Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2014, 12:16   #81
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Dubbel.

Laatst gewijzigd door SDX : 7 juli 2014 om 12:17.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 12:16   #82
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
!..
ik ben op zoek naar welke strategie/plan het Westen heeft. We kunnen dan die twee scenario's naast elkaar leggen, begrijp je?
De rode loper uitrollen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 12:22   #83
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Strategie? En dan bedoelt u daarmee een volledig uitgewerkt plan, nationaal en internationaal?
Dan bent u malende.
1 omdat er te veel variabelen zijn
2 omdat er te veel mogelijke aanvattingspunten zijn.

Voor mij, aangezien ik enkel op nationaal vlak en daaronder kan ageren, zijn de mogelijkheden beperkt.

Mijn doelstelling:
Om te beginnen de islam hier zoveel mogelijk terugdringen.
sub: de bevolking laten inzien dat de islam hier niet thuishoort, en indien zij hun vrijheden wensen te bewaren hier ook nooit kan thuishoren.

Strategie:
- aanhoudende correcte informatie over de islam (niet politiek correcte dus...
- daarbij steeds onderlijnen op welke manieren de islam afwijkt van het EVRM, de nationale wetgeving, onze zeden en gewoonten...
- ook steeds onderlijnen welke partijen de islam het hardste steunen en of gedogen en specifiek in die punten die afwijken van het EVRM, de nationale wetgeving, onze zeden en gewoonten...

Er zijn vorderingen en terugvallen op dit vlak.
Een voorbeeld daarvan is het verbod op gelaat bedekkende kleding, algemeen gekend als het boerkaverbod, dat evolueerde van totale gedoging naar ergernis bij de bevolking naar stappen door VB naar meer ongenoegen bij de bevolking naar stappen door andere partijen naar weerwerk (met wisselend succes van de fanatici) naar een bevestiging door het Europees hof op het verbod op de boerka.
Nu moeten we dit verbod enkel nog geruggesteund krijgen op een niveau dat het dragen er van niet ontraadt maar gewoon onmogelijk maakt zonder actief uit het straatbeeld verwijderd te worden.
Geen aalmoesstrafjes die door de rijkere fanatici kunnen worden afgekocht maar effectieve inbeslagname van elke boerka (meneer kan wat andere kleding naar het politiebureau brengen of mevrouw kan in een (terug te geven) ziekenhuiskleedje terug. Liefst gekoppeld aan effectieve gevangenisstraffen of publieke openbare dienstverlening.

En niet, nooit, nergens opgeven!

Internationaal?
Dat komt later en zal sterk afhankelijk zijn van de houding van de zenders van de vijfde colonne...
Ik schat dat die tegen dan in open oorlog zijn met ons, hun keuze niet de onze.
In dat geval zitten wij in hetzelfde schuitje als de Israël.
Eens benieuwd of onze beleidsvoerders zonder verweer zich laten aanvallen of veeleer hun woorden inslikken en Israëls politiek van retaliatie dan toch maar gaan volgen.
Voor the record, ik ben tegen blinde aanvallen op burgers, burgers die echter actief aan aanvallen op ons deelnemen of hand en spandiensten aan de aanvaller verlenen daarentegen...

Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 14:25   #84
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Strategie? En dan bedoelt u daarmee een volledig uitgewerkt plan, nationaal en internationaal?
Dan bent u malende.
1 omdat er te veel variabelen zijn
2 omdat er te veel mogelijke aanvattingspunten zijn.

Voor mij, aangezien ik enkel op nationaal vlak en daaronder kan ageren, zijn de mogelijkheden beperkt.

Mijn doelstelling:
Om te beginnen de islam hier zoveel mogelijk terugdringen.
sub: de bevolking laten inzien dat de islam hier niet thuishoort, en indien zij hun vrijheden wensen te bewaren hier ook nooit kan thuishoren.

Strategie:
- aanhoudende correcte informatie over de islam (niet politiek correcte dus...
- daarbij steeds onderlijnen op welke manieren de islam afwijkt van het EVRM, de nationale wetgeving, onze zeden en gewoonten...
- ook steeds onderlijnen welke partijen de islam het hardste steunen en of gedogen en specifiek in die punten die afwijken van het EVRM, de nationale wetgeving, onze zeden en gewoonten...

Er zijn vorderingen en terugvallen op dit vlak.
Een voorbeeld daarvan is het verbod op gelaat bedekkende kleding, algemeen gekend als het boerkaverbod, dat evolueerde van totale gedoging naar ergernis bij de bevolking naar stappen door VB naar meer ongenoegen bij de bevolking naar stappen door andere partijen naar weerwerk (met wisselend succes van de fanatici) naar een bevestiging door het Europees hof op het verbod op de boerka.
Nu moeten we dit verbod enkel nog geruggesteund krijgen op een niveau dat het dragen er van niet ontraadt maar gewoon onmogelijk maakt zonder actief uit het straatbeeld verwijderd te worden.
Geen aalmoesstrafjes die door de rijkere fanatici kunnen worden afgekocht maar effectieve inbeslagname van elke boerka (meneer kan wat andere kleding naar het politiebureau brengen of mevrouw kan in een (terug te geven) ziekenhuiskleedje terug. Liefst gekoppeld aan effectieve gevangenisstraffen of publieke openbare dienstverlening.

En niet, nooit, nergens opgeven!

Internationaal?
Dat komt later en zal sterk afhankelijk zijn van de houding van de zenders van de vijfde colonne...
Ik schat dat die tegen dan in open oorlog zijn met ons, hun keuze niet de onze.
In dat geval zitten wij in hetzelfde schuitje als de Israël.
Eens benieuwd of onze beleidsvoerders zonder verweer zich laten aanvallen of veeleer hun woorden inslikken en Israëls politiek van retaliatie dan toch maar gaan volgen.
Voor the record, ik ben tegen blinde aanvallen op burgers, burgers die echter actief aan aanvallen op ons deelnemen of hand en spandiensten aan de aanvaller verlenen daarentegen...

Dank voor extra duiding, om een degelijke strategie uit te werken dienen we inderdaad rekening te houden met nogal wat variabelen. In onze SWOT analyse houden we rekening met zowel negatieve- als positieve stuwkrachten, dit in lijn met wat we volgens de systeemtheorie het 'evolutionaire imperatief' kunnen noemen. Wellicht zegt een beeld meer dan duizend woorden, ter indicatie dan ook bijgevoegd.

Het is uiteraard terecht te stellen dat mensenrechten ernstig geschaad worden, het uitroeien van de Islam zal in functie daarvan niet toereikend zijn om dit euvel uit de wereld te helpen, meen ik. Anders gezegd, we hebben een plan nodig dat ruimer is, de besluitvormingstheorie van Herbert Simon kan hierbij beslist helpen. De volgende vraag is derhalve legitiem, in hoeverre zou de Islam z'n gedragsmodi kunnen aanpassen wanneer ook diverse alternatieven opgenomen worden binnen het Westerse besluitvormingsproces?
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 14:28   #85
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microwezen Bekijk bericht
"Het westen" zal, zeker met de huidige politieke correctheid, gewoon de kop in het zand steken. In de jaren 80 en 90 is er al voor gewaarschuwd en al dat soort figuren zijn weggezet als gekkies. Kortom: Business as usual. Dus die eerdere afbeeldingen blijven gewoon van kracht
Jammer wel, dan kunnen we al die andere beelden beter vernietigen, dat zou misleidend zijn en mensen valse hoop kunnen geven.
Oud 7 juli 2014, 18:05   #86
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Tegen wie heb je het juist? In dit topic gaat het enkel om het strategische plan om de Islam uit te roeien, dit hebben we gemakshalve uitgebreid naar ook andere vijanden die hetzelfde lot moeten ondergaan, in het andere geval zullen wij het slachtoffer zijn. Ook een kwestie van efficiëntie en om meer mensen te vinden die dit plan willen realiseren.
Ge kunt dat niet uitroeien.
Ge kapt ene kop af en er groeien er 2 bij.

Het probleem is veroorzaakt, de druk is bewust op de ketel gezet.
Wat men hier in koor zingt, verlangt, is niet weten wat je wenst.
Be careful what you wish for.
We hebben kinderen om naartoe te leven.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 19:34   #87
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ge kunt dat niet uitroeien. Ge kapt ene kop af en er groeien er 2 bij. Het probleem is veroorzaakt, de druk is bewust op de ketel gezet. Wat men hier in koor zingt, verlangt, is niet weten wat je wenst.
Be careful what you wish for. We hebben kinderen om naartoe te leven.
Het is altijd raadzaam om eerst al je vijanden te identificeren en op basis hiervan een globaal plan op te stellen. Ook de plannen van die vijanden zijn interessant, er blijken er nogal wat te zijn.
Oud 7 juli 2014, 22:47   #88
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Je veronderstelt blijkbaar dat ze het Westen uitgeroeid zullen hebben, ik ben op zoek naar welke strategie/plan het Westen heeft. We kunnen dan die twee scenario's naast elkaar leggen, begrijp je?

namaste Tandem ea forum tijgers,

hierbij nodig ik jullie uit om mee te doen met denktank dewanand om de counter strategie van het 'blanke' Westen verder te perfectioneren tov de oprukkende islam en haar trojaans gehoofddoekte en besneden leger van ruim 50 miljoen troepen in heel Europa.

vooronderzoek is al mede uitgevoerd door Wieroe, de slimme Hindoe kat van Dewanand, zie ref onder diverse publicaties:

het blanke westen is nu suicidaal en ze zijn op deze manier totaal verdoemd om roemloos ten onder te gaan door zelfvernietigende overbeschaving.

Islam is van nature parasitair en agressief in elke biotoop dus een passieve, slapende gastheer is verdoemd. Ontwormen is nu dus hard nodig, de infectie is al heel diep in hele EU zone en de wonden stinken en etteren al jaren.

About the Books

Koran: Forbid or Rewrite?

Why is the Koran the deeper abstract cause of terrorism? What can Muslims and non-Muslims do about this? How can we help Muslims liberate themselves from medieval ways of thinking? Is there more in the world than Islam, Mohammed and terrorism? What is a real Muslim? How can an anti-Muslim be defined?

http://sbpra.com/Dewanand/

WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 1 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
Inhoudsopgave

Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005

Dit boek is geschreven door de Nederlandse Hindoeschrijver en onderzoeker, genaamd Dewanand, als een volmaakt offer van zuivere kennis aan Altecrea.

De omvang van dit Ebook bestaat uit:
Aantal digitale A4 pagina's: 267
Aantal woorden: 110.729
Aantal online Epages: 87

http://www.dewanand.com/kampf01.htm

WEBpublication BOOK WART0222 / EPAGE 1 of 103
Moord op de vrijheid van het oervolk
Was het verbod van de NVP/CP'86 terecht en heeft de AEL bestaansrecht?
0.0. Inhoudsopgave

Offeraar (auteur) Mr. drs. J.J. v.d. Gulik Send Email to Gulik
Offercode wart0222
Offerdatum vrijdag 9 november 2007

... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Moord op de vrijheid van het oervolk
De omvang van dit online boek bestaat uit:
Aantal digitale A4 pagina's: 141
Aantal woorden: 47 409
Aantal online Epages: 103

http://www.dewanand.com/vrijheid001.htm

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2014, 05:08   #89
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste Tandem ea forum tijgers,

hierbij nodig ik jullie uit om mee te doen met denktank dewanand om de counter strategie van het 'blanke' Westen verder te perfectioneren tov de oprukkende islam en haar trojaans gehoofddoekte en besneden leger van ruim 50 miljoen troepen in heel Europa. vooronderzoek is al mede uitgevoerd door Wieroe, de slimme Hindoe kat van Dewanand, zie ref onder diverse publicaties:

het blanke westen is nu suicidaal en ze zijn op deze manier totaal verdoemd om roemloos ten onder te gaan door zelfvernietigende overbeschaving.
Hoe wens je dat concreet aan te pakken? Ook hier verschillende scenario's mogelijk, meen ik. Je verwijzing naar 'zelfvernietigende overbeschaving' is ons niet ontgaan, de tijd begint dan ook te dringen. Laat maar wat weten via PB of zo.
Oud 8 juli 2014, 18:38   #90
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is altijd raadzaam om eerst al je vijanden te identificeren en op basis hiervan een globaal plan op te stellen. Ook de plannen van die vijanden zijn interessant, er blijken er nogal wat te zijn.

Is een secularisme te moeilijk misschien?
Oud 8 juli 2014, 20:17   #91
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bestrijding van de radicale islam is de bestrijding van de gehele islam.
Das een waarheid als een koe !!!
Oud 9 juli 2014, 04:58   #92
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Is een secularisme te moeilijk misschien?
Ik begrijp dat woord niet zo goed
Oud 10 juli 2014, 20:11   #93
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp dat woord niet zo goed
Staat en geloof gescheiden.
Daarmee stroomt er ook geen enkel geld meer naar eenders welk geloof.
Daarmee is er ook geen geloof in het onderwijs.

Wat gebeurt er nu? Het Vaticaan ontvangt nog veel geld, kerken ontvangen subsidies, bidgroepen zowel, moskeeën, synagoges, krishna tempels, ... het is allemaal verrekend in de maatschappij. Bij een secularisme is dat niet ter orde. Ieder draait voor zijn eigen hobby/goesting/geloof op.

Zoiets had men van meet af aan moeten toe passen. Maar dat was onmogelijk. Inconsequente paradigma's van de mensheid aan de macht
Oud 10 juli 2014, 20:19   #94
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Staat en geloof gescheiden. Daarmee stroomt er ook geen enkel geld meer naar eenders welk geloof. Daarmee is er ook geen geloof in het onderwijs. Wat gebeurt er nu? Het Vaticaan ontvangt nog veel geld, kerken ontvangen subsidies, bidgroepen zowel, moskeeën, synagoges, krishna tempels, ... het is allemaal verrekend in de maatschappij. Bij een secularisme is dat niet ter orde. Ieder draait voor zijn eigen hobby/goesting/geloof op. Zoiets had men van meet af aan moeten toe passen. Maar dat was onmogelijk. Inconsequente paradigma's van de mensheid aan de macht
Dacht wel zoiets, en jij gelooft dat staat en geloof gescheiden zijn? Waarom denk je dat je nu een aantal jaar van je leven mag opofferen om langer te gaan werken? Omdat er geen geld genoeg is? Ik zou er toch nog eens over nadenken.
Oud 11 juli 2014, 05:39   #95
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht

Met uitzondering van Oostfronters uiteraard. Dan is het natuurlijk in orde...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 juli 2014 om 05:54.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 07:48   #96
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Met uitzondering van Oostfronters uiteraard. Dan is het natuurlijk in orde...
Eerlijk gezegd mis ik nog altijd een concreet plan van hoe men dat zou willen doen, misschien is het gewoon de bedoeling om de bevolking tegen elkaar op te zetten en zichzelf te verheerlijken door de volgelingen die in deze val trappen.
Oud 11 juli 2014, 09:10   #97
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd mis ik nog altijd een concreet plan van hoe men dat zou willen doen, misschien is het gewoon de bedoeling om de bevolking tegen elkaar op te zetten en zichzelf te verheerlijken door de volgelingen die in deze val trappen.
Ik vrees dat er geen oplossing uit de bus komt.
Niet vergeten dat de Moorse overheersing in Spanje zo'n ACHTHONDERD JAAR geduurd heeft voordat men aan de reconquista begon.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 09:20   #98
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vrees dat er geen oplossing uit de bus komt. Niet vergeten dat de Moorse overheersing in Spanje zo'n ACHTHONDERD JAAR geduurd heeft voordat men aan de reconquista begon.
Meen je dat? Zou het vandaag niet sneller kunnen gezien de technische middelen die we nu voor handen hebben? Ik dacht bv om die onbemande vliegtuigjes in te zetten, noemde dat nu niet 'drown' of zoiets?
Oud 11 juli 2014, 10:03   #99
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meen je dat? Zou het vandaag niet sneller kunnen gezien de technische middelen die we nu voor handen hebben? Ik dacht bv om die onbemande vliegtuigjes in te zetten, noemde dat nu niet 'drown' of zoiets?
Met drones? In Antwerpen wonen nu al zo'n 35% moslims, wat een slag/slachtveld gaat dat worden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 juli 2014 om 10:03.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2014, 10:12   #100
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Met drones? In Antwerpen wonen nu al zo'n 35% moslims, wat een slag/slachtveld gaat dat worden?
Sorry, vergiste me wellicht met het drownsyndroom, is iets anders inderdaad. Met die drones wordt dat geen echt slagveld, het wordt dan mogelijk om op een vriendelijke (minder pijnlijke) manier je vijanden uit te schakelen. Er bestaan scenario's dat die drones lijken op heel kleine insekten, die geven dan een klein prikje en de klus is geklaard. Je zal dan wel de stadsdienst erbij moeten betrekken natuurlijk, je kan moeilijk al die lijken laten liggen, denk ik. Nu, die drones kunnen geprogrammeerd worden waardoor ze heel selectief te werk kunnen gaan.We moeten er natuurlijk voor opletten dat de vijand niet dezelfde strategie hanteert, we zouden stikken van de muggen, zeg maar even.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be