![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in : | |||
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook heb ik bewezen dat kinderen wel degelijk een onderscheid kunnen maken tussen allochtonen en autochtonen, hetgeen je tracht te verdraaien en uit z'n context te rukken, maar zoiets had ik van jou dan ook verwacht. Wat het feit van jouw verlichten betreft, ik heb voor jouw geval reeds alle hoop laten varen. Ik heb jouw in het vakje "hopeloze gevallen" gestopt en terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
verder moet geen eens vertellen hoe ik door jouw post integraal te quoten, iets uit zijn context zou rukken ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de correlatie criminaliteit-allochtonen betekent gewoon dat er allochtonen zijn in de criminaliteit. dat heeft hier nog niemand tegengesproken (ook ingenious niet), dus er is van negationisme totaal geen sprake. jij spreekt echter van CAUSALE verbanden (oorzakelijke) waarvoor je nog steeds geen bewijzen hebt aangebracht. (persoonlijke overtuiging is geen bewijs) het klopt als je zegt dat kinderen een onderscheid maken op basis van huidskleur (gesteld dat ze niet blind zijn ![]() dus nog eens: je eigen overtuiging is geen bewijs.
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 26 september 2004 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() soit, ik onthoud dat je nog steeds geen enkel bewijs gegeven hebt, meer moet ik ni weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() HEHEHE! Ja! én te weinig subsidies, te weinig positive discriminaties, té weinig autochtone meisjes die aan hun wensen voldoen, té weinig burka's, te weinig gelovigen, te weinig mensen die stoppen, voor een Arabier die door 't rood rijdt, te weinig ziekenkas, te weinig dop, te weinig kansen, te weinig koranles, te weinig hash, te weinig erkenning voor hun cultuur, te weinig respect voor hun godsdienst
en ook te veel werk op die job, te veel politie, te discriminerende wetten, teveel grenscontroles, teveel christenen, teveel pop-muziek, praatjes van de Belgen, teveel kritiek Gaat het nog een beetje? Medicamentjes niet meer genomen de laatste tijd? Of just teveel? Prozac? Dat kan de enige reden zijn om te zeggen wat jij zegt! ![]()
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 26 september 2004 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door witenzwart : 27 september 2004 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe gaan we samen strijden? Wat is de strategie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het DHL is brandend actueel in de media, jouw waanideeen over erfelijkheid van crimineel gedrag NIET.
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is de strategie vraag je ? Wees gerust dat ik een ultiem antwoord heb op je vraag, doch ik kan deze hier niet posten. Ik denk wel dat je me op dat vlak kunt begrijpen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En laat het futiliteitswoordje "Belg" maar gauw weg uit je nick want mocht je het nog niet weten; belgië is reeds kapot, alleen moet belgie dat nog beseffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is dit hier nu weer voor een onzintopic? Zullen we er dan gelijk ook een opendoen over het gedragspatroon van de autochtoon en dan allemaal samen onze gal spuwen op alle kloterij die we autochtonen hebben zien doen? Belachelijk kinderachtig (hoewel ik met deze opmerking kinderen eigenlijk serieus onrecht aandoe...)