![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor U zijn natuurlijk uitsluitend Blue-Blanc-Belge vaches aanvaardbaar.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Banneling
|
Citaat:
als ze ooit minister wordt loopt ze direct met een sluier op hare kop, die wijven kunnen het niet laten van te provoceren. |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hol antwoord.
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Partijslaaf betekent iets heel anders. En dwangneurotisch je politieke tegenstrever een partijslaaf noemen, is nog eens iets anders. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Minister
|
Nu alleen nog te weten komen welke vrouw, al dan niet met sluier, u ooit zo gekwetst heeft.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bespeur ik daar enige extreem-rechtse afkeer tegen een goed geïntegreerd persoon van vreemde afkomst?
|
|
|
#87 | |
|
|
Citaat:
Al overwogen om lid te worden van het VB?
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze geven daar nu lidkaarten weg.
|
|
|
|
|
#89 |
|
Europees Commissaris
|
Maar geen drankbonnetjes, ik ben het gaan vragen
|
|
|
#90 |
|
Banneling
|
HOLA...... De "vreemde kleurtje's" rukken reeds op naar den top.......Mooie toekomst hier in Belziekske !!
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ps. ik heb zelfs een bruine dochter als adoptie kind van Rwanda, dus ik zal wel zo geen racist zijn. Laatst gewijzigd door hollande : 14 augustus 2014 om 14:15. |
|
|
|
|
|
|
#92 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Smeerlappen
|
|
|
|
|
#93 | |||
|
|
Spook ik ook in uw hoofd?
Toch zou ik liever hebben dat je uw crush aan haar richt. Citaat:
Je moet trouwens eens naar de studies van Swyngedouw kijken. Er zijn wat overeenkomsten tussen de kiezers van de sossen en het VB. Het valt in die studie ook op dat de doorsnee kiezer van de sossen de laatste 10 jaar een pak religieuzer is geworden. Heb je daar een verklaring voor? Citaat:
Citaat:
|
|