Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2014, 21:48   #81
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nee, het zijn "ook" aardse technologie. Groot verschil. Doorheen de geschiedenis zijn er trouwens altijd UFO's geweest. Daar zijn meer dan voldoende bewijzen van in geschriften en allerhande documenten.

Dat theorietje is hier al menig maal volledig in de prak gereden en die vermeende bewijzen zijn allen te licht bevonden.
Dus neen... Het is compleet vals die premisse als uitgangsbasis te gebruiken om alien overgenomen technologie geloofwaardiger te laten overkomen

Citaat:
Maar sinds de zaak Roswell,
Er is niks speciaals bijzonder met Roswell... da's de tweede

Citaat:
neem ik aan dat er in Area 51 aan "reverse engineering" gewerkt is en men sedertien reeds een aantal decennia de technologie onder de knie heeft.
weer een aanname zondermeer

Citaat:
Ook de Duitsers tijdens WOII werkten hieraan in Peenemunde.
Oh kijk we hadden Roswell helemaal niet nodig se... de Duitsers beschikten al over alien-technologie

Citaat:
Trouwens om u een idee te geven, ze waren al zo goed als volledig klaar met een vliegtuig met de eigenschappen van een Stealth. Dat laatste is zelfs nagemaakt geweest in Amerika op basis van restanten en documenten.
Bedoel je die Ho 2-29 ?
Die is nooit met de bnedoeling van een radar-onzichtbaar vliegtuig gebouwd... 't zou nogal vreemd zijn ook daar den Duits vrij onbekend was met bruikbare radar systemen... dat was eerder het speelgoed van de Britten.
Dit is de reden : "The design was a response to Hermann Göring's call for light bomber designs capable of meeting the "3×1000" requirement; namely to carry 1,000 kilograms (2,200 lb) of bombs a distance of 1,000 kilometres (620 mi) with a speed of 1,000 kilometres per hour (620 mph). Only jets could provide the speed, but these were extremely fuel hungry so considerable effort had to be made to meet the range requirement. Based on a flying wing, the Ho 229 lacked all extraneous control surfaces, lowering drag. It was the only design to come even close to the 3×1000 requirements, and received Göring's approval. Its ceiling was 15,000 metres (49,000 ft).[3]" voor die speciale vormgeving
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2014, 08:29   #82
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik dacht dat eerlijk gezegd vroeger ook. ik ben daar vanaf gestapt van die theorie dat buitenaardsen met ons kontact willen hebben. Kijk beschouw het zo. Als die buitenaardsen al tot hier kunnen komen is hun intelligentie zodanig ver vooruit op de onze, als bij wijze het verschil in intelligentie tussen een mier of insect en onszelf. Denk daar eens over na vooraleer te veronderstellen dat aliens uberhaupt in ons geinteresseerd zouden zijn behalve dan als studiemateriaal uiteraard.
Ik zou gewoon vragen waarom het zolang geduurd heeft.
Ja h , beter alles voor ons zelf houden en ervan denken wat we willen in plaats van hier een gesprek te zoeken, achteraf bekeken, ooit gaat misschien iets duidelijker worden voor sommigen , maar een mier en een insect hebben ook een intelligentie .... die massamensen niet ook niet verstaan willen of kunnen, zo zie je maar, sommigen onder ons zijn misschien uitverkorene om zo 'n contact te begrijpen en daar kunnen de buitenaardsen misschien wetend op zoek naar zijn ,na lange studie....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2014, 08:32   #83
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

En dat bedoel ik voor mijn zelf. Dat de rest doet wat ze willen hier.
Oud 6 september 2014, 08:39   #84
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
wauw ... door ervaringen met anderen te delen weet ge nu dat aliens echt contact maken via die weg.
Neen, daar ben ik niet uit.
Ik ben er niet uit of het een extensie van mezelf is of iets buiten mezelf.
Maar als tien op tien hetzelfde meemaken,zal er wel iets uit te rapen vallen zeker?
Misschien moet ge het eerst eens zelf door een glazen pijp trekken alvorens ge oordeelt?
Als fluoride onze pijnappeklier verkalkt en beperkt, en dmt zet ze wagenwijd open.
Dan vraag ik mij af waarom ze kost wat kost toe moet en van jongs af verkalkt moet worden?
Wat neemt de wereld op? Mijn ogen of mijn brein? Wat zet mijn brein het meeste open? Why is it illegal?
De doos is open zenne.... there's no going back.
Black horse.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2014, 23:57   #85
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen, daar ben ik niet uit.
Ik ben er niet uit of het een extensie van mezelf is of iets buiten mezelf.
ah en ik die dacht dat je dat als antwoord gaf aan kiko

Citaat:
Maar als tien op tien hetzelfde meemaken,zal er wel iets uit te rapen vallen zeker?
Da's nogal een domme redenering in feite daar die 10 op 10 het ook maar moeten hebben van die anderen om dat te besluiten
Allez ... eenvoudiger
Als 99.99 % een tunnel met fel wit licht zien bij een bde ( of opgewekt ) en daarvan denkt 99.99% dat het een betekenis moet hebben in trend van iets na de dood ... wilt dat dan zeggen dat er enige waarheid zou in schuilen ?
Neen al wat je kan zeggen dat je onder die omstandigheden een tunnel met wit licht ziet of denkt te zien of althans achteraf zo verhaalt... de invulling staat daar compleet los van

Citaat:
Misschien moet ge het eerst eens zelf door een glazen pijp trekken alvorens ge oordeelt?
geen nood... deed ik al

Citaat:
Als fluoride onze pijnappeklier verkalkt en beperkt, en dmt zet ze wagenwijd open.
Dan vraag ik mij af waarom ze kost wat kost toe moet en van jongs af verkalkt moet worden?
En ik vraag me af hoe jij er bij komt dat ze kost wat kost dat zouden doen.
Fluoride heeft bewezen nuttige eigenschappen en daarom wordt dat gebruikt al de rest is complottheorie.
En wat die pijnappelklier betreft daar wordt het belang ook maar enkel door jezelf aan toegevoegd en overschat door de sterke mythische verhalen die hardnekkig de ronde blijven doen.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het een verbinding zou vormen tussen lichaam en geest of als zetel van de ziel.

Citaat:
Wat neemt de wereld op? Mijn ogen of mijn brein? Wat zet mijn brein het meeste open? Why is it illegal?
De doos is open zenne.... there's no going back.
Black horse.
't is maar wat je 'open' noemt natuurlijk.

Laatst gewijzigd door praha : 9 september 2014 om 00:00.
Oud 9 september 2014, 05:39   #86
Peche
Banneling

Standaard

Maar de pijnappelklier maakt toch de stoffen aan die je goed of slecht doen voelen.
Fluoride heeft goeie eigenschappen ja, maakt zelfs schoenen waterdicht.
Zou gij het in uw longen willen, eerlijk? Zij gij het in uw bloedbaan naar uw hersens willen?
Neen, dan eet ik liever een champignon of rook ik liever oranje dmt.

Het verbod op drugs is een verbod op de psyche.
Wie drugs verbiedt maar oorlog goed praat, is een illuminati puppet;

Laatst gewijzigd door Peche : 9 september 2014 om 05:41.
Oud 10 september 2014, 22:57   #87
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar de pijnappelklier maakt toch de stoffen aan die je goed of slecht doen voelen.
niet echt.. of beter niet zo uitgesproken
Die produceert oa melatonine en heeft zowat alles te maken met slaap en ritme... uiteraard als dat ernstig verstoord is lijkt het nogal wiedes dat je je slecht zal voelen.

Citaat:
Fluoride heeft goeie eigenschappen ja, maakt zelfs schoenen waterdicht.
ja okay.... zoals het 'harder' maken van tanden waardoor tandbederf minder kans maakt.
.... trouwens fluoridering gebeurt in Nederland en België niet maar in de VS en Canada bv wel.

btw was jij geen groot theedrinker ?
't schijnt dat thee ongelooflijk veel fluoride absorbeert ... veel grotere concentraties dan dat ge in gefluorideerd leidingwater aantreft.
Vandaar dat bv chinezen etc hun tanden poetsen met thee ( niet zo efficiënt als onze fluoride tandpasta maar kom )
Dus zelfs als je die thee drinkt met _laat ons stellen eigen gewonnen putwater _ dan nog zou je meer binnen krijgen dan met gefluorideerd water

Citaat:
Zou gij het in uw longen willen, eerlijk? Zij gij het in uw bloedbaan naar uw hersens willen?
Kan ik allemaal niet meteen op antwoorden daar ik niet weet wat het precies kan aanrichten.
Je kan daar wel ziek van worden ( botafwijkingen ) maar dat is dan bij ontzettende hoeveelheden water.
Bij gewoon gebruik levert dat geen probleem ... bij bv mensen die aan een nieranalyse hangen levert dat een probleem en gebruikt men filters

Met dit alles heb ik nog geen weet dat fluoride de pijnappelklier zijn functie zou verstoren
( dat zal ik voorlopig even als waar beschouwen .... lever jij me de nodige links naar deftige wetenschappelijke onderzoek ? )
En met dit alles totaal nog geen staving dat er een soort complot aan de hand zou zijn.
btw je bent bekend met Dr. Strangelove ?

Citaat:
Neen, dan eet ik liever een champignon of rook ik liever oranje dmt.
Dat is dan voor niks goed hé in relatie tot dat fluorideprobleem dan want dat stelt zich hier niet zolang je je tanden maar poetst met wat anders.

Citaat:
Het verbod op drugs is een verbod op de psyche.
zeg jij
Ik zie het verbod op _ en de strijd tegen drugs vooral als zinloos en een zekere aanslag op de het vrije beschikkingsrecht.
Dat er sancties zouden volgen bij druggebruik waardoor je onder invloed komt terwijl dat dat een gevaar voor anderen betekent ( bv autorijden ) lijkt me nogal wiedes

Citaat:
Wie drugs verbiedt maar oorlog goed praat, is een illuminati puppet;
als jij het zegt

Laatst gewijzigd door praha : 10 september 2014 om 23:02.
Oud 11 september 2014, 06:55   #88
Peche
Banneling

Standaard

Melatonine EN DMT Praha. Dat maakt je brein aan in je slaap.
Heeft U ooit één werk van Rick Strassman gelezen?
Oud 11 september 2014, 23:02   #89
Pantoffelstier
Vreemdeling

Standaard

Interessant hoe deze discussie zo ver is kunnen komen dat 'pijnappelklier', 'tanden poetsen',
'fluoride','DMT'en vanalle andere al dan niet psycho-actieve samenstellingen ter sprake komen hier,
al vind ik Minister Peche hier wel nen toffe af en toe
Ik weet dat je daardoor perfect normaal in andere tot nu toe onverklaarbare staten
kunt gebracht worden in je onderbewustzijn,sommige substanties geven een sleutel om het te verkennen.
En zo'n tocht kan heel overweldigend overkomen allemaal de eerste keren,
enkelingen komen er zelfs nooit meer fatsoenlijk uit...

Ma t ging hier over graancirkels zeker? Niet over psychedelisch matriaal allerhande...

Graancirkels zijn met heel eenvoudige tools te maken,dat is meerdere malen uitvoerig bewezen.
Sommige daders gaven grif toe wat en hoe ze het gedaan gekregen hebben. Kunst!
Maar ja, het gekwebbel is gestart, en sommigen weten niet van ophouden he...

De 'aliens' zijn het dan maar weer ns geweest,die kome stiekem rare tekeninkskes make
waar geen kat aanuit kan,bij nacht en ontij,liefst nog in graanvelden,en met
gigantische ruimteschepen komen ze een beetje joyriden en foutparkeren hier.
Uitsluitend boven graanvelden he... Om de boerkes te pesten. Ergens wel slim,
in graanvelden zijn er namelijk geen flitspalen of gehandicaptenparkings...

Hier is iets interessanter:
Ancient Alien Astronauts and the Artifact Evidence (Full Documentary)
https://www.youtube.com/watch?v=Ht65RzJBsDY
bouwwerken waarvan men tegenwoordig overblijfselen vindt,
duizenden jaren oud, waarvan men zich terecht afvraagt hoe de mensheid
dat ooit zou kunnen klaargespeeld hebben met de toen beschikbare middelen...

Het zou best wel kunnen dat er ooit rare kwieten hier op bezoek geweest zijn,
ma die hebben zich hier waarschijnlijk steendood verveeld
en zijn al lang en heel ver weg van hier, hoe zou ge zelf zijn??
Pantoffelstier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2014, 23:43   #90
Pantoffelstier
Vreemdeling

Standaard

hier nog van dat:
https://www.youtube.com/watch?v=mN7T8WzpZi8
https://www.youtube.com/watch?v=pGW0-wYo48E

Begin nie te kijke en uwe kop te breke als ge iets nuttigs te doen hebt..
Het is nogal verslavend en ge komt er toch nie uit...
Oud 12 september 2014, 00:58   #91
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Melatonine EN DMT Praha. Dat maakt je brein aan in je slaap.
Heeft U ooit één werk van Rick Strassman gelezen?
neen, hoeft dat ? .... in relatie met de zaken die ik naar voren bracht en waar jij blijkbaar niet op wilt/kunt ingaan

Het ging oa over jouw meervoudige claim : "Als fluoride onze pijnappeklier verkalkt en beperkt, en dmt zet ze wagenwijd open.
Dan vraag ik mij af waarom ze kost wat kost toe moet en van jongs af verkalkt moet worden?"
Oud 12 september 2014, 08:01   #92
Peche
Banneling

Standaard

Rick Strasmann heeft veel experimenten lopende gehad met DMT.
Het is in zijn boek "DMT the spirit molecule" waarin je de antwoorden zal vinden praha, al kaart hij fluoride niet direct aan.
Dat fluoride de pijnappelklier verkalkt, die mening zal ik misschien gekopieerd hebben zonder je te kunnen bevestigen.
Maar er zijn héél veel schadelijke gevolgen van fluoride uitgekomen die niet genegeerd mogen worden.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1056087

We mogen alles eten, behalve datgene onze realiteit vergroot. Waarom mag men de realiteit niet uitvergroten? Wat is verborgen?
Oud 15 september 2014, 20:40   #93
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rick Strasmann heeft veel experimenten lopende gehad met DMT.
Het is in zijn boek "DMT the spirit molecule" waarin je de antwoorden zal vinden praha, al kaart hij fluoride niet direct aan.
okay.... bij gelegenheid zal ik van die man wat opzoeken

Citaat:
Dat fluoride de pijnappelklier verkalkt, die mening zal ik misschien gekopieerd hebben zonder je te kunnen bevestigen.
maar dat was wel één van je grote uitgangspunten ... anders heeft heel die complottheorie van dat fluorideren van het drinkwater ook al geen zin meer hé

Citaat:
Maar er zijn héél veel schadelijke gevolgen van fluoride uitgekomen die niet genegeerd mogen worden.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1056087
Niemand beweert dat ook dat die er niet zouden zijn.
Ik gaf je reeds het voorbeeld van het probleem voor nierdialyse patiënten indien in landen waar het water wel gefluorideerd is.

Citaat:
We mogen alles eten, behalve datgene onze realiteit vergroot. Waarom mag men de realiteit niet uitvergroten? Wat is verborgen?
...dat zeg jij maar ik ben het daar niet volledig mee eens.

Eerst zou er dan al duidelijkheid moeten komen welke middelen onze 'realiteit zouden vergroten' en wat we erbij moeten voorstellen.
Jij hebt het over de zogenaamde geestverruimende middelen ?
What's in a name

Als iemand wat neemt en claimt ( eventueel achteraf) dat een voorwerp uit golven zou bestaan of een kleurverandering heeft ondergaan... wat dienen we daar uit te besluiten ?
Dat die persoon dat voorwerp dan heeft waargenomen vanuit een ander perspectief van de werkelijkheid of dat zijn normale visuele waarneming volledig verstoord was ?
Ik weet het niet hoor maar nu mag je nog zoveel nemen als je wilt... dat oog blijft dat oog ( een waarnemingsorgaan voor zichtbaar licht ... euheum van bedenkelijke kwaliteit ) en krijgt niet plots een hoop eigenschappen bovenop zoals het kunnen zien in andere delen van het spectrum of zo.

Maar dan nog..
Stel in het beste geval dat iemand onder invloed wat extra golven, kleuren, blahblah dacht waar te nemen.
Wat leert ons dat extra over dat object of over de werkelijkheid ?

Laatst gewijzigd door praha : 15 september 2014 om 20:43.
Oud 16 september 2014, 07:48   #94
Peche
Banneling

Standaard

Praha, als we het nu eens ergens bespreekbaar maken?
Stel ik open hier bij mij thuis een therapieruimte.
Ik geef de mensen in kwestie naargelang hun behandeling iets geestverruimend.
Of mensen die gewend zijn geworden aan hoge pijnstillers cannabis bv.

Hoe lang kan mijn praktijk zonder problemen bestaan?
Gaat men kijken naar de resultaten, of gaat men kijken naar de wet?

Het is ook moeilijk met je over zoiets te discussiëren omdat je het nooit deed.

Ik weet niet hoeveel mensen hier natuurlijke geestverruimende middelen gebruikt hebben, maar het is niet enkel visuals he. Het is een trip in je innerlijke geestkamer die orde op chaos stelt.
Zo kan ik lang lopen met iets, en ik kan dat op een nacht recht gezet hebben.
Maar het gaat zo slecht met me afgelopen tijd dat ik gewoon niet meer trip.
Ik ben slecht in een midden te handhaven, of ter wel spring ik dat konijnengat in, of wel niet.
Maar toen ik te diep ging werd het een beetje te intens dat ik uit schrik even het ruimere links laat liggen. Ik ben van binnen veel te chaotisch om daar nu iets constructief uit te halen, wanneer ik dat doe kan dat zeer demonisch overkomen en uitdraaien in een very very veryyyyy bad trip.

Bon, het is niet enkel visuals, het is een ruimer perspectief. Je naar een foto kijken en er voorbij lopen, of je kan plots alle details op die foto zien he.

Laatst gewijzigd door Peche : 16 september 2014 om 07:49.
Oud 16 september 2014, 08:24   #95
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik weet niet hoeveel mensen hier natuurlijke geestverruimende middelen gebruikt hebben, maar het is niet enkel visuals he. Het is een trip in je innerlijke geestkamer die orde op chaos stelt.
Ik ben slecht in een midden te handhaven, of ter wel spring ik dat konijnengat in, of wel niet.
Maar toen ik te diep ging werd het een beetje te intens dat ik uit schrik even het ruimere links laat liggen. Ik ben van binnen veel te chaotisch om daar nu iets constructief uit te halen, wanneer ik dat doe kan dat zeer demonisch overkomen en uitdraaien in een very very veryyyyy bad trip.

Bon, het is niet enkel visuals, het is een ruimer perspectief. Je naar een foto kijken en er voorbij lopen, of je kan plots alle details op die foto zien he.
Ging dit thema niet over graan cirkels ??
Oud 16 september 2014, 08:25   #96
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ging dit thema niet over graan cirkels ??
Oud 16 september 2014, 14:26   #97
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Misschien hebben ze wel een goede reden voor dat laatste. Boodschappen achterlaten, voorzichtig laten weten dat ze er zijn. Stel je voor dat er op klaarlichte dag een ruimtetuig zou landen vlak bij de Eifeltoren in Parijs. Zou het leger er niet beginnen op schieten ?
... En toen bemerkten de oermensen een vliegende schotel. Ten einde raad haalde het stamhoofd zijn bazooka en schoot die ufo uit de lucht...
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2014, 22:20   #98
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat si nooit een probleem geweest ( voor mij )

Citaat:

uiteraard gaat men strikt kijken naar de wet en pas in tweede instantie naar resultaten... zo is de wet nu éénmaal

Citaat:
Wat deed ik niet ? Peche
Ik kan je verzekeren dat ik al aardig wat gebruikt hebt... niettemin verandert dat niets aan mijn zienswijze erop

Citaat:
awel daar zeg je wat...
In feite blijft die chaos dus en verder zie ik daar _ an sich _ niks constructief ( alles hangt uiteraard af van hoe je dat begrip wilt definiëren ) uit komen.

btw herkenbare situatie hoor

Citaat:
klopt... maar dat neemt niet weg dat we het beiden eens zijn over die details die reeds in die foto aanwezig waren hé
De vraag is of je er wat meers in kunt zien via zo'n middel dat er normaliter niet te zien is in nuchtere omstandigheden ook al fixeer je je daarop.
En er is altijd meer data aanwezig in een foto ( zo'n echt exemplaar hé ) dan wat het oog laat zien.

Laatst gewijzigd door praha : 16 september 2014 om 22:21.
Oud 18 september 2014, 05:30   #99
Pantoffelstier
Vreemdeling

Standaard

K heb de indruk dat sommigen hier beter af zijn op
http://www.drugsforum.nl/
Oud 18 september 2014, 07:20   #100
Peche
Banneling

Standaard

Awel, als ayahuasca de details toont maar coca cola de foto vervaagd, wat leert ons dat praha?

Edit: En wat zegt coca cola? Open happiness.
Can you see my point?

Laatst gewijzigd door Peche : 18 september 2014 om 07:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be