![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal nooit seks hebben. Zal altijd aan zijn ouders gekluisterd zijn. Dat is geen leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, geen seks = niet per definitie ongelukkig. Jij hecht erg wel erg veel waarde aan. Seks kan lekker zijn, maar meer dan dat is het ook niet hoor. 2: Onzin, je hebt bij mensen met het syndroom van down veel verschillende niveaus. Zo zijn er zelfs downies met een gemiddeld IQ 3: Toch wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele vrouw die daar haar scheur voor gaat opentrekken. ![]() Ik zie nog niet meteen een downie in een discotheek staan. Of een duurzame relatie opbouwen. Een downie is gelukkig in zijn mentale achterstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder neem ik genoegen met je laatste zin.. helemaal goed toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijk leed moet voorkomen worden. Onderschat het leed van de ouders niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rood driehoekje, voor de verandering.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nu weer??!?
Laatst gewijzigd door Demper : 4 mei 2014 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom zo iemand niet gelukkig kan zou kunnen zijn !!
Die moeder heeft destijds beslist toch te bevallen , is dat fout ?? Als men nou zou zeggen , iemand met geestelijke handicap kan best geen kinderen krijgen , nou , dat kan ik wel begrijpen !! Verbieden is iets anders !! Of wat denkt u over het volgende ?? http://www.gva.be/regio-kempen/mol/n...-open-rug.aspx Citaat:
2) Uitga , ik ga & sta waar ik wil , desnoods met hulp !! 3) Wat is seks ?? Wanneer is het goed of slecht ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom zo iemand niet gelukkig kan zou kunnen zijn !!
Die moeder heeft destijds beslist toch te bevallen , is dat fout ?? Als men nou zou zeggen , iemand met geestelijke handicap kan best geen kinderen krijgen , nou , dat kan ik wel begrijpen !! Verbieden is iets anders !! Of wat denkt u over het volgende ?? http://www.gva.be/regio-kempen/mol/n...-open-rug.aspx Citaat:
2) Uitga , ik ga & sta waar ik wil , desnoods met hulp !! 3) Wat is seks ?? Wanneer is het goed of slecht ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Schepen
|
![]() Wat heb je met Demper gedaan lieverd?
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ivm Een persoon met down syndroom en naar de disco of optredens ,
dat gebeurt wel degelijk , zelfs zelfstandig !! Ik heb het al geweten met metaloptredens , en een discotheek destijds !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 mei 2014 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad , zolang men zelfstandig kan gaan & staan waar men wil ,
moet dit zondermeer kunnen , en anders met hulp !! Die kerel werd/wordt niet uitgelachen !! Wat wel raar was , destijds een artikel ivm gehandicapten / rolstoelpatiënten die buiten het beeld van de camera moesten blijven ivm een muziekprogramma , zo werd er gespeculeerd , maar ik vind niet meteen het artikel , dus ik zal checken of het nog wel te vinden is !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 mei 2014 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, daar zijn ze dol op die gasten, op Heavy Mental muziek.
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heavy Mental
![]() Awel , in den Biebob komt er wel eentje geregeld naar daar ![]()
![]() |
![]() |