Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2014, 21:29   #81
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je liegt opnieuw door te zeggen dat ik ooit verwees naar een kelder van het stadhuis die brieven verifieert. Die kelder heb je gewoon toegevoegd in uw 13de poging om mij ongeloofwaardig te doen overkomen.

Waarom doe je dit eigenlijk? Wees kritisch, maar houd de leugens voor jezelf.

Er is wel degelijk een dienst op het stadhuis die documenten op authenticiteit verifieert. Zo moest bijvoorbeeld mijn eigen diploma op het stadhuis als authentiek geverifieerd worden voordat het als geldig telt in bvb Australië.

Het document dat ik volgende keer doorlink in een nieuw topic (waarvan ik vermoed dat u nu al klaar staat om ook dat topic compleet te verpesten) heeft 300 referenties en is een synthese van meerdere journalisten.
Als u alle referenties naast elkaar legt ziet u ook dat er zelfs boeken over zijn gepubliceerd

Toch allemaal nogal straf, als er niks van waar is.
Want dan zijn al die journalisten namelijk strafbaar. Fin de carrière

Jij bent hier niet om kritisch te zijn. Jij bent hier om leugens te verspreiden en kritische mensen op het verkeerde been te zetten.
Hou je aan de feiten, en anders kun je beter zwijgen
Ik zal het eenvoudiger stellen:
In welk archief kan men die documenten raadplegen?

Verder bestaat er helemaal geen dienst op de stadhuizen die de authenticiteit van documenten garandeert. Men kan wel aan een ambtenaar vragen om de authenticiteit van een copie van een bestaand te document te garanderen.
Dat gebeurt als volgt: een vluchtige blik, een dikke stempel en een zegel, u betaalt en ... "De volgende!"

Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 juni 2014 om 21:37.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2014, 21:36   #82
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een VZW die zich inzet tegen pedofilie krijgt dat elke dag binnen.
Neen, dat is niet normaal dat een zelfverklaarde pedojager z'n pc tjokvol heeft staan met naakte kinderen. Dat is abnormaal.

Citaat:
Als een politieman zich op zo'n zaak moet focussen dit op zijn PC heeft staan, concludeer jij dan het zelfde?
Als een politieman op zijn privécomputer bij zijn thuis massa's foto's met naakte kindjes erop heeft staan dan concludeer ik inderdaad hetzelfde ja. Dat wijst maar op 1 ding.

Citaat:
Zelfs als het waar is dat Vervloesem pedofiel is, doet dat totaal geen afbreuk aan het goede werk dat hij in het verleden geleverd heeft.
Ben jij knettergek ofzo? Dat toont net aan dat hij een geestesgestoorde pedofiel is die in een dwangbuis in een isoleercel hoort te zitten.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2014, 21:39   #83
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is mijn laatste poging om forumverpesters nog serieus aan te spreken
Kijk naar deze video https://www.youtube.com/watch?v=CJUGcSP4We4 en zet hem op 3:20
Leest deze paragraaf maar eens uit een artikel van de standaard van een paar maanden terug:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DS
Zijn obsessie voor vermeende pedofilieaffaires is namelijk niet nieuw. Kamal A. was al activist tegen pedofilienetwerken lang voor Sharia4Belgium bestond. Hij was zelfs actief binnen de werkgroep Morkhoven van Marcel Vervloesem, de pedojager die uiteindelijk zelf veroordeeld werd wegens pedofilie.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140102_00910908
Oud 10 juni 2014, 21:43   #84
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar voor de 11de keer..

Waarom is er totaal niemand in dit topic die ook maar de minste interesse heeft in de netwerken die Vervloesem aan het licht bracht?
Omdat dat compleet irrelevant is. Hij is een veroordeelde, manipulerende, geestesgestoorde pedofiel. Denk je nu werkelijk dat iemand sympathie of begrip gaat opbrengen voor zo'n monster?
Oud 10 juni 2014, 23:25   #85
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage

Ben jij knettergek ofzo? Dat toont net aan dat hij een geestesgestoorde pedofiel is die in een dwangbuis in een isoleercel hoort te zitten.
het zijn de kinderen die deel uit maken van die zaak die de absolute prioriteit zijn. Ik geloof helemaal niks van de beschuldigingen aan het adres van Vervloesem, en ook al zijn collega's die deel uitmaken zoals Jan Boeijkens van dezelfde VZW geloven er niks van. Alle anderen worden eveneens tegengewerkt door justitie in België omdat ze aan de zaak Zandvoort raken.
Een immense zaak met honderden kinderen vermist in heel Europa

Velen door VZW morkhoven geïdentificeerd in de zaak die Dutroux verbindt met een internationaal netwerk van kinderhandel, waar overheden doodsbang voor zijn.
Na 15 jaar van dit werk wordt Vervloesem geïntimideerd en aangeklaagd exact op het moment dat hij zich aan die zaak waagt, en geen mens hier die zich daar vragen bij stelt omdat geen mens die zaak kent

Hier is hij weeral, maar niemand van jullie kijkt https://www.youtube.com/watch?v=cB18plt2i6U

Al dit werk wordt gedeeld met overheden van buurlanden en geen enkele doet er iets aan.

Maar het zijn de kinderen die geholpen moeten worden en de overheid laat het na
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2014, 23:29   #86
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Omdat dat compleet irrelevant is. Hij is een veroordeelde, manipulerende, geestesgestoorde pedofiel. Denk je nu werkelijk dat iemand sympathie of begrip gaat opbrengen voor zo'n monster?
Het gaat godverdomme niet over sympathie het gaat over die 100 kinderen die schreeuwen dit het netwerk moet stoppen.

Ongeacht wie het aanklaagt.

Jij keurt goed dat alle onderzoek naar de zaak Zandvoort wordt stopgezet, omdat een onderzoeker wordt aangeklaagd (terecht of onterecht laat ik in het midden)

Is uw reflex dan echt om te zeggen van "stop ermee. laat het maar over aan de Belgische overheid die niks doet" ?
Ben je echt zo onverschillig?

Die VZW redt kinderlevens in tegenstelling tot justitie in Belgie die die netwerken beschermt

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 juni 2014 om 23:30.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2014, 08:06   #87
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Definieer bewijs

Als er van 7 getuigen/slachtoffers een proces verbaal is opgesteld bij de politie, waarin alle 7 personen stellen dat ze verkracht zijn door 2 notabele broers uit de zakenwereld bij naam genoemd, noem jij dit dan een bewijs of niet?
Alle 7 slachtoffers, die elkaar niet kennen, verwijzen ook naar de zelfde locaties waar deze gruwel werd georganiseerd en de politie heeft nagetrokken dat dit klopte (details gevraagd tijdens het verhoor, die matchten met het bezoek aan die domeinen)

Ik denk dat jij zelfs zo naiëf/partijdig bent om enkel arrestatie als bewijs te zien. Op die manier is zelfs Michel Nihoul volledig onschuldig

Het team De Baets was bezig om de verklaringen over die 2 broers te onderzoeken, maar ze werden allemaal ontslagen wegens "partijdigheid" en pas 15 jaar later vrijgesproken.
Ik kan u de PVs met het nummer erbij posten. Team De Baets kreeg geen toestemming om te onderzoeken en ook de gerechtspsychiater die Louf als slachtoffer van extreem misbruik beoordeelde, zag zijn advies tot onderzoek de prullenmand in verdwijnen. Er moest een nieuwe psychiater komen die haar ontoerekeningsvatbaar kon verklaren

Jij vindt het niet raar dat dit onderzoek niet mocht doorgaan.
Bij deze trek ik uw verstand in twijfel, sorry

In uw ogen is justitie in België volledig betrouwbaar ondanks alle fouten en leugens in het proces Dutroux.

In een volgend topic quote ik auteurs die namen noemen van alle notabelen waar een PV tegen is opgesteld, tientallen met referentie erbij.
Ik zet de popcorn intussen klaar terwijl jij en Another Jack ook dat topic met leugens en scheldpartijen gaan bestoken
blablabla

Eén naam. Eentje maar.. En kom niet af met 'leden van de koninklijke familie'.

Laatst gewijzigd door Antoon : 11 juni 2014 om 08:08.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2014, 11:20   #88
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
blablabla

Inhoudelijke reactie; Proficiat!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2014, 13:53   #89
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Inhoudelijke reactie; Proficiat!
Genoeg inhoudelijke reacties, met steeds hetzelfde gezeur als antwoord. Nu wil ik een naam, ter staving van de vermeende beschuldigingen in dat verhaal. Maar dat zal er waarschijnlijk niet van komen.
Oud 12 juni 2014, 08:54   #90
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik wacht nog altijd op één enkele naam. ..
Citaat:
blablabla

Citaat:
...
. Nu wil ik een naam, ter staving van de vermeende beschuldigingen in dat verhaal.
....
... en het werd stil

I rest my case.

Laatst gewijzigd door Antoon : 12 juni 2014 om 08:54.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2014, 11:03   #91
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... en het werd stil

I rest my case.
Misschien heeft hij je met reden op zijn negeerlijst geplaatst.
Is de beste manier om topicbedervers te verhinderen verder een topic naar de vaantjes te helpen.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2014, 11:07   #92
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Is de beste manier om topicbedervers te verhinderen verder een topic naar de vaantjes te helpen.
Misschien had hij ook gewoon kunnen antwoorden...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2014, 11:34   #93
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bedoelt : omdat de ongeloofwaardigheid van zijn verhaal is blootgelegd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be