![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarmee? Ik heb ongeveer vier mogelijke plots uitgeschreven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen 4 scenario's. Maar wel enkele conclusies.
Mali is niet belangrijk voor de Blegische media. Mali is wel belangrijk voor de Franse overheid. Het Franse Vreemdelingenlegioen is nog steeds een legereenheid die je niet tegen je wil hebben. En natuurlijk. Miauw reagert op uw naam, niet op het artikel, noch op uw schrijfsel. Het komt van u, dus het is bij voorbaat te veroordelen.
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In ieder geval wél iets om zich druk over te maken. Maar ik denk niet dat iémand zich druk maakt over een dode bij de Malinese extremisten, tenzij hun kompanen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zolang iemand mij niet uitscheldt of beledigt of persoonlijke aanvallen lanceert die niets met het onderwerp in kwestie te maken hebben, beschouw ik die niet als "tegenstanders", ook al verschillen we dan (meestal of dikwijls) van mening. Laatst gewijzigd door Miauw! : 15 juli 2014 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Laat Israel maar uit de rij.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 15 juli 2014 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Premier Netanjahoe heeft een mooie uitspraak gedaan:
Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 15 juli 2014 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch maar even tonen dat Israel ook wel eens een klein beetje fout zou kunnen zijn. Eventueel. Als het echt moet, want...
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 15 juli 2014 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 15 juli 2014 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu onderschat je enorm het kuddedenken van veel bleekbreinen hier!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 juli 2014 om 00:27. Reden: hier zijn veel Hildebeesten ( cit. naar Obama) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens deze zijn de rechtse hier ten lande ook allemaal neonazi's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk gelden er andere regels. De lafbekken hier poepen hun broek vol als de Saoedi,s Koeweit of Qatar de oliekraan dichtdraaien. Wat hebben de golfstaten 30 jaar geleden geflikt met de olieboycot?? "U zal pro-palestijns zijn of u krijgt geen druppel olie meer.".....Tijd om hybride auto,s te stimuleren kunnen ze hun olie in de reet stoppen...
Laatst gewijzigd door Calvinist : 16 juli 2014 om 05:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun olie is bijna op. Israel en Amerika zitten op gigantische hoeveelheden schalie olie, want nu goedkoop gewonnen kan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het al eerder geschreven, beter nu de Arabische olie nu te gebruiken om onze hernieuwbare of op zijn minst langdurige energie op poten te zetten, en dan die tapijtsnuffelaars te laten rotten in hun zandbak.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij zijn ondertussen stilaan de enigen die geld genoeg hebben om te investeren in nieuwe energie..
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit Israel OOK op schaliegas? Dan is het probleem verder van een oplossing dan ooit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() En Turkije, Iran, Jemen, kortom de meeste landen waar de islam domineert.