![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=205004 90% van de moslims in Saudi Arabia erkennen ISIS en de islamitische staat 75% van de moslims in nederland vinden syrië strijders helden Helemaal geen nood om te doen alsof "Driekwart Nederlandse moslims vindt Syrië-gangers helden" http://www.elsevier.nl/Nederland/nie...lden-1266504W/ Laatst gewijzigd door Doge : 24 juli 2014 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Als dat zo was dan zou Islamitisch Verzet nooit zaken ontkennen die ISIS in een slecht daglicht stelt zoals de verplichte besnijdenis voor vrouwen. Eerlijkheid is ook niet uw sterkste kant zo te zien.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ja wat nu ? Ik heb hem al begraven die strijdbijl. En ik heb mijn woord gegeven. Zal ik maar zeggen dat het een taqyya leugentje om bestwil was ? Ik hoop dat hij niet te roestig geworden is die strijdbijl en misschien is het scherpe er dan vanaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Indeed, praat er een moslim het onthoofden en deporteren van christenen goed dan is het opeens een valse moslim want het past niet in hun sprookjesbeeld over de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat geven zelfs oud-believers intussen toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe kan men valse moslims herkennen?
![]() ![]() ![]()
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat een onafhankelijk Vlaanderen binnen zo'n kalifaat wel een mogelijkheid kan zijn...
In ruil voor een beetje collaboratie misschien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Wat is een valse moslim, ik bedoel wat beschouwt u als een valse moslim.
Ik zal er een andere vraag bijvoegen: wat beschouwt u als een valse anti-multikuller, anti-moslim, kortom iemand die zoals ik een hekel heeft aan al dat links pro-multikul gedoe, maar dan in feite in tegenstelling tot mezelf niet consequent is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Namaste Doge, Heel goede topic, dikke 6,56 ervoor, ietsje te laat gestart, jammer dat jij niet eerder leefde he sinds de zestiger jaren toen de islamitische trojaanse paarden hiernaartoe galoppeerden met volledige bewapening en scherpe munitie. Ja nog even, hoogstens 20 jaar of al lokaal nog 7 sabbat jaartjes lokaal he in de grote steden, en de vlag van Isis, Salafisten, Al Qaida, Iran, Saoedi Arabie enz. wappert vrolijk en vrij op elke hoek van alle geislamiseerde wijken en buurten in de hele Randstad. en ik heb slecht nieuws: Mijn hindoe vriendinnen her en der rapporteren aan mij dat ettelijke tienduizenden blanke Hollandse meisjes zich nu maandelijks toch bekeren tot islam en netjes en braaf een hoofddoek of burqa opdoen en heerlijk op hen rub met benen wijd een nieuw jihad leger baren voor islam. Ook duizenden hindoestaanse meisjes buigen nu zonder slipjes voor islam in nederland en baren mee he voor Isis. Ja, het is al te laat denk ik. Het binnenlandse jihad leger in hele EU is te groot nu en het is voor ons bruine en zwarte hindoe aapjes allang te laat, met ons is het al afgelopen, ook in india he. succes met je verloren strijd tegen islam, dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten ps Wieroe is nu Hindoe Nazi kat geworden om mij meer hoop te geven en om mij geen zelfmoord te laten plegen, en om mij de moed en kracht te geven om jou te ondersteunen. Ja zonder Wieroe had ik allang gekozen voor zelfmoord in eenzaamheid, verdriet, wanhoop sedert mijn echtscheiding in nov 2008. Ik ben alleen op de wereld en gelukkig is Wieroe altijd naast mij nu en ook mijn goeroe, zijn enige loon bestaat uit zijn Nazi Duitse kattenbrokjes uit 1940 en zo betaal ik hem voor zijn noeste arbeid dag en nacht in zijn luie, warme mandje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet of de moslims daartoe in staat zijn. Ze kunnen niet eens 6 miljoen Joden aan in hun eigen habitat. Misschien dat ze evolueren naar een hoger niveau, maar dan heb je dat boekje weer dat hen parten speelt.
Ik bedoel maar, ze weigeren zelfs te geloven dat dinosaurussen hebben bestaan voordat er mensen waren, omdat hun boekje dan niet meer klopt. Zo kom je natuurlijk nergens. Dino's zijn een complot van het decadente Westen. ![]() Zelfs bij Knack doen ze mee aan het complot. http://www.knack.be/nieuws/wetenscha...al-267359.html
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.manavzw.be/dossiers/Facts...628751_moslims Daar gaat het over in deze thread, moslims groeien veel vlugger dan niet moslims door kweek en import. Jan hertogen heeft het in 2011 nog eens uitgerekend 650.000 in 2008 900.000 in 2011 Als je dezelfde groei neemt voor 2014 hebben we nu 1.100.000 in 2014 dus 10% Zeg nu niet dat moslims niet vlugger aangroeien dan de rest van België, het blijft niet eeuwig 6%. Ondertussen is in Antwerpen 50% van de lagere school kinderen moslim, de aangroei versterkt dus nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu maar hopen dat Rusland ons wil opvangen als het zover is, dat zijn de enige die het gevaar zien aankomen en erkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Doge, je moet de uitlatingen van lieve Miauw! altijd met een korreltje zout nemen. Ik vermoed dat ze om welke reden dan ook een zwaar moslim complex heeft, en dit niettegenstaande haar bewering zoals je kan zien in mijn onderschrift. Ik kan haar uitgesproken positieve discriminatie t.o.v. moslims dan ook niet logisch verklaren. Misschien kan ze ooit eens zelf zeggen wat daar de reden voor is. Vriendinnen van haar op dit forum (met uitzondering van MVD) hebben ook zo'n uitgesproken pro-moslim attitude, verre van neutraal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Misschien zijn de mensen die eens iets positief kunnen zeggen over moslims degene die ermee omgaan. En diegene die negatief zijn te bang of te bevooroordeeld om ermee om te gaan.
Wie is dan meer in staat tot een "oordeel"? Wat veel zou helpen is dat er zo niet in de veralgemening zou gesprongen worden. Moslims dit, moslims dat, ... we are hypnotized by the devil. Ziet iemand zijn doel nog wel voor ogen? Of hebben jullie dat niet meer? Delen wij een gemeenschappelijk doel, haat en moord zaaien? Ik doe daar afstand van mensen. Ik roep vrede over ieder mens heen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 25 juli 2014 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag zijn er wijken, dorpen, steden waar de Vlaamse Aboriginal eerder de uitzondering dan de regel is geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mjam!
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Secularisme, welke politieker in dit land durft zoiets uitspreken? Wie? Het Westen kan schijnen en een voorbeeld zijn van gelijke rechten, geen plaats voor radicale groeperingen want je subsidieert ze niet meer via een secularisme. Ieder is buiten verbonden aan een moreel kompas dat ons alleen naar de juiste richting stuurt. Daar ons cruw op te stellen duwt ge ze net een kamp van radicalisering in en zo zitten we met een katalysator van haat. We must overcome this evil. And not by evil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men is niet met mensen omgegaan tijdens migratie, men zag geld, werkkrachten, kiesvee. Wat ons zou moeten tonen wat de menselijke uitbuiting voor meer macht, controle en geld op de lange termijn teweeg brengt. Doesn't look good ej? Dus wat wij de afgelopen jaren aan het doen zijn, globaal is daartegenover een effect x 1000. Steeds meer op korte termijn, maar ook steeds meer op lange termijn. We hebben nog niet half de vruchten van onze oogst geplukt, maar vergiftigd zal het fruit zijn dat onze kinderen moeten eten als we VANDAAG NU niets doen. Overcome your inner demons. It is you! Not them, him, her... YOU |
|
![]() |
![]() |