![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reageerde nochtans op het onderwerp. Mét de links erbij. Kijk maar.
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=75 DIT was echter off-topic: http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=79
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat krijg je als sommigen elk topic aangrijpen om op de N-VA te beginnen kakken. Zo is er iemand die al honderd keer hetzelfde prentje van Bart de Wever heeft gepost, uitsluitend en alleen om mensen te provoceren. Een echte obsessie om zo te zeggen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben allemaal andere smaken, en als je een vrouw niet aantrekkelijk vindt is dat je volste recht. Maar 1) we weten het nu wel en 2) op zo'n vulgaire manier... stel u eens voor dat we hier constant smeerlapperijen zaten te posten over bijvoorbeeld Maya of Freya. Pandacam staat borg voor de manier waarop de SP.A nu al oppositie voert op het Vlaamse vlak: persoonlijk, boertig en waarschijnlijk ook hypocriet.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 28 juli 2014 om 10:10. |
||
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit politiek forum is aan het evolueren tot een tweederangs forum, waar de posters na enkele posten en in vaak grove taal mekaar de hele tijd de kop inslaan in plaats van zinnig met mekaar te discussiëren over de politiek. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ge van den duivel spreekt...
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk dat jij, die er de kampioen in bent om overal op de sp.a te zitten kakken ons echt geen lesjes in forum etiquette moet geven hoor. |
|
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Fonne nog maar half zou "kakken" op uw partijtje als jij op de onze zou ik het ook een schande vinden.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kak niet op n-va, zie ze gewoon als een politieke tegenstander. Een grote welliswaar. Het enige waar ik consequent op blijf kakken is het blok. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat het eigenlijk de bedoeling was om te voorkomen dat personen, die géén dubbelnick van elkaar zijn, om de haverklap beschuldigd werden van datgene waar de beschuldiger zich zélf aan bezondigde. Maar néén, hij was géén meester in het op de vrouw(en) spelen en de discussies laten verzanden.... ![]()
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan fonne, het is geen 24u geleden dat je de strontemmer over freya haar kop hebt leeggekapt.
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Ik heb haar naam uitsluitend gebruikt om de trollengemeenschap hier een spiegel voor te houden. Zoals ik dat in mijn laatste post deed.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom je dat beter niet doet leg ik hier uit: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=635
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was er juist dat je uit het (ditmaal volledige) citaat zo heeft getroffen ? Citaat:
Ik zal zelf wel beslissen wat ik over het blok denk, wat ik erover zeg en wat ik erover schrijf. En als het je hindert, lees het dan niet. |
||
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het symbolisch gevolg is :"quand les dégoutés s'en vont, il ne restent que les dégoutants". En daar ziet het er hier stilletjes naar uit. En meer ga ik er niet meer over zeggen. Amuseer u nog maar wat en maak mekaar nog maar wat af. O ja, vergeet toch niet ook éven te discussiëren over het een en het ander. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze daarbij het reglement naleven zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen. Waarom zou ik niet mogen zeggen: "Het VB is een marginaal partijtje geworden dat politiek even slagkrachtig en bedreigend is als chihuahua met reuma." |
|
![]() |