Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 24 september 2004, 20:33   #81
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Het enigste wat de mensen zullen zien is dat wij (weer) met 3 tot 4 keer meer zullen zijn. Wat de krakers zullen doen is niet onze verantwoordelijkheid.
Tuurlijk niet, al is het natuurlijk ook toeval dat waar de LSP een betoging organiseert, er ook geweld en vandalisme aan te pas komt. Gepleegd door de LSP-krakers die uiteraard in de verste verte niks met de LSP te maken hebben.

Overigens, 700 man op een anti-NSV betoging vind ik zéér povertjes, om zowat gans links België (ja zelfs veel communistische Walen) te (willen) mobiliseren. Doch, ook dit is een andere discussie....

Laatst gewijzigd door Koenraad Maesschalck : 24 september 2004 om 20:34.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 24 september 2004, 20:35   #82
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
LSP-kraker Vandersteene was woordvoerder van de krakers in de Brugse Poort en de linksen kunnen niet verdragen dat hun leugens uit het verleden hiermede doorprikt werden. Capice?

Overigens hoef ik niet naar extreem-links met stront te gooien, dat is niet eens nodig! In maart zullen we de LSP-krakers weer aan het werk zien op de anti-NSV-betoging, en gans Vlaanderen zal met de TV-beelden getuige kunnen zijn van hoe ze daar bij de LSP-"betogers" naar zichzelf met stront gooien.
Koenraad (******************* en ook *****************) Bart huurt zijn huis en is dus geen kraker. Hij is geen woordvoerder vand e krakers, maar wel van het actie comite tegen de sloop. In zijn eigen woorden:

Gezien het feit ik al lang in de buurt en door de pers gezien wordt als de woordvoerder van het verzet tegen het project Zuurstof voor de Brugse Poort, heb ik ook gisteren mijn verantwoordelijkheid genomen en mij uitgesproken tegen de politiek van het stadsbestuur, die ook door de media in meer of mindere mate wordt verworpen.

en dat is het laatste dat ik er aan wijd, (***) (drie letters)

driewerf

Laatst gewijzigd door driewerf : 24 september 2004 om 20:36.
driewerf is offline  
Oud 24 september 2004, 20:35   #83
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, ze waren blij om jullie nog eens te zien zeker na al die jaren.
Misschien, en dat terwijl jullie er dagelijks aanwezig zijn en toch nog geen fatsoenlijk resultaat boeken. Zouden de normale mensen niets van jullie moeten weten misschien?

Laatst gewijzigd door Koenraad Maesschalck : 24 september 2004 om 20:36.
Oud 24 september 2004, 20:43   #84
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja kan ik er aan doen dat het stadsbestuur zuur reageerde toen ze de namen eens van dichtbij bekeken van de mensen die daar woonden. Het geeft hen een pak meer geld en moeite gekost dan ze gepland hadden. Ik denk dat we al een tiental keer hebben gezegd dat die cités werden bewoond door gewone Gentenaars tot het stadsbestuur besloot om de boel daar plat te gooien, of heeft het Blok in de Gentse gemeenteraad tegengestemd om een aantal krakers en asielzoekers te steunen?

Nu, ik heb geen zin meer om op zever te reageren van iemand die zelf zegt dat ie niets over dit onderwerp weet en dat het hem ook niet interesseert.
Enerzijds betere woningen eisen en anderzijds de afbraak van krotten tegenwerken is echt consequent.
Als men onteigend is wordt het huis eigendom van de stad.
Zij zijn dan verantwoordelijk om de nutsvoorzieningen af te sluiten om brand of waterlekken te voorkomen. Huizen van anderen betrekken zonder toestemming kan niet en is inbraak.
Bobke is offline  
Oud 24 september 2004, 20:48   #85
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien, en dat terwijl jullie er dagelijks aanwezig zijn en toch nog geen fatsoenlijk resultaat boeken. Zouden de normale mensen niets van jullie moeten weten misschien?
Bij de ''normale'' mensen in de Brugse Poort die dagelijks zien wat de contrete ''steun'' van het Blok inhoudt tegen de plannen van het Gentse stadsbestuur kunnen we veelal wel rekenen op steun. Maar bon blij dat je toegeeft dat jullie tussen verkiezingen nergens te bespeuren zijn.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 24 september 2004 om 21:03.
solidarnosc is offline  
Oud 24 september 2004, 21:03   #86
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Enerzijds betere woningen eisen en anderzijds de afbraak van krotten tegenwerken is echt consequent.
Als men onteigend is wordt het huis eigendom van de stad.
Zij zijn dan verantwoordelijk om de nutsvoorzieningen af te sluiten om brand of waterlekken te voorkomen. Huizen van anderen betrekken zonder toestemming kan niet en is inbraak.

De meeste huizen waren helemaal geen krotten. Een aantal waren gerenoveerd en de meeste werden door de eigenaars goed onderhouden. Het verhaal van de ''krotten'' werd de wereld ingestuurd door het stadsbestuur om een excuus te vinden om de afbraak te rechtvaardigen. Een pak sociale woningen in Gent zijn er slechter aan toe.

Ik denk dat kraken van onbewoonde woningen ergens wel kan maar ik ken de wetgeving ter zake niet. Het was uiteraard onverstandig van de krakers om hun rekeningen niet te betalen omdat dit de stok gaf waarmee ze klop kregen. Het stadsbestuur was perfect op de hoogte van de situatie en mits een goede communicatie was deze actie (die veel meer heeft gekost dan die achterstallige rekeningen, laat ons duidelijk zijn) helemaal niet nodig geweest. Stad Gent heeft (of had) een vrij tolerante houding tot van krakers zolang ze voor geen overlast zorgden. Het stadsbestuur heeft de sitautie ook zelf in de hand gewerkt door zoveel tijd te laten tussen de ontruiming van de woningen en de sloop. Veel bewoners die niet rap genoeg konden vertrekken hadden daar nog perfect een aantal maanden langer kunnen wonen maar nee, de straten moesten kapot van Beke. Hoe meer krakers hoe beter om andere bewoners ook te dwingen om te verhuizen (want waarom heeft het stadsbestuur de woningen dan niet deftig verzegeld en afgesloten toen hen de woningen werden overhandigt?) Waarom hebben ze de woningen niet in de zomermaanden ontruimt toen het warm was. Omdat er toen nog teveel ''oude'' bewoners woonden? Ik weet het niet.

Beke wist ook heel goed hoe meer flikken ze gebruikten hoe groter de kans was op een confrontatie met de krakers, zeker als ze geconfronteerd werden met speciale eenheden van de politie, 6 uur 's morgens zonder dat ook maar iemand op voorhand was geînformeerd. Misschien wilde ie wel de confrontatie opzoeken om toekomstige campagnes tegen de afbraakpolitiek van het stadsbestuur in de kiem te smoren? Wie zal het zeggen?
solidarnosc is offline  
Oud 24 september 2004, 21:07   #87
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk niet, al is het natuurlijk ook toeval dat waar de LSP een betoging organiseert, er ook geweld en vandalisme aan te pas komt. Gepleegd door de LSP-krakers die uiteraard in de verste verte niks met de LSP te maken hebben.

Overigens, 700 man op een anti-NSV betoging vind ik zéér povertjes, om zowat gans links België (ja zelfs veel communistische Walen) te (willen) mobiliseren. Doch, ook dit is een andere discussie....

De vorige betoging van de NSV, waar och arme 2-300 man voor opdaagde, waren er ook mensen van Gent, Leuven, Brussel en uiteraard Mechelen aanwezig, zelfs Beerschot ''supporters''. Als je die al nodig hebt om een beetje volk op de been te brengen in een stad waar jullie meer dan 30% van de stemmen halen is dit gene vetten.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 24 september 2004 om 21:08.
solidarnosc is offline  
Oud 24 september 2004, 21:36   #88
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Nog veel plezier in jullie riolen.
LoooL, doe toch niet zo lullig man.
Het Blok zit ook vol met krapuul. Niet de partijtop natuurlijk, maar onder de mandatarissen en leden mag wel eens een grote schoonmaak gebeuren. De VB-vertegenwoordiger hier in Bredene bijvoorbeeld is algemeen bekend als een man met losse handjes. Rost geregeld z'n vrouw af en heeft ook al enkele malen in de gevangenis gezeten. Vooraleer jullie beginnen over het krapuul in andere partijen, zouden jullie beter eens de 'eigen uitschot eerst' regel te hanteren.
Phrea|K is offline  
Oud 24 september 2004, 21:49   #89
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meeste huizen waren helemaal geen krotten. Een aantal waren gerenoveerd en de meeste werden door de eigenaars goed onderhouden. Het verhaal van de ''krotten'' werd de wereld ingestuurd door het stadsbestuur om een excuus te vinden om de afbraak te rechtvaardigen. Een pak sociale woningen in Gent zijn er slechter aan toe.

Ik denk dat kraken van onbewoonde woningen ergens wel kan maar ik ken de wetgeving ter zake niet. Het was uiteraard onverstandig van de krakers om hun rekeningen niet te betalen omdat dit de stok gaf waarmee ze klop kregen. Het stadsbestuur was perfect op de hoogte van de situatie en mits een goede communicatie was deze actie (die veel meer heeft gekost dan die achterstallige rekeningen, laat ons duidelijk zijn) helemaal niet nodig geweest. Stad Gent heeft (of had) een vrij tolerante houding tot van krakers zolang ze voor geen overlast zorgden. Het stadsbestuur heeft de sitautie ook zelf in de hand gewerkt door zoveel tijd te laten tussen de ontruiming van de woningen en de sloop. Veel bewoners die niet rap genoeg konden vertrekken hadden daar nog perfect een aantal maanden langer kunnen wonen maar nee, de straten moesten kapot van Beke. Hoe meer krakers hoe beter om andere bewoners ook te dwingen om te verhuizen (want waarom heeft het stadsbestuur de woningen dan niet deftig verzegeld en afgesloten toen hen de woningen werden overhandigt?) Waarom hebben ze de woningen niet in de zomermaanden ontruimt toen het warm was. Omdat er toen nog teveel ''oude'' bewoners woonden? Ik weet het niet.
Als ik mij niet vergis zijn er bepaalde stegen die wel zullen behouden blijven. (luizengevecht oa.)
Dat ge ontkent dat het krotten waren verwondert mij.
Over een paar weken was een reportage te zien van een illegaal en kraker die er verbleef en zich bekloeg over de slechte staat van zijn huis.
Dat ze zolang wachten om te ontruimen pleit voor het sociaal gevoel van Beke maar geeft niemand recht om er te blijven.
Dat de ontruiming bij het begin van de winter gebeurt gemakkelijk te verklaren.
Wilt gij de rekeningen betalen van de verwarming, gesprongen leidingen enz.

Citaat:
Beke wist ook heel goed hoe meer flikken ze gebruikten hoe groter de kans was op een confrontatie met de krakers, zeker als ze geconfronteerd werden met speciale eenheden van de politie, 6 uur 's morgens zonder dat ook maar iemand op voorhand was geînformeerd. Misschien wilde ie wel de confrontatie opzoeken om toekomstige campagnes tegen de afbraakpolitiek van het stadsbestuur in de kiem te smoren? Wie zal het zeggen?
Om niet geïnformeerd te zijn was de tv ploeg heel goed voorbereid evenals de woord- en actievoerders. Het was allemaal heel goed in scène gezet, proficiat.
Bobke is offline  
Oud 24 september 2004, 22:26   #90
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik mij niet vergis zijn er bepaalde stegen die wel zullen behouden blijven. (luizengevecht oa.)
Dat ge ontkent dat het krotten waren verwondert mij.
Over een paar weken was een reportage te zien van een illegaal en kraker die er verbleef en zich bekloeg over de slechte staat van zijn huis.
Dat ze zolang wachten om te ontruimen pleit voor het sociaal gevoel van Beke maar geeft niemand recht om er te blijven.
Dat de ontruiming bij het begin van de winter gebeurt gemakkelijk te verklaren.
Wilt gij de rekeningen betalen van de verwarming, gesprongen leidingen enz.

Om niet geïnformeerd te zijn was de tv ploeg heel goed voorbereid evenals de woord- en actievoerders. Het was allemaal heel goed in scène gezet, proficiat.

Er zaten een aantal woningen van slechte kwaliteit tussen dat klopt maar die vormden een minderheid. Hoe kon het stadsbestuur trouwens weten dat die woningen slecht waren toen ze de plannen goedkeurden. hebben ze het de mensen gevraagd? hebben ze de woningen gecontroleerd?

Ze hebben ook massa's beelden getoond van het ongeval van de eerste-minister. Wellicht waren de cameraploegen daarop ook voorbereid. Wat voor een onzin vertel je daar nu. En net alsof iemand die al 2 jaar betrokken is in de campagne zich nog moet voorbereiden om iets tegen de pers te zeggen. De actie van de politie begon om 6 uur. Wanneer waren de eerte camperaploegen daar ter plaatste. 8uur-10uur. Het lijkt me een onoverkomelijk probleem om op 4 uur tijd iemand ter plaatste te sturen (wetende dat er in de meeste steden ook free-lance cameraploegen bestaan die enkel betaald worden als ze iets ''interessants'' kunnen filmen dat ze kunnen doorverkopen.) En tja in Gent is er ook geen lokale pers zeker die binnen het kwartier overal ter plaatste kan zijn.
solidarnosc is offline  
Oud 24 september 2004, 22:52   #91
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zaten een aantal woningen van slechte kwaliteit tussen dat klopt maar die vormden een minderheid. Hoe kon het stadsbestuur trouwens weten dat die woningen slecht waren toen ze de plannen goedkeurden. hebben ze het de mensen gevraagd? hebben ze de woningen gecontroleerd?

Ze hebben ook massa's beelden getoond van het ongeval van de eerste-minister. Wellicht waren de cameraploegen daarop ook voorbereid. Wat voor een onzin vertel je daar nu. En net alsof iemand die al 2 jaar betrokken is in de campagne zich nog moet voorbereiden om iets tegen de pers te zeggen. De actie van de politie begon om 6 uur. Wanneer waren de eerte camperaploegen daar ter plaatste. 8uur-10uur. Het lijkt me een onoverkomelijk probleem om op 4 uur tijd iemand ter plaatste te sturen (wetende dat er in de meeste steden ook free-lance cameraploegen bestaan die enkel betaald worden als ze iets ''interessants'' kunnen filmen dat ze kunnen doorverkopen.) En tja in Gent is er ook geen lokale pers zeker die binnen het kwartier overal ter plaatste kan zijn.
Het stadsbestuur moet niet weten in welke staat elk huis afzonderlijk is.
Het gaat om huizen die in deze tijd niet echt geschikt meer zijn om als woning te dienen.
Er zijn al meer wijken afgebroken om plaats te maken voor sociale woningen.

Van het ongeval van de premier heb ik geen beelden gezien van een overkop gaande wagen.
De beelden die ik van de ontruiming gezien heb waren ook binnenshuis en van op strategische punten opgenomen. Iedereen kon vaststellen dat het meer om een propagandaclip ging dan een objectieve berichtgeving.
Acht jullie gelukkig dat het in België was. Niet alle politiemensen zijn even tolerant.
Bobke is offline  
Oud 24 september 2004, 23:07   #92
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het stadsbestuur moet niet weten in welke staat elk huis afzonderlijk is.
Het gaat om huizen die in deze tijd niet echt geschikt meer zijn om als woning te dienen.
Er zijn al meer wijken afgebroken om plaats te maken voor sociale woningen.

Van het ongeval van de premier heb ik geen beelden gezien van een overkop gaande wagen.
De beelden die ik van de ontruiming gezien heb waren ook binnenshuis en van op strategische punten opgenomen. Iedereen kon vaststellen dat het meer om een propagandaclip ging dan een objectieve berichtgeving.
Acht jullie gelukkig dat het in België was. Niet alle politiemensen zijn even tolerant.

De gemeente wil er een park aanleggen. Helemaal geen sociale woningen. De zouden ter compenstatie ergens anders gebouwd worden. Enfin dat beloven ze toch want de meeste maatschappijen zitten in slechte papieren.

Voor de rest zal ik hier woorden meer vuil maken aan uw waanbeelden. De VTM en de VRT die propaganda maken voor krakers en trotskisten.
solidarnosc is offline  
Oud 24 september 2004, 23:28   #93
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
De vorige betoging van de NSV, waar och arme 2-300 man voor opdaagde, waren er ook mensen van Gent, Leuven, Brussel en uiteraard Mechelen aanwezig, zelfs Beerschot ''supporters''. Als je die al nodig hebt om een beetje volk op de been te brengen in een stad waar jullie meer dan 30% van de stemmen halen is dit gene vetten.
De betogers waren allen leden en sympathisanten (die dikwijls actief zijn in andere organisaties en uit sympathie individueel naar de NSV-betoging afzakken)van de NSV; wat een traditionele rechts-nationalistische studentenclub is. Lang niet alle Vlaams Blok'ers gaan akkoord met de NSV of ze staan er onverschillig tegenover. De NSV is tenslotte geen Blok-organisatie, er lopen hoogstens een aantal NSV'ers in die ook een Blok-lidkaart hebben of oud-leden die nu actief zijn in het Vlaams Blok. Op NSV-betogingen zijn zelfs niet eens alle actieve NSV-leden aanwezig, laat staan dat er bijvoorbeeld KVHV-studenten zouden in meelopen.

Ik heb zo de indruk dat jullie bijzonder veel moeite hebben om los te komen van dat stereotiepe beeld dat elke politieke partij ook zijn eigen studentenorganisatietje heeft, omdat dit bij jullie zo is. NSV en KVHV zijn traditionele studentenclubs, de meeste studenten die stemmen voor of lid zijn van het Vlaams Blok zijn geen lid of zelfs geen sympathisant van de NSV.
Oud 24 september 2004, 23:30   #94
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De gemeente wil er een park aanleggen. Helemaal geen sociale woningen. De zouden ter compenstatie ergens anders gebouwd worden. Enfin dat beloven ze toch want de meeste maatschappijen zitten in slechte papieren.

Voor de rest zal ik hier woorden meer vuil maken aan uw waanbeelden. De VTM en de VRT die propaganda maken voor krakers en trotskisten.
Mooi toch zo'n park.
Veel woorden moet ge er niet aan vuil maken, de (waan) beelden waren duidelijk en er vooral op gericht om de politie in diskrediet te brengen.
Bobke is offline  
Oud 24 september 2004, 23:36   #95
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij de ''normale'' mensen in de Brugse Poort die dagelijks zien wat de contrete ''steun'' van het Blok inhoudt tegen de plannen van het Gentse stadsbestuur kunnen we veelal wel rekenen op steun. Maar bon blij dat je toegeeft dat jullie tussen verkiezingen nergens te bespeuren zijn.

Juist ja, daarmee dat het Vlaams Blok in Gent nu meer dan 20% van de stemmen haalt met pieken in volkswijken zoals de Brugse Poort, de Muide,... en jullie nog altijd moeten blij zijn dat de wind vanuit de goede richting waait op de verkiezingsdag.

En wat die aanwezigheid in de straten betreft tussen de verkiezingen weet ik eigenlijk niet genoeg van de Gentse werking, in mijn afdeling is dat in elk geval niet zo. Maar ik woon al een tijdje niet meer Gent... Ik heb er één campagne in de Brugse Poort meegedaan n.a.v. de verkiezingen op 13 juni, en ik heb nog maar weinig keren zoveel positieve reacties gekregen als toen: spontaan meermaals getrakteerd worden met de ganse ploeg in volkscafé's, de vreemdelingen en de LSP-krakers daarentegen zijn ze liever kwijt dan rijk. Maar met het stemrecht voor Ahmed en Kerçim kan dat voor jullie toch geen probleem zijn?
Oud 25 september 2004, 12:53   #96
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Kortom, een pure operatie beschadig de LSP; liefst zonder enig fundament. Waarschijnlijk vanuit de idee; gooi maar met veel str.nt, er blijft altijd wel iets hangen.

driewerf
Is dat niet net diezelfde tactiek die Blobuster hanteert...

Maak een zin met : pot - ketel - zwart - verwijten
Oud 25 september 2004, 13:20   #97
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Is dat niet net diezelfde tactiek die Blobuster hanteert...

Maak een zin met : pot - ketel - zwart - verwijten
En niet te vergeten: de jaren 1933-'45!

Laat ons 'operatie beschadiging' voortzetten en voor de verandering eens de jaren 1917-'24 onder de loep nemen!

Het zwartboek van Trotski
Volksstormer is offline  
Oud 25 september 2004, 13:25   #98
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Lui, Laf en Lelijk (Brigade M)

Kijk 'm nou eens lopen met z'n bek achter een sjaal
Te vies om aan te pakken, wat een voddenbaal
Gaten in zijn kleren, luizen, schurft, eczeem
Uitgekotst, onaangepast dat vindt ie wel extreem
Linkse leuzen brullend, zwarte sterren op zijn jas
Vroeger was hij al de allerdomste van de klas
Zoontje van een rijke vent, nu bedelt ie voor elke cent
Op zijn knieën voor de staat van wie die zegt dat hij ze haat

Lui, laf en lelijk, ze zijn
Lui, laf en lelijk, Antifa, HA HA HA
Lui, laf en lelijk, Antifa, Ha Ha Ha

Kijk haar nou eens janken op de vlucht voor de ME
Daarnet had ze een grote bek nu schijt ze diaree
Welbespraakt, goed opgevoed, een suffe grijze muis
Ponyposterkamertje geen vriendjes mee naar huis
Maar in de pubertijd kreeg ze puisten op haar smoel
Ze werd haast gek van jaloezie op de meisjes in haar sjoel
Nu woont ze in een kraakpand, tussen junks en idioten
Haar kleren uit de zak van Max en voelt zich uitgestoten

En wie staat daar achteraan te beven als een rietje
De woordvoerder der Antifa het misselijke mietje
Voor de televisie had hij net nog praats voor tien
Maar nu er echt gevochten wordt, is hij niet meer te zien
Een klas met puberkinders mag de klappen weer opvangen
Zodat deze lafbek complimentjes kan ontvangen
Naderhand heeft hij natuurlijk weer de allergrootste bek
En zoals altijd pikt men dat, wat zijn die gasten gek

Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha

Elk jaar dezelfde grap op éénentwintig maart
Politieke bonzen spelen hun troefkaart
De Tweede Wereldoorlog wordt van stal gehaald
Nieuwe vijandbeelden politiek bepaald
Fakkels, demo's, leuzen, machteloos gebrul
Linker vuist de lucht in, mijn god wat een gelul
Anarchist en autonoom hebben niks geleerd
Na elke strijd zijn zij toch door de roden gefusilleerd

Zie ze nou eens brullen met hun spandoek voor hun kop
Schuilend achter de ME anders krijgen ze weer klop
Normaal zijn dat voor hen fascisten maar als het zo uitkomt
Dan smeken ze om bescherming tegen het nazifront
Communisten, socialisten en het kapitaal
Gebruiken en misbruiken deze sukkels allemaal
Ze zijn het voetvolk voor de heersers in het Parlement
Maar als ze neergeknuppeld worden krijgen ze geen cent
8)

Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha

8)

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 25 september 2004 om 13:28.
Volksstormer is offline  
Oud 25 september 2004, 13:54   #99
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Tja, wie met de wolven meehuilt.

Nogal flauw dat de lokale LSP'ers opeens hun handen terugtrekken van dat zootje krakers. Een vriend steek je toch niet in de rug. Kennelijk bij LSP wel.

PS: Het kraken van panden verantwoord? De stank die eruit kwam, en de tekens alleen al op de muren zijn overlast genoeg. Nou komt er een mooi parkje en dat zootje ongeregeld zoekt maar es voor de eerste keer in hun leven werk zodat ze een onderdak kunnen HUREN zoals iedereen. Bende dieven en profiteurs.
Oud 25 september 2004, 13:56   #100
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Ach ja, we zullen hem vanaf nu dan maar "Bartje Kraak" gaan noemen zeker...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be