![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Jij bent dan ook niet zo erg snugger.
Laatst gewijzigd door Thuleander : 24 juni 2014 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() In onze straat hangen bijna evenveel oranje vlaggen als Belgische. En zelfs een Portugese en een Amerikaanse. Mag toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat mag zeker, maar het toont wel aan dat het zeker geen 'Belgen' zijn en dat ze dat ook niet willen zijn.
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De ironie van dit feit ontgaat je kennelijk... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Onze Nederlandse vrienden die in België wonen en ook de Belgische nationaliteit hebben, supporteren ook voor Oranje, hoor! Dat is toch normaal? Waarom zou je je roots moeten verloochenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo? Zeggen die Brusselaars dan "dat mag zeker"? Ik dacht het niet.
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Veel bepalender dan kunstmatige constructies zoals taal of nationaliteit. Dat merk je elke wereldbeker opnieuw. Laatst gewijzigd door Thuleander : 1 juli 2014 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Als je uw roots gans uw leven als een zware bagage achter u moet slepen dan is het volgens mij beter dat je blijft wonen waar uw roots zijn, je zal je veel gelukkiger voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik morgen in Noorwegen ga wonen, zal ik kiezen voor al wat Noors is. Ikzelf en mijn kinderen zullen Noors worden. Anders kan men beter thuis blijven. Trouwens waarom zevert men steeds over het voortbestaan van België? Er is bijna niemand die zich nog Belg voelt: Marokkanen, Turken, Algerijnen, Russen, Polen, Roemenen, Iraniërs, Irakezen en noem maar op, zij kiezen allemaal voor hun eigen cultuur.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 1 juli 2014 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hun kinderen hebben dan twee paspoorten? (Nederlands en Belgisch?) en hun kleinkinderen en later achterkleinkinderen blijven evenzeer even Nederlands als de grootouders?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Partijlid
|
![]() Kulpraat. Ons ORANJE heeft de meeste vreemdelingen en buitenlanders van het toernooi. Kan me geen hol schelen. Iedereen gaat los bij welk doelpunt van ons dan ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nederlands ELTAL is een helig ding. Niemand kan daar mee fokken. Als je Nederlander bent of bent geweest houd je van dat TEAM. Waar je ook bent of woont. Gezin in mijn straat in Breda heeft 4 paspoorten; iraans, turks, belgisch en syrisch::: Maar ze kraken voor HOLLAND |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Partijlid
|
![]() Al mijn buitenlandse matties in Antwerpen schijten op Belgie en Belgen (zijn ook wel goede blanken daar, maar weinig). Gaat gewoon over geld verdienen. Meeste rijden dikke Benz of Bempi. En ze hebben het grootste gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn nog Vlamingen en flaminganten, die het interessant vinden om internationale ervaring op te doen en enkele jaren in het buitenland te gaan werken/wonen ... met de mogelijkheid om eventueel terug te keren. Wat wel altijd nodig is: het respect voor de lokale cultuur ... bla bla ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Is inderdaad ver gekomen met de verbruining..... als Kevin De Bruyne nu al een nationale held is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je nooit iets wezenlijks te vieren hebt in je leven kan ik begrijpen dat een doelpunt je even uit je saaie bestaan tilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Partijlid
|
![]() Ik vier elke dag feest mattie. maar een doelpunt van ORANJE is voor ons NEDERLANDERS gewoon HEILIG. dan ga je los dus. feesten, bier, drugs, pillen, en harde sex. kijk wie we hebben: robben Van Persie en Ron Vlaar de gekste! daar fok je niet mee, mattie!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |