![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Als ze een paar discriminerende en ubermensch getinte delen over het hoofd kijken is "mein kampf" ook niet zo erg. In feite liggen ze qua ideologie zeer dicht bij elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het grootste racisme vind men in de moslimwereld, en zijn het nu juist dit soort mensen die anderen continu uitschelden voor racist. Iemand die mij dus uitscheld voor racist bedank ik steeds voor het compliment. Want dat is het nu reeds voor mij. Een compliment. Hij die het tegen mij gebruikt geeft hiermee aan of te kennen dat ik hem eens goed geneukt heb. Dat ik hem zo diep geraakt heb dat hij zich genoodzaakt voelt een nietszeggende uitdrukking als "racist" te gebruiken. Dus waar blijven de complimentjes beste rode multikul ratten ? |
|
![]() |
![]() |