![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Interesssante 'maatschappelijke discussie'
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar allez, toch een hele prestatie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn benedenbuur, die al heel zijn leven voor de toeristische sector rijdt, wil er eigenlijk weg nu hij een stuk over de vijftig is maar hij geraakt niet binnen bij 'de lijn'... Onbegrijpelijk, maar hij kwam de psychologische test niet door... Enige ervaring als buschauffeur was dan weer niet vereist... De man verdient veel geld omdat hij veel teveel overuren en weekends moet draaien. Heeft hij echter de pech dat zijn tachograaf gecontroleerd wordt, dan draait hij nog zelf voor de helft van de kosten op, ook. Gelukkig heeft hij een vrouw die het niet al te erg vindt dat haar man veel teveel van huis is. Als hij thuis komt krijgt ze immers nog een hoop laat-avondlijk secretaressewerk te doen. Niet onderschatten dus, die job van ThePiano. De liefhebbers voor zo'n job zijn dun gezaaid. Vergeet je vrouw vooral niet de nodige aandacht te geven de zeldzame avonden dat je nog zult thuis zijn, Piano, of je geraakt nog kwijt waar je voor gaat werken.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Zeer interessante maatschappelijke discussie
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 24 september 2004 om 05:09. Reden: "Zeer" vergeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Schepen
|
![]() Ik zie het probleem van stab niet? De thread gaat misschien wat de persoonlijke kant (ThePiano) op, maar het gaat over een maatschappelijk probleem, nl. werkloosheid door faillissement, zoeken naar nieuw werk en opnieuw beginnen.
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Schepen
|
![]() Wat een hypocriete zeemzoeterige bedoening is me dat hier. Zet thePiano zijn levensverhaal maar rap bij koetjes en kalfjes in de weide.
Meermaals bertrapt op het verkopen van flagrante leugens en meester in het duimzuigerij, en nu plots de 'grote niet langer werkloze forumheld'. Ziekelijk. Nooit iemand gekend die zoveel aandacht nodig had als thePiano. Waarom zou ik in vredesnaam iemand succes wensen in een job in loondienst ??? "Allée, succes met je onderdrukking en dat men maar goed van jouw mag profiteren ! Steek bij tijd en wijlen je broek eens af dan krijg je een beentje toegeworpen en mag je misschien wel blijven." Ik zou eerder zeggen, arme jongen. Op jouw leeftijd nog moeten kruipen. 't Leven is niet eerlijk. Allemaal de schuld van het Vlaams Blok ! Misschien moet ik mijn levensverhaal ook maar eens posten... Nahhh... ik haat hypocriete reacties. En mijn nieuwe schoenen kunnen niet tegen al dat slijm.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wilde sollicitatie! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Plotseling wordt deze 'maatschappelijke discussie toch (een beetje) interessant'.
Ik heb zo de indruk van een prille liefde tussen een terug-werk-gevonden-thePiano en absoluut pc moderatoren. Of is het 'ons-kent-ons'?
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Goede moed, thePiano" Citaat: