![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U hebt slechts 24 posts en maakt al van uwen kak, sorry tak. Bovendien is uw forumnaam een statement ipv een naam/nick. Eerlijk gezegd zou zoiets ook moeten verboden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Als we over andere zaken af en toe al eens akkoord gaan, is dat voor mij voldoende en bewijs ik hiermede denk ik dat ik het niet altijd oneens ben met sommigen dier er toch specifiek schijnen om te vragen in bepaalde draden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Prachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben jij misschien de traangasspuiter?
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zei ze met een Engels accent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Beste Vlaanderen is kak het wijzigen van quotes is een zware inbreuk op het forumreglement. Ook het wijzigen van een kleur uit de originele post behoort daar dus bij. Het betreft hier uw post #85. Dit is dus laten we zeggen de eerste en de laatste maal dat ik zoiets toesta bij U, zonder het te melden. U lult over anderen dat ze niet strikt het forumreglement toepassen, maar U neemt met dat reglement zelf een loopje.
U zal het mij hopelijk niet kwalijk nemen dat ik even gewacht heb tot de tijd om nog snel uw post te wijzigen voorbij is. U zou daarmee nl. elk bewijs kunnen vernietigen en mij te kak zetten, wat U nu uiteraard niet zal lukken. Leve Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Ik had wel graag nog wat meer relevante informatie geweten, naast het zijn van een vreemdeling: zijn geloofsovertuiging, of hij al dan niet vegetarisch is, en niet te vergeten, welke tandpasta hij gebruikt. Geef toe, "Vegetarische shintoïstische vreemdeling (type III op de schaal van Fitzpatrick) die zijn tanden met Colgate poetst, bewerkt zwangere vrouw met traangas" is toch een veel relevantere titel?
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cheminot : 14 juli 2014 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap niet dat die bank haar deuren niet automatisch blokkeert tijdens zo'n incident .. die achter het loket hebben toch een noodknop waar ze op kunnen drukken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() Verder zou u de misdadiger opsluiten met zijn slachtoffer, mens toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik dat gezegd? De bedoeling is dat ie niet ontsnapt, en de loketbediendes zitten achter glas, duh! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Verder blijft het zo, dat je hem wil opsluiten samen met zijn slachtoffer door de deur op slot te gooien terwijl hij nog binnen is. Pffffffff man toch. Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 juli 2014 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan zij hem nog eens lekker pijpen terwijl hij haar vingert. Dat is pas een geslaagde overval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |