![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar drank niet ![]() Ik zal een petitie moeten starten. Ik ken wijken waar ik veel handtekeningen kan krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marginale wijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Medicinale cannabis <--> medicinale alcohol ?
Alles met mate op individueel niveau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat ik U op mijne negeer ga smijten.
Laatst gewijzigd door Peche : 15 april 2014 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neger ga smijter?
Ben je onder invloed? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die rommel moet ik niet hebben.
Weet ge wat lekker is? Ne goeie whisky! ![]() Aaaaah, genieten! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan de whisky al proeven als ik naar de foto's kijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat de grootste repressie tegen cannabis begonnen is in de USA nadat de slaven rechten kregen en het gebruikten? Er goede songs mee schreven en het ver schopte? Dat pastoors predikte dat het een duivels gewas was en dat blanke vrouwen er zin voor krijgen naar zwarte mannen? De hippies was het beste milieu dat er ooit was. Toen JFK afgeschoten werd en Nixon op de proppen kwam was alles naar de zak. Die vorige generatie is er nu uit en die nieuwe generatie loopt nu mee met de stoet die alles achter hun vernield heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn nog heel ver gevorderde stadia. Ik weet waar mijn gevaren liggen en kan er na hulp mee omgaan. Ik heb echt geen forum analyse nodig, ik heb er genoeg voor betaald vroeger lol. Wat wel is, als we op zulke basis drugs voor iedereen gaan verbieden (omdat er zulke mensen lopen), moet je alles verbieden en consequent zijn. Want mijn trigger voor psychoses zijn alcohol. Bij een ander kan dat cannabis zijn, maar na vele jaren matig gebruik heb ik dat nog nooit gehad. Bij alcohol had ik dat regelmatig. Ik heb geëxperimenteerd, en drank is er voor mij als slechtste uitgekomen. Wanneer ik dan de preventie in kijk en de "last" bekijk bij mensen die drugs/alcohol veroorzaakt hebben, kan ik echt wel zeggen dat alcohol het meeste schade nalaat. Verslavingen aan hard drugs kunnen er ook hard in hakken, maar is dat uiteindelijk ook niet wat alcohol is? Een hard drug? Eens je lichamelijk verslaafd bent ga je even wacko reageren als iemand die lichamelijk verslaafd is aan heroïne... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() En de roes op zich is de psychose he. Iedereen die dronken is heeft sowieso minder remmen. Als je dan kwaad wordt en de hitte loopt op ...
Zulke gevallen zijn geen uitzonderingen... Ze zijn niet op 1 hand te tellen, keer op keer, weekend na weekend... De feiten zijn wat ze zijn, steek je kop niet in de grond. Alcohol is de grootste nefast voor deze maatschappij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een aanzet tot een pragmatische aanpak van misbruik en een taboeloze benadering van genotsmiddelen in het algemeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cannabis werd door de Romeinen ook gebruikt als medicijn net als door de Grieken ..... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 april 2014 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Alle verslavingen moeten aangepakt worden.
Om goed te zijn zouden we maar een x aantal uur internet mogen opleggen. Hetzelfde voor de TV. Niet meer dan 2 kopjes koffie per dag, want is ongezond. We zouden het rechtse denken eens volledig moeten toepassen in hun eigen wereldje... Goh hoe lelijk zouden ze doen? |
![]() |
![]() |