![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soemige manne zen stapel zot van een Duitse of een Spaanse, en getter die zegge ik traa begod me een farm Marokkaanse mor me zoen vraa edde niks as last en ge koept een kat in ne zak dus ge begrept da 'k zust daarom nor een Aantwaars mokke pak. Dor gaa niks bove een Aantwaarpse griet. En al de rest das veur mij keske schiet. Assek zou traawe kiesek sebiet, Een Aantwaarpse toffe griet. Dat heb jij nog nooit gehoord zeker dat plaatje van de Strangers? Anders heb je het vast niet goed begrepen. Laatst gewijzigd door Garry : 6 mei 2014 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() ^ Nee, dan maar liever een Argentijn - liever een dikke kont dan een dikke nek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |