![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De autochtone jongens rijden dan 7 keer minder op de stoep ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 19 mei 2014 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Of Marokkaanse jongens worden gewoon veel meer tegengehouden en gecontroleerd?
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is niet omdat onze politiekers nu al meer dan een decennium lang paspoorten geven aan jan en alleman, dat wij die paspoorten in bepaalde omstandigheden niet terug zouden kunnen ontnemen. Zeker in het geval van dubbele nationaliteiten.
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En met reden blijkbaar.
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ofwel VB'er, ofwel xenofiel. Kom zeg. Xenofilie, dat is het prefereren van het vreemde over het bekende/autochtone. Ik ben noch xenofoob, noch xenofiel. Ik ben noch islamofoob (een fobie is een ongegronde angst, ik heb een gegronde afkeer voor de islam), noch islamofiel. En hoezo, ouderen worden gemoniseerd? Ik hoop dat ge nu niet spreekt over het feit dat we langer moeten werken.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 19 mei 2014 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Wat doet ge met tweede of derdegeneratievreemdelingen? Gaat ge ze 'terugsturen' naar een land waar ze nooit gewoond hebben?
#90 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#91 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat u denkt dat alle Arabieren geldverbrassers zijn, is alweer een racistische opmerking, maar u heeft dat waarschijnlijk zelf niet door.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Ik ben niet voor deportatie. |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() 1. Is daar wetgeving over? Of wilt u dat invoeren? Hoe gaat u als land in godsnaam bepalen wanneer iemand afstand mag doen van zijn vreemde nationaliteit?
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dus niet of dit nog zin heeft. Lijkt mij sterk eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men mag iemand enkel niet statenloos maken zonder enig zware reden. Een Marokkaan wordt niet statenloos als men zijn Belgische nationaliteit afneemt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 mei 2014 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heerlijk ! Ik heb beslist wie mijn stem krijgt!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...as-dagvaarding
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dat gehele tijd "uh ah" tussendoor, stok in zijn reet douwen. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 19 mei 2014 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och dat kort door de bocht gedoe. De kleur van hun huid is al genoeg om hun te discrimineren. Doe het 1 keer als experiment en ik geef je de resultaten op een briefje. Smeer schoensmeer over je kop en loop over de Meir. We zullen zien wat de reacties zijn en post de resultaten maar hier.