![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1)de pagina is geen eigendom van PvdA, weer een leugen van een aanbidder, je kunt de eigenaar vinden op de pagina zelf, maar dat wordt te moeilijk voor de aanbidders. Laatst gewijzigd door hollande : 9 augustus 2014 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Allemaal zever dus, dat gekwaak over heet Polleke en de Wiki. Maar ivm jouw bemerking over "de eigenaar van de pagina": waar staat dat ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 9 augustus 2014 om 09:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik veronderstel dat je dat wel als puur onpartijdig idealisme zal catalogeren ![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gros ging trouwens om idioten die hun botten aan het Oostfront zijn gaan riskeren. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 augustus 2014 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen, het zijn gewone N-VA-procedures die niets met Vettig Polleke te maken hebben. Is het niet hij, dan doet een ander dat wel. Fantastisch dat een artikel dat niemand gelezen zou hebben zo in de aandacht komt door hun verandering van artikels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerst kon vies Polleke niet van de vrouwen afblijven en nu vergrijpt hij zich aan Wikipedia.
Hij heeft waarschijnlijk gedacht dat Wikipedia een vrouw is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien, waarom had Frans Van der Elst, oprichter van de Volksunie, zo'n goede banden met de laatste VNV-leider, Hendrik Elias, als de Volksunie niets met de VNV te maken had? Er is een duidelijke sterke link zichtbaar tussen de laatste VNV-voorzitter en de eerste VU-voorzitter. Laatst gewijzigd door Robinus V : 9 augustus 2014 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat schreven de kranten? Zij schreven dat Pol toegaf dat hijzelf zijn artikel wijzigde, zonder kritische kanttekening. Terwijl het om het IP-adres van het N-VA-partijbureau ging. Jij bent het die de kranten gelooft als je gelooft dat Pol het zelf deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Frans Van der Elst was inderdaad de advocaat Hendrik Elias, en dan. Van der Elst heeft nooit gedweept met het nazisme of extreem-rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() NVA: een partij van populisten, fraudeurs en manipulators
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heet Polleke is in zijn hitsigheid in een verkeerde richting geëvolueerd, denkende dat hij een onweerstaanbare Don Juan was.
Maar geen enkele vrouw heeft toch effectief klacht neergelegd. Hij deed dan misschien wel ambetant, maar toch niets strafbaar. En voor die ambetantigheid heeft hij wel zijn prijs betaalt. Maar heet Polleke heeft er ook wel effectief veel binnengedraaid. En vooral schonen. Ik denk dat er daar velen stikjaloers op zijn. .
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeren met de NVA partijkas zeker! Das toch ne griezel hé, die Pol ....? Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gewoon een kwestie van semantiek. Ik vermoed dat het hierover ging:
Citaat:
Ik heb alvast medelijden met alle Gentenaren die volgens Hollandes redenering mogen verhuizen: Termont: Mijn leven, mijn Gent,...
![]() |