![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het komt erop neer dat elke economische entiteit best doet waar hij best in is, en open handel drijft met de anderen. Het heeft absoluut geen zin om uw staalindustrie in leven te houden mits protectionisme als iemand anders goedkoper staal kan produceren. Ge koopt beter gewoon het goedkopere staal terwijl uw eigen industrie zich toespitst waar ze goed in is. Hier kunt ge de simpele wiskunde nalezen. (Hij is echt wel heel simpel hoor) http://www.systemics.com/docs/ricardo/david.html
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zwaar politiek gekleurde agenda. Inderdaad, daar schijnt heel deze zaak op neer te komen. Ik vraag me af in hoeverre er nog iets van democratische idealen te vinden zijn in dit land.
![]() |
#83 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een bedrijf dreigt niet, het kijkt naar voorwaarden op verschillende plaatsen, en verhuist waar het het beste is. Makes sense om eerst even waar ge nu zit te kijken of ze de Net Present Value van uw investering om te verhuizen niet kunnen doen overslaan naar hun kant, zodat ge die moeite niet moet doen. Misschien zeggen we hier hetzelfde. Ik vind dat alleen geen chantage, ik vind dat dat normaal is dat bedrijven dat doen, en ik moedig hun aan om die stappen te blijven zetten. Het is zo dat onze welvaart erop vooruit gaat. Citaat:
![]() |
#84 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 22 september 2004 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind van wel, ! Het is gewoon belachelijk heel die historie. Vliegers mogen nie over de koninklijk domein vlieg Vliegers mogen nie over den brussel vliegen Vliegers moeten allemaal over de noordrand, of oostrand, dus zo 'n vlieger moet eerst ne geweldig scherpen bocht maken, alvorens aan zijn klim te beginnen, ipv eerst te klimmen en dan aan zijn bocht te beginnen ... Als hij recht start gaat hij over Diegem, ja daar woont wa volk maar die wisten allemaal dat er een vliegplein in hunne voorhof ligt. Dan recht naar omhoog, over 't kanaal en Schaarbeek, ... daar woont geen hond, ja zo wa wijken met marginalen of overe Evere , kantorenzone en wat residentiële wijken, maar tegen dat die vlieger daar is, zit die al flink hoog en hebde daar nog bitter weinig last van. Trouwens die wisten ook dat ze tegen een vliegveld gingen wonen. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gij u nen auto gaat kopen, haalde toch ook het onderste uit de kan, ... Ikke wel zulle, ... Uiteindelijk nen deal van om en bij de 2000 euro, en dan verdient den dealer daar nog genoeg zijn boterhameke aan. Wel bij Multi-Nationals en de staat is da just hetzelfde ! Trouwens als DHL die uitbreiding niet volledig doet, dan laat FEDEX of UPS wel extra vliegerkes vertrekken, ... Er is nu eenmaal een bloeiende markt voor on time delivery. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 22 september 2004 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al het andere is voor mijn part vatbaar voor uitbesteding en privatisering. Zelf het innen van belastingen, gevangenissen, enz... natuurlijk wel een sterke controle daarop (dat het goed gebeurd). |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
TNT heeft ook op Brucargo het een en ander net als UPS, maar TNT vliegt vanaf Luik. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#92 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik ben het eens met het principe, daar niet van... Citaat:
Citaat:
Ik geloof ook niet in het exporteren van Amerikaanse recepten om -binnen een volslagen andere context- Europese problemen aan te pakken.
![]() |
#93 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#94 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#95 |
|
![]() In reactie op de openingspost: moet je niet eerder de schuldigen zoeken bij hen die zo stom zijn geweest bouwkavels uit te geven rond een luchthaven?
Een hele simpele oplossing lijkt mij: - vaststelling van de voordeligste aanvliegroutes (d.w.z. daar waar de minste mensen wonen) en daar de meeste vliegtuigen over laten vliegen - vaststelling van redelijke geluidsnormen waarboven bewoning niet toegestaan is - onteigening tegen redelijke vergoeding en afbraak van alle huizen die staan op plaatsen waar de geluidsnormen overschreden worden |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Jep schrijft: "een premier met visie". Graag een woordje uitleg wat dat wel mag betekenen.
De Burgermanifesten getuigden inderdaad van visie, maar die werden mogelijk meer door Frans Verleyen geschreven dan door Verhofstadt. Maar Verhofstadt zelf is voor de VLD, voor Vlaanderen en zelfs voor België een ramp. Dat weet nu iedereen. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Want dit zou ook met zich meebrengen dat sjoemelen praktisch onmogelijk wordt. Een helse gedachte voor de PS.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |