![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, geen compassie met de slachtoffers , nah speculeren over de daders is veel leuker !
Ik denk dat het aliens zijn geweest. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 24 mei 2014 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Er worden elk jaar 80 mensen vermoord in België, nog veel meer zelfmoorden en verkeersdoden. Moet daarvoor de democratie wijken?
Het is al erg genoeg dat België het enige land ter wereld is waar de premier niet in debat gaat met de oppositie.
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen enkele moslim-politicus die zijn mond open doet.
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Luister hé vriend, een van m'n beste speelkameraadjes uit m'n kindertijd was 100% van joodse komaf. Niemand die daar een punt van maakte, ik al zeker niet, integendeel, die jongen was the life of the party. Toen ik in het leger zat, vertelden een paar echte gore smeerlappen over hoe ze iemand van joodse afkomst bijna tot suïcide hadden gedreven door consequent SS-liederen te zingen tijdens het douchen. Een week later zat ik thuis, heb ik mijn militaire droom in de wilgen gehangen, want met zo'n schoften wilde ik niks te maken hebben. Zo'n smeerlap zal ik dan toch wel niet zijn? Als ik over geopolitiek wil discussiëren en het gewoon wel heel toevallig vind wat er allemaal gebeurt op 1 dag van de verkiezingen (tin foil hat, tin foil hat!), hoe dat uitgebuit wordt langs alle kanten, hoe Laurent Louis al de pigeon is, dan mag ik toch wel een aantal pistes bewandelen? Ik beschuldig niemand helemaal nergens van. Het was een denkpiste. En ge hebt het recht niet om mij zo af te blaffen, de mond te snoeren en mij te betichten van dingen die geenszins bij mij passen. Dat is pas fascistoïde, want daar is het allemaal mee begonnen. Ik heb veel meer gemeen met de joodse zaak en het leed dat hen werd aangedaan dan gelijk welke andere, geloof me vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even recapituleren .. als ik het goed begrijp: loopt deze gek dus nog vrij rond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben Zwets zijn kamionvuur was niet persé politiek geïnspireerd en de moord op de Joden had niet persé iets met hun Joods-zijn te maken volgens de politie.
Geen idee waarom ze dat moeten vermelden.
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Even terug naar de feiten.
De dader is nog steeds voortvluchtig. Kan iemand uitleggen waarom er geen opsporingsbericht verspreid wordt, of de mensen tenminste gewaarschuwd worden? Er zijn camerabeelden, getuigen. En die man met de audi die ze vrijgelaten hebben, die moet toch ook wat kunnen vertellen? Signalement, taal van de dader, etc? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Het was een Europees type las ik ergens, als ze dat weten moeten ze inderdaad ook andere zaken weten over zijn uiterlijk.
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze/We weten met andere woorden helemaal niks.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als ie nu nog altijd niet gepakt is, dan kan het wel eens zijn dat ie al lang ribedebie is naar het buitenland .. althans dat zou me niet verbazen .. deze coup is goed voorbereid ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zowel in Brussel als in Antwerpen klagen de Joden al jaren over toenemend racisme en geweld. En al jaren wordt er omwille van de zere en lange islamitische teentjes (de daders komen voor het overgrote deel uit die groep) niet al te veel tegen deze zaken gedaan. Het is niet voor niets dat uit Joodse hoek onmiddellijk gesteld is dat dit te voorspellen en onvermijdelijk was... Nee, ik zeg hier niet dat het islamieten zijn. Wel dat het voornamelijk deze groep is (en linkse politici die maar al te graag samen met hen betogen tegen Israël) die deze nieuwe golf van haat aanwakkeren. Geachte heren en dames van de Joodse gemeenschap, in jullie plaats zou ik al de youtubefilmpjes waarop Moureaux en co meestappen in betogingen waarin Israëlische vlaggen verbrand worden en men de Joden met Nazi's vergelijkt, om nog maar te zwijgen over de oproepen tot een nieuwe genocide, eens stuk voor stuk aan de kranten doorsturen en ze zoveel mogelijke verspreiden (de kranten zullen dit zonder de nodige druk toch niet doen). Vanaf 2'45" echt interesant... http://www.youtube.com/watch?v=NDUvk8JnCZk ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Minister
|
![]() Dat citaatje met reacties uit de Israëlische pers dat ik eerder poste heeft intussen ook de Europese nieuwsagentschappen bereikt.
Belga: Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/30962/Schie...n-Israel.dhtml Wel héél voorbarig: wat als dit om een gek of een afrekening gaat? En zelfs �*ls dit een daad van antisemitisme was: dit is in BRUSSEL gebeurd, niet in Israël; is Nethanyahu soms de hoeder of vertegenwoordiger van �*lle Joden ter wereld? Waarom sleurt hij "Israël" er direct bij? Antisemitisme bestaat (helaas) al vele honderden jaren langer dan Israël. En antisemitisme is: haat tegen joden, en niét: haat tegen (of kritiek op) Israël. Enkel als zou blijken dat het om Israëlische joden ging én dat dit een puur antisemitische daad was, heeft hij recht van spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Wel, als het klopt dat de dader eerst in het museum twee medewerkers neerschoot en dan bij de ingang een echtpaar, dan lijkt het meer in de richting van het toeval te gaan. Als het klopt, want er hangt een dikke mist, wat natuurlijk niet onlogisch is. Getuigen spreken elkaar vaak tegen bij dit soort traumatische gebeurtenissen, en het parket is heel karig met communiceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |