![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Geen wonder ![]() het Islamietische verbond.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is de meerwaarde van die uitwijzing? Het risico dat de terrorist in het land, waar hij na de uitwijzing uit België terecht komt, zijn straf ontloopt? Is dat dan zoveel wenselijker? Neenee, iemand die hier betrapt wordt op een misdaad, moet ook hier berecht en gestraft worden volgens de hier geldende rechtsregels. Ik zie trouwens niet in hoe jij tot de conclusie komt dat een bewezen terrorist a priori onterecht de Belgische nationaliteit verkreeg. hij kan die evengoed verkregen hebben vóór bewezen werd dat hij terrorist is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben de wetmakers zich daar wat aangetrokken? Trekken ze er zich veel van aan wat er over de onwettelijkheid van de kieskring BHV gezegd werd? Je hebt ook nog nooit gehoord zeker over de, met valse papieren verkregen, Belgische nationaliteit? Wat gingen ze daar weer aan doen? Niets zeker? Natuurlijk wordt je pas terrorist NADAT je de nationalteit van het door jezelf uitgekozen land krijgt. Daardoor verdient dat land immers zo'n 'tegenprestatie', hé?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 september 2004 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een terrorist die nog geen misdaad pleegde kunt ge moeilijk straffen. Uitwijzen voorkomt in elk geval dat hij, volkomen legaal, zijn voorbereidingen hier kan verder zetten. Citaat:
Als het door geboorte is kunt ge er weinig tegen doen vind ik. In het andere geval is ze onterecht bekomen, ook al is dat pas later bewezen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug afpakken begot, als s' lands vertrouwen beantwoord wordt met terrorisme!
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het onrechtmatig verkregen bezit moet volgens u dan het wettelijk bezit blijven van de dief. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vind deze avatar prima ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het land waar de Pietjes, Piano's en Neruda's op hun politiek correcte voor-en achterpoten staan als er één welbepaalde partij een al te onplezierige waarheid durft te herhalen? Vergeet intussen niet dat het ALTIJD om islamitisch terrorisme gaat. De mannen die zich daar mee bezig houden kiezen niet voor een 'vreemde' nationaliteit tenzij ze ook de hunne kunnen behouden. De dubbele nationaliteit wordt in dit land toegelaten. Wat heb jij er dan op tegen dat ze naar het land teruggestuurd worden waarvan ze de ware nationaliteit niet eens hebben losgelaten? Voel jij je dan écht veiliger als ze hun aanslagen HIER beramen inplaats van in hun eigen land?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 september 2004 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Adders zijn altijd gevaarlijk maar zeker als je ze aan eigen boezen koestert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik hierboven al zei: keep your friends close and your enemies even closer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom draai je rond de pot en vermijdt je angstvallig op het feit in te gaan dat terrorisme ALTIJD van Islamitische oorsprong is én dat Islamieten er ook steevast voor kiezen hun eigen nationaliteit te behouden naast de nieuwe? Denk jij nu echt dat het toeval is dat zij een klein landje zoals Belgique uitkiezen voor hun terroristische activiteiten? En toch vindt jij het veiliger the enemy closer te hebben dan je vrienden? Waarom hebben we eigenlijk de nazi's terug naar hun eigen land gedreven? Of voerden die een onverkwikkelijker soort 'heilige' oorlog dan islamterroristen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 september 2004 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontzettend belangrijk ook, vergeleken met de feiten...
![]() |