoon overrompelen met immigratie / verhuis, van andere culturen.

Het is een vrij gekend feit, dat grote gebieden puur verfranst zijn de afgelopen 100 jaar. En mensen die in bepaalde gebieden wonen, kunnen het verschil enorm zien. Tussen wanneer ze jong waren, en nu, ... ganse gebieden verfranst. Vreemd genoeg gebeurt niet hetzelfde aan de Waalse kant

Als Vlaams volk, hebben we niet het recht, om de vragen / eisen! dan mensen Vlaams spreken, in Vlaamse gebieden?? Is dat echt zo een zonde / racisme? Nee ..

En laat me even duidelijk zijn, in andere landen werkt men exact hetzelfde. Ga eens naar Duitsland bij een openbare dienst. Vaak zal je te horen krijgen: "in Deutschland sprechen wire deutsch". Ga je naar Frankrijk, ... ga je hetzelfde meemaken.

Maar of weeeeee ... als het in Vlaanderen gebeurt, dan staat iedere Franstalige Waal te springen op de barricades nietwaar. Feit is, dat als men zich aanpast zoals de Vlamingen doen, dat er gewoon geen problemen zouden zijn. Waar ik opgroeide, in de straat woonde: Italianen, Spanjaarden, enz enz ... geen enkel van die mensen eiste dat diensten in hun moedertaal moesten zijn. Ze leerde allemaal mooi Nederlands aan ( sommige beter dan andere ). Nu, nu zijn deze mensen allemaal vervangen door Franstaligen, waar heel wat weigeren zich aan te passen.

Verhuis naar Antwerpen?

Iemand schreef hier, als het je niet aanstaat dat gebieden verfranst worden, dat de mensen dan maar moeten verhuizen naar Antwerpen of Genk. En ja, dat lost het probleem op hoe weeral? Het lost niets op, want het opent gewoon de deur voor nog meer Verfransing. En dan komen er meer & meer bij Genk, en dan begint gans het spelletje weeral. En voor je het weet, is Vlaams, een dialect taaltje, ergens rondom de Nederlandse grens.

Feit is, kop tussen je benen, lost niets op.
Dat Vlamingen uit Antwerpen of Genk,de toestand hier niet kennen is mogelijk,maar Maggie woont heel haar leven al in de Vlaamse Rand en kent die aanhoudende verfransing hier maar al te goed.

Dus is het dubbel schrijnend dat zij ondanks deze kennis ,het toch nog nodig oordeelt om het voortbestaan van deze verfransende staat te verdedigen.

Haar drang om toch maar een postje in de volgende regering te krijgen ,moet groot zijn .
Oud 6 april 2014, 21:02   #96
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah ja, de NVA... Dat is toch die partij die België het wereldrecord "regeringsvormen" bezorgde, maar die verder nog geen hol gepresteerd heeft?
Op 10 jaar tijd van de kleinste partij in het Parlement uitgroeiën tot de grootste partij van dit land
en daar bovenop nog eens de burgemeester leveren voor de grootste stad van dit land ,
is een prachtprestatie. .
Welke partij in de Belgische geschiedenis deed ooit al meer in zulke korte periode?
Oud 6 april 2014, 21:05   #97
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op 10 jaar tijd van de kleinste partij in het Parlement uitgroeiën tot de grootste partij van dit land
en daar bovenop nog eens de burgemeester leveren voor de grootste stad van dit land ,
is een prachtprestatie. .
Welke partij in de Belgische geschiedenis deed ooit al meer in zulke korte periode?
Het Vlaams Blok kende ook een tijdje zo'n "succesverhaal". En kijk eens wat er nu nog van overschiet... Zo zal het ook de NVA vergaan. Binnen een paar jaar wordt daar niet meer over gesproken.

Citaat:
Oud 6 april 2014, 21:08   #98
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Blok kende ook een tijdje zo'n "succesverhaal". En kijk eens wat er nu nog van overschiet... Zo zal het ook de NVA vergaan. Binnen een paar jaar wordt daar niet meer over gesproken.
Dat zal idd zo zijn. Maar gaan daarmee de communautaire problemen weg zijn? Dat is al een paar keer voorspeld geweest de laatste 150 jaar....
Oud 6 april 2014, 21:10   #99
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zouden de Belgicisten wel willen ,maar ze vergeten dat het VB nooit 1(één)burgemeester geleverd hebben .
De N-VA daarentegen heeft nu meer dan 40 burgemeesters ,en is hierdoor stevig verankerd in de Vlaamse Politieke wereld.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 april 2014 om 21:16.
Oud 6 april 2014, 21:24   #100
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dat zal idd zo zijn. Maar gaan daarmee de communautaire problemen weg zijn? Dat is al een paar keer voorspeld geweest de laatste 150 jaar....
Welke communautaire problemen?

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be