Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2014, 13:35   #81
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny1 Bekijk bericht
Misschien beter je eigen rommel nakijken voor je anderen op de vingers tikt. Hoewel ze zelden meer dan 2 zinnen lang zijn, zitten ook jouw 'bijdragen' vaak vol kromme zinnen en spelfouten.

Bovendien was de vraag van SMI94 niet alleen duidelijk, maar ook pertinent. Wellicht te pertinent voor knaapjes die niet verder komen dan eigen schuld, dikke bult of dit is een vorm van gerechtigheid. Laat me ze daarom herhalen. In het vlekkeloze Nederlands waarop u -vooral bij anderen- zo’n prijs lijkt te stellen: Als de politie degenen die de jongen in elkaar trapten, arresteert en onmiddellijk weer vrijlaat of de schuldigen helemaal niet arresteert, waarna de roma hen halfdood slaan, gaat u hier dan ook wat neuzelen over gerechtigheidsvormen, dikke schuldbulten en normale volksingrepen?
Tot de tweede!

Ik vermoed dat voor velen de afkomst van die tiener er toe doet hoe hij er aan toegetakeld wordt.

En aan diegene die denkt moest dit een blank slachtoffer zijn het niet in het nieuws zou komen (en waarschijnlijk opeens ook niet geweld toegewenst zou worden): dit zou wél degelijk in het nieuws komen dan.

Serieus, kijk eens naar de foto die onze "beschaafde" vriend de ondernemer Gipsy postte. Gaan we dit echt goedspreken, en zelf nog meer foltertechnieken toewensen?
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2014, 13:42   #82
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien beter je eigen rommel nakijken voor je anderen op de vingers tikt. Hoewel ze zelden meer dan 2 zinnen lang zijn, zitten ook jouw 'bijdragen' vaak vol kromme zinnen en spelfouten.
Onzin, ik plaats hier geen posts waarin onderwerp, werkwoord, lijdend voorwerp, ... compleet door elkaar worden gegooid en eindigen in een onleesbaar bericht. In die 10 jaar dat ik hier al post heeft niemand trouwens een probleem gehad met mijn berichten.

Citaat:
Bovendien was de vraag van SMI94 niet alleen duidelijk, maar ook pertinent. Wellicht te pertinent voor knaapjes die niet verder komen dan eigen schuld, dikke bult of dit is een vorm van gerechtigheid. Laat me ze daarom herhalen. In het vlekkeloze Nederlands waarop u -vooral bij anderen- zo’n prijs lijkt te stellen: Als de politie degenen die de jongen in elkaar trapten, arresteert en onmiddellijk weer vrijlaat of de schuldigen helemaal niet arresteert, waarna de roma hen halfdood slaan, gaat u hier dan ook wat neuzelen over gerechtigheidsvormen, dikke schuldbulten en normale volksingrepen?
Denk je nu werkelijk dat ik daarvan ga wakker liggen? Laat ze elkaar maar afmaken, mij niet gelaten. Opgeruimd staat netjes.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2014, 13:43   #83
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Serieus, kijk eens naar de foto die onze "beschaafde" vriend de ondernemer Gipsy postte?
Ja, laat ons allemaal nog wat sidderen en beven terwijl we naar die enge foto kijken. Dat gaan we doen, ja
Oud 30 juni 2014, 15:29   #84
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de politie degenen die de jongen in elkaar trapten, arresteert en onmiddellijk weer vrijlaat of de schuldigen helemaal niet arresteert, waarna de roma hen halfdood slaan, gaat u hier dan ook wat neuzelen over gerechtigheidsvormen, dikke schuldbulten en normale volksingrepen?
Uiteraard. Als 't oorlog is, is 't oorlog, he. En moge de sterkste winnen...

En, zoals ik al zegde, in dit geval is het 2-0 voor ons

Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juni 2014 om 15:31.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2014, 15:47   #85
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Tot de tweede!

Ik vermoed dat voor velen de afkomst van die tiener er toe doet hoe hij er aan toegetakeld wordt.

En aan diegene die denkt moest dit een blank slachtoffer zijn het niet in het nieuws zou komen (en waarschijnlijk opeens ook niet geweld toegewenst zou worden): dit zou wél degelijk in het nieuws komen dan.

Serieus, kijk eens naar de foto die onze "beschaafde" vriend de ondernemer Gipsy postte. Gaan we dit echt goedspreken, en zelf nog meer foltertechnieken toewensen?
Om te beginnen heb ik die foto niet gepost en ik heb inderdaad weinig empathie voor crapuul van eender welke kleur. Het bevestigd welke soort beesten dit zijn.

Ik ben trouwens geen geweldenaar. Tussen mijn 20 en 30 was ik als 2de dan een geduchte competitie judoka van hoog niveau, maar steeds met fair play en respect. Heb slechts één maal buiten de tatami geen andere keuze gehad dan uit te halen (wat me trouwens geen prettig gevoel gaf). Idem wat wapens betreft die ik niet graag zie in burger handen.

De grote schuldige in deze is de lakse overheid die de burger (in dit geval zelf crapuul) er aan toe zet zichzelf te berechten. De recuperatie van links is weeral dégoûtant, zoals Hollande etc terug hun "afschuw" betuigen. Terwijl ze sinds decennia zelfverantwoordelijk zijn door hun laks beleid voor dit failliet in de maatschappij.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2014, 15:51   #86
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Leer eerst eens hoe je zinnen schrijft vooraleer je hier posts komt dumpen op het forum.
Bij het formuleren van mijn zinnen, hou ik nooit rekening met mensen die niet zo héél snel van begrip zijn.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2014, 15:58   #87
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Bij het formuleren van mijn zinnen, hou ik nooit rekening met mensen die niet zo héél snel van begrip zijn.
Je hebt nauwelijks enige basiskennis van zinsstructuren en de Nederlandse grammaticale regels en nu kom je hier over begrip janken? Leer eerst de basis maar eens beheersen en probeer dan nog eens. Niet te fel vooruit lopen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be