![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet men verwonderd zijn dat Mongoolindolyn Rutten weer warm en koud tegelijk blaast? Helemaal niet.
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er hebben zich nu wel al één tsjeef (die zijn overstap duur betaalde) en één VLD-ster "bekeerd" tot de verkeerd-nationalisten. De N-VA zal dus nog veel bokes moeten eten om de VLD in te halen.
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
IK hou haar niet tegen om "goed bezig te zijn", hoor! Integendeel. Meer van dat!
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U bent de zwakke schakel! Citaat:
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet dat IK niet over overlopers begonnen ben, hé. Noch dat ik het ontken. Maar ik mag toch nog zeggen dat op de overlopers naar anderen partijen lang niet zoveel kritiek geleverd wordt?
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard mag jij dat. Ik heb dan ook geantwoord dat het normaal is dat de NVA anders aangepakt wordt gezien zij zich als een "andere" partij profileert. Of u moet mij zeggen dat de NVA een heel gewone partij is, waarna ik mijn ongelijk wel zal toekennen.
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang een politieke partij zich laat verkiezen zoals elke andere partij, geen geweld gebruikt, of tot geweld oproept, is het een "gewone" partij zoals alle anderen. Het zijn regimes die hun tegenstanders, via ondertekende en niet ondertekende akkoorden, achter politieke schutkringen opsluiten die in geen andere "democratiën" voorkomen, die "niet gewoon" zijn.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 mei 2014 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een weinig performant gedrag hebt gemerkt dan zou je dat beter de zeven ministers verwijten waarnaar de twee van de N-VA zich te schikken hadden. Uiteraard zijn jou alleen de blunders van Muyters opgevallen. Dat er geen énkele regering een begroting kan voorleggen zoals de Vlaamse is jou natuurlijk ontgaan.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nep-begroting met een schijn-evenwicht, zult u bedoelen. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar d�*t ziet ons peke natuurlijk niet.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beseft u wel wat voor een onzin u hier uitkraamt? Ga maar vlug naar uw kookpotten!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 mei 2014 om 20:42. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse begroting in evenwicht dankzij besparingsoperatie http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...sparingen.aspx Federale regering gaat niet meer voor begrotingsevenwicht in 2015 http://www.knack.be/nieuws/belgie/fe...mal-93400.html "Begrotingstekort Wallonië is toch geen probleem" http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-probleem.aspx Tegen 2015 wil Brussel begroting in evenwicht bereiken http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...r-dan-verwacht
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nep-begroting is dat zoiets als Koen Geens die komt beweren dat de staatsschuld onder de 100% gezakt is, dank zij eenmalige operaties die de begrotingen in de toekomst zwaar zullen belasten, en dan moet toegeven dat het in feite 101,7% is? En er dan nog vlug bijvertelt dat een hoge staatsschuld geen probleem is, omdat ze de cijfertjes volgende keer anders gaan berekenen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dag dat ze dezelfde knieval doet als de hedendaagse regerende klassieke Vlaamse partijen hebben gedaan voor de francofonie en het behoud van la Belgique door al hun verkiezingsbeloften te breken en gewoon het omgekeerde te gaan uitvoeren, die dag zal ik onmiddelijk toegeven dat ze een heel gewone partij is zoals de anderen. Tot zolang zult u moeten wachten en hoop ik uit gans mijn hart dat ze een overwinning behalen zodat al die andere Vlaamse overlopers naar de maan kunnen lopen, hun verdiend lot. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |