![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Géén dank mijn beste,het was gratis... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is wel serieus "ad hominem".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2036871
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...EP_140718_Jo7# Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs de gehele wereldbevolking zou dan moeten verdwijnen !! All life would be extinguished !! Demper gaat hier wel effe zwaar , akkoord , maar toch .... vermoed ik dat Demper hier een beetje de sarcastische toer opgaat ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of doelt u op: http://www.groenlicht.be/wp-content/...andicapten.jpg http://users.skynet.be/Stam/lefevere...teSpecimen.jpg of bedoelt u dit: https://www.google.be/search?hl=nl&q...CME-NjlIAGM%3A
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Die mannen hebben altijd moeite met het vinden van de uitgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Geen rood hart zoals gij zult ge bedoelen, dat is duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet niet vragen hoe diep gij geworteld zit in die rode rattenpolitiek, uw denkpatroon is uitermate links en al wat ermee te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een bedreiging van een forumkollega ? Ook strafbaar. Oppassen voor het boomerang effect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jouw ultra rechts denkpatroon is blijkbaar genetisch bepaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zoals CD&V-Europees Parlementslid Ivo Belet het stelde: "Ik snap niet wat ze (NVA) bij dat krapuul gaan doen". Ivo Belet begrijpt het dus niet. Het is anders niet zo moeilijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 juli 2014 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cheminot : 19 juli 2014 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de NVA nu Europees optrekt met extreem-rechtsen is wel minder grappig. Maar... niet echt verwonderlijk.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 juli 2014 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En daar komt het nu net op neer. Is wanneer men toetreedt tot een fractie automatisch akkoord met de standpunten van de individuele partijen?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 19 juli 2014 om 09:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Als we alle fracties zouden uitvergroten waar de belzieke partijen in vertoeven, dan zouden alle belzieke partijen wel ergens afstand willen nemen van punten van individuele fractieleden. Denk je niet?
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Hm, overbrieven, doet me wat denken aan de jaren 30.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vorige legislatuur (CDnV, NVA en SP.A) is het budget blijkbaar met een kleine 150 miljoen verhoogd. Deze legislatuur (CDnV en NVA) is er wat onenigheid tussen of men het budget met 250 dan wel met 500 miljoen zou verhogen, en dit in budgettair veel moeilijkere tijden. Maakt dat van de SP.A dan niet aantoonbaar de meest belachelijke, asociale, harteloze lullen van allemaal? Motiveer uw antwoord. |
|
![]() |
![]() |