Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2014, 16:06   #81
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Er zijn vele lijken gevonden en er is niks mee gedaan.
De zaken Dutroux en Zandvoort zijn van een zodanig zwaar kaliber (internationaal duizenden kinderen betrokken) dat er onderzoek moet komen.

Maar men weigert resoluut. Bij jou doet dat geen argwaan ontstaan en ik vind dat bizar

Dit artikel lezen onder the accused in finance

http://www.sott.net/article/244380-B...by-psychopaths

Man, man, man toch...
U dient zich DRINGEND te informeren over de geloofwaardigheid van uw bronnen.

1/ Artikel geschreven door:
Joël van der Reijden
Institute for the Study of Globalization and Covert Politics
Fri, 25 Jul 1997 16:37 CDT

2/ Doorklikken op de link geeft:
Not Found
The requested URL /ISGP/dutroux/Belgian_X_dossiers_of_the_Dutroux_affair.htm was not found on this server.
Apache/2.2.15 (CentOS) Server at wikispooks.com Port 443

3/ Wat/wie is het "Institute for the Study of Globalization and Covert Politics (isgp.eu)"? De website bestaat niet meer blijkbaar, waarom?

Geen centen blijkbaar (of de Staatsveiligheid misschien )
http://www.cryptogon.com/?p=13080

4/ Wie is Joël van der Reijden?
Wikispooks heeft gelukkig een archief van zijn nu verdwenen website.
Achter alles ziet de sukkelaar blijkbaar een mondiale samenzwering, zelfs achter UFO's...

https://wikispooks.com/ISGP/miscella...ssue_index.htm

Dit is tijdverlies...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2014, 16:50   #82
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
ze zin ier precies content dat da wijf vrij es.....Oke das ze dan nevents uw deure kom wonen ge kun ze dan op uwen bbq uitnudegen ......ze liert rechten noar tschijnt .....Ze zin daar uuk content mee da strontwijf in under klasse ......schuune professers zijn dat daare ze moesten beschaamd zin
Er geen reden om moord en brand te schreeuwen. Ze heeft al een straf uit gezeten en zonder Dutroux lijkt ze me ongevaarlijk. Zoals de meeste vrouwen, kon ze zich niet onttrekken aan de invloed van haar man en had ze zelfs angst voor hem. Dit heeft ze zelf verklaard en was destijds de reden voor haar medeplichtigheid.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2014, 19:28   #83
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
...
...Dat er hier mensen zijn die koste wat het kost het gerecht verdedigen zonder enig idee te hebben waarover ze spreken, daar word ik misselijk van.Laurent Louis werd eveneens als complete idioot afgeschilderd omdat hij in het volle parlement aanklaagde dat het gerecht liegt over de autopsiefoto's van J&M

Dit is intimidatie van het allerhoogste niveau, en zelfs ik word aangepakt op dit forum omdat ik iets doorlink wat corruptie aan het licht brengt

Ik laat me niet intimideren door al die ******* hier, en ik wens enkel op informatieve berichten te reageren
De film "het Vonnis" is zéér duidelijk.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2014, 19:31   #84
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Er geen reden om moord en brand te schreeuwen. Ze heeft al een straf uit gezeten en zonder Dutroux lijkt ze me ongevaarlijk. Zoals de meeste vrouwen, kon ze zich niet onttrekken aan de invloed van haar man en had ze zelfs angst voor hem. Dit heeft ze zelf verklaard en was destijds de reden voor haar medeplichtigheid.
2 Kinderen laten verhongeren !!!
Ze heeft onvoldoende straf gekregen.
Ze verdiende levenslang.
Ik hoop dat ze verongelukt.
Dat zou een mooie dag zijn.
Voor de ouders van die kinderen zou de ZON weer schijnen.
Oud 15 augustus 2014, 19:38   #85
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De film "het Vonnis" is zéér duidelijk.
is vooral fictie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2014, 19:39   #86
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edmond Bekijk bericht
Domme film.
ik catalogeer hem onder "veredelde weekendfilm"

Citaat:
Oud 15 augustus 2014, 19:40   #87
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
is vooral fictie
Ben jij ooit eens op een rechtbank geweest voor een "zware" zaak ?
Als toeschouwer.
Oud 15 augustus 2014, 19:41   #88
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ben jij ooit eens op een rechtbank geweest voor een "zware" zaak ?
Als toeschouwer.
ja, als getuige zelfs

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 augustus 2014 om 19:41.
Oud 15 augustus 2014, 23:21   #89
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
ze durven niet zeggen aan deze of gene stad, dorp, wijk ... dat die misdadiger dan wel hun buur zal worden.
Terecht. Aan heel wat reacties op internet te zien, zou ze anders nooit meer een normaal leven kunnen leiden. En, ja, ook misdadigers verdienen na een tijd terug een leven. Niemand wint erbij dat haar leven even kut is als dat van hen.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2014, 23:22   #90
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Waar woon jij juist, Schoofzak?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hopelijk ver genoeg van jou.
Citaat:
Waarom mogen wij dat niet weten?
Citaat:
Wat een PS-mentaliteit heeft de Schoof toch....
Geniaal!

Laatst gewijzigd door Robinus V : 15 augustus 2014 om 23:24.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2014, 23:24   #91
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Maja, ze kan naast Jean-Denis Lejeune gaan wonen. Kunnen ze gezellig samen thee drinken en over de ervaringen praten.
Oud 15 augustus 2014, 23:25   #92
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ja, als getuige zelfs
Ik ben ook eens opgeroepen.
"Het vonnis" is géén fiktiefilm op een paar scènes na.
(Nu en dan ga ik eens naar het hof van beroep om eigenlijk een beetje te kurieuzeneuzen.)

Laatst gewijzigd door Boduo : 15 augustus 2014 om 23:26.
Oud 15 augustus 2014, 23:29   #93
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier heb je wel gelijk.
Dat wijf moet dood.
Het ge-recht is zo krom als een sikkel.
Dat krapuul verdiende levenslang.
Beter nog zou geweest zijn haar laten verhongeren in de cel van Julie & Melissa.
Oud 15 augustus 2014, 23:37   #94
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...T=110383037341

Laat ons hopen dat het strontwijf ergens vroeg of laat "AFGEMAAKT" word als een hond !!
ah ik zie nu pas dat je mij voor was ivm topic over MM posten ...

btw waarom zo'n haat? zij ziet sowieso al genoeg af .....

en het is niet omdat je man in de tijd vanalles en nog wat heeft uitgespookt dat men daarom automatisch ten volle medeplichtig was .... moet men alle sekte-volgelingen waarvan de sekteleiders vanalles en nog op hun kerfstok hebben/hadden dan ook maar levenslang allemaal in de gevangenis stoppen? een oogje dichtknijpen omdat je man een gevaarlijke psychopaat serial killer is, is niet hetzelfde als ook psychopaat serial killer zijn ...

en als men dan echt zo begaan is met het lot en leed van kindjes, dat men dan maar ook een halte roept aan alle sekstoeristen die zich te buiten gaan in Cambodia, het voormalig Oostblok etc. want die richten met hun gedrag ook veel miserie aan ...

Laatst gewijzigd door bembem : 15 augustus 2014 om 23:48.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2014, 23:44   #95
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een handvol Belgische kindjes vallen ten prooi aan een serial killer maar aanklagen dat in de rest van de wereld dagelijks kindjes gemolesteerd - en soms ook direct gedood (of indirect later door de gevolgen van Aids maakt niet uit), worden, ho maar ...

Laatst gewijzigd door bembem : 15 augustus 2014 om 23:44.
Oud 15 augustus 2014, 23:46   #96
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

wees blij: dat is minder kindergeld uit de zak van de hardwerkende zure BE beastingbetaler, ho ho ho joehoe, voil�* ik zet me op het kudde schapen niveau :d (sarcasm off)

Laatst gewijzigd door bembem : 15 augustus 2014 om 23:46.
Oud 16 augustus 2014, 01:46   #97
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie is dit bembem eigenlijk?
Is zij verantwoordelijk voor haar uitspraken?
Bembem is wat ze is, zie haar topic over haarzelf. Maar van een ding moogt ge zeker zijn en dat is dat ze hier pro MM is omdat het een vrouw is. 100% zeker, en het zou me dan ook niet verwonderen dat de kostervrouw van hetzelfde overtuigd is. Al zal ze hier niet verschijnen als ze ook anti MM is omdat ze dan in tweestrijd zou moeten gaan met de mening van haar vriendin Bembem. Ze verloochenen zelfs hun politiek standpunt om maar geen ruzie met elkaar te moeten maken en als een front tegenover de mannen hun mening te kunnen staan. Hebt gij bvb Bembem al ruzie zien maken met koster ? Ik niet. Maar nochtans zijn ze hier op het politics elkaars evenknie. Bembem zo links en pro multicul als ge maar kunt inbeelden en Maria van .. zo rechts als ge maar kunt inbeelden. Maar op dat punt nooit in dezelfde draad tegenover elkaar.

Zo voorspelbaar die vrouwen. Maar vooral tegen alle logica in, en dan nog te zeggen dat MVK beweert dat mannen voorspelbaar zijn.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2014, 02:04   #98
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Bembem is wat ze is, zie haar topic over haarzelf. Maar van een ding moogt ge zeker zijn en dat is dat ze hier pro MM is omdat het een vrouw is. 100% zeker, en het zou me dan ook niet verwonderen dat de kostervrouw van hetzelfde overtuigd is. Al zal ze hier niet verschijnen als ze ook anti MM is omdat ze dan in tweestrijd zou moeten gaan met de mening van haar vriendin Bembem. Ze verloochenen zelfs hun politiek standpunt om maar geen ruzie met elkaar te moeten maken en als een front tegenover de mannen hun mening te kunnen staan. Hebt gij bvb Bembem al ruzie zien maken met koster ? Ik niet. Maar nochtans zijn ze hier op het politics elkaars evenknie. Bembem zo links en pro multicul als ge maar kunt inbeelden en Maria van .. zo rechts als ge maar kunt inbeelden. Maar op dat punt nooit in dezelfde draad tegenover elkaar.

Zo voorspelbaar die vrouwen. Maar vooral tegen alle logica in, en dan nog te zeggen dat MVK beweert dat mannen voorspelbaar zijn.
hum wat heeft MVK daar nu mee te maken? Het is gewoon zo dat nogal wat vrouwen onder de knoet van hun man zitten, en als die dan ook nog eens een serial killer is dan tja, dan is het ergens wel begrijpelijk dat je daar niet zomaar onderuit kan .... Mij lijkt het niet dat Michelle Martin een diabolique was die haar man de opdracht gaf van te gaan moorden ... Bovendien was zij zwanger op het moment van de feiten ... Een vrouw die zwanger is, die denkt onbewust vooral aan het welzijn van haar eigen kind, Sophie's choice weet je wel ... Iedereen heeft oogappeltjes!
Oud 16 augustus 2014, 02:17   #99
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hum wat heeft MVK daar nu mee te maken? Het is gewoon zo dat nogal wat vrouwen onder de knoet van hun man zitten, en als die dan ook nog eens een serial killer is dan tja, dan is het ergens wel begrijpelijk dat je daar niet zomaar onderuit kan .... Mij lijkt het niet dat Michelle Martin een diabolique was die haar man de opdracht gaf van te gaan moorden ... Bovendien was zij zwanger op het moment van de feiten ... Een vrouw die zwanger is, die denkt onbewust vooral aan het welzijn van haar eigen kind, Sophie's choice weet je wel ... Iedereen heeft oogappeltjes!
Toen die 2 meisjes in die kelder verhongerden, zat Dutroux in de gevangenis, hij vormde op dat moment geen enkel gevaar voor dat (on)mens, ze liet die kinderen verhongeren terwijl ze in datzelfde huis de honden ging voeren.

Ze hoefde enkel maar de politie in te lichten over die kinderen die daar toen in die kelder zaten.

Nee, dat mens verdient geen sympathie, geen 2de kans want die had ze reeds verspeeld, en ook geen vervroegde invrijheidstelling, zelfs niet onder voorwaarden.

Zo iemand moet levenslang uit de maatschappij verwijderd worden ter bescherming van anderen.

Ik hoop alvast dat zijzelf niet beschermd wordt, eens haar woonplaats bekend wordt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2014, 02:20   #100
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ge moet eens goed lezen bembem, anders stel ik voor dat ge een dutje doet, over het onderwerp dat hier ter sprake is heb ik geen woord gerept. Juist ? Dus weet ge mijn mening over MM niet. Ik heb in feite gewoon geantwoord op Edmond die vroeg wie dat ge waart. Bon, laat ons zeggen dat ik wat betreft MM, een mening heb die ligt tussen de twee uitersten die hier geventileerd worden. Dus ge hebt wat MM betreft niet 100% ongelijk.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be