Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in :
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders 28 44,44%
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon 28 44,44%
weet het niet 9 14,29%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2004, 17:12   #81
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
je toont hier met jou post mijn stelling dat jij jou kinderen racisme aangeleerd hebt, waarvoor dank.

kinderen maken geen onderscheid op basis van huidskleur. ze zien wel dat de ene donkerder is dan de andere, maar beseffen niet dat dit met nationaliteit of afkomst te maken heeft, laat staan dat ze er gedragskenmerken aan verbinden!

die beschuldigingen als zou ik als naieve linkiewinkie alles ontkennen ivm criminaliteit en allochtonen, heeft doggy al weerlegt, dus dat moet ik niet meer doen.

verder blijf je herhalen dat er al bewezen is dat er geen correlatie is tussen armoede en criminaliteit. kan je dat bewijs eens geven, want dat heb ik gemist. verlicht me alstublieft!!
Ik vrees dat je wederom aan het dagdromen bent. Doggy heeft totaal niets bewezen dat je geen negationist bent, dat ben je wel en dit voor niet 100% maar voor 1.000 %.
Ook heb ik bewezen dat kinderen wel degelijk een onderscheid kunnen maken tussen allochtonen en autochtonen, hetgeen je tracht te verdraaien en uit z'n context te rukken, maar zoiets had ik van jou dan ook verwacht.
Wat het feit van jouw verlichten betreft, ik heb voor jouw geval reeds alle hoop laten varen. Ik heb jouw in het vakje "hopeloze gevallen" gestopt en terecht.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 17:18   #82
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
95 % van alle criminaliteit in Brussel wordt gepleegd door "nieuwe Belgen".
Dat zegt genoeg.
Bron : een kennis van mij die politiecommissaris is in Brussel.
Oh by the way : de linkse gedachtendictatuur verbiedt de politie om die cijfers vrij te geven. Ze kloppen nu eenmaal niet met het multicultureel verrijkingssprookje, hetgeen een beetje genant is voor die multikullers.
Eenzelfde feit kan voor Antwerpen ook bevestigd worden daar ik een politieinspecteur in m'n familie heb. Ook daar vormen "nieuwe Belgen" voor het allergrootste percentage inzake criminaliteit. Inderdaad verbied de linkse dictatuur publicatie van dergelijke cijfers omdat het hun knuffelpolitiek onmiddellijk te gronde zou richten en daarmee ook hun partijen. Op alle mogelijke wijzen tracht men de waarheid te verdoezelen en in de doofpot te houden opdat het grote gelijk van het Vlaams Blok tegengewerkt wordt. Immers, doen ze dat niet, dan zijn ze binnen de korste keren het merendeel van hun stemmen kwijt als uitkomt dat hun beschermde allochtonen effectief voor al de last in ons land zorgt.
Oud 26 september 2004, 17:21   #83
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Ik vrees dat je wederom aan het dagdromen bent. Doggy heeft totaal niets bewezen dat je geen negationist bent, dat ben je wel en dit voor niet 100% maar voor 1.000 %.
een negationist is iemand die de holocaust ontkent, dat doe ik niet. verder lees je de post van doggy maar eens opnieuw, daarin staat wel degelijk dat ik niets ontken, wel dat ik je foute conclusies (die causale verbanden) ontken. dat jij dit niet snapt, is mijn fout niet.
Citaat:
Ook heb ik bewezen dat kinderen wel degelijk een onderscheid kunnen maken tussen allochtonen en autochtonen, hetgeen je tracht te verdraaien en uit z'n context te rukken, maar zoiets had ik van jou dan ook verwacht.
jij hebt hier op dit forum nog nooit iets bewezen sunnie, ook nu niet. je stelt alleen maar, bewijzen kan je nooit, wat aangeeft dat jouw stellingen op los zand zijn gebouwd.

verder moet geen eens vertellen hoe ik door jouw post integraal te quoten, iets uit zijn context zou rukken

Citaat:
Wat het feit van jouw verlichten betreft, ik heb voor jouw geval reeds alle hoop laten varen. Ik heb jouw in het vakje "hopeloze gevallen" gestopt en terecht.
je kan ook gewoon toegeven dat die bewijzen er niet zijn, das eenvoudiger.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 17:23   #84
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik moest niets bewijzen, want er viel niets te bewijzen:
de correlatie criminaliteit-allochtonen betekent gewoon dat er allochtonen zijn in de criminaliteit. dat heeft hier nog niemand tegengesproken (ook ingenious niet), dus er is van negationisme totaal geen sprake. jij spreekt echter van CAUSALE verbanden (oorzakelijke) waarvoor je nog steeds geen bewijzen hebt aangebracht. (persoonlijke overtuiging is geen bewijs)
het klopt als je zegt dat kinderen een onderscheid maken op basis van huidskleur (gesteld dat ze niet blind zijn ) maar je linkt er meteen aan dat kinderen "beseffen" of "moeten leren" dat allochtonen niet deugen.
dus nog eens: je eigen overtuiging is geen bewijs.

Laatst gewijzigd door doggy : 26 september 2004 om 17:24.
doggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 18:20   #85
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
ik moest niets bewijzen, want er viel niets te bewijzen:
de correlatie criminaliteit-allochtonen betekent gewoon dat er allochtonen zijn in de criminaliteit. dat heeft hier nog niemand tegengesproken (ook ingenious niet), dus er is van negationisme totaal geen sprake. jij spreekt echter van CAUSALE verbanden (oorzakelijke) waarvoor je nog steeds geen bewijzen hebt aangebracht. (persoonlijke overtuiging is geen bewijs)
het klopt als je zegt dat kinderen een onderscheid maken op basis van huidskleur (gesteld dat ze niet blind zijn ) maar je linkt er meteen aan dat kinderen "beseffen" of "moeten leren" dat allochtonen niet deugen.
dus nog eens: je eigen overtuiging is geen bewijs.
Toch wel, je moet je er niet trachten onderuit te praten bij mij want dat zal je niet lukken. De allochtoon demoniseert zichzelf met z'n wangedrag, hetgeen door kinderen gadegeslagen wordt. Ze trekken daaruit dan ook hun eigen conclusies en daarvoor is tussenkomst van een volwassene niet vereist. Dagdagelijks kunnen kinderen zien hoe crapuleus allochtonen zich gedragen, zowel op school als op straat als in een winkel. Daar zorgt enkel en alleen maar de criminele allochtoon zelf voor, niemand anders.
Oud 26 september 2004, 18:21   #86
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
een negationist is iemand die de holocaust ontkent, dat doe ik niet. verder lees je de post van doggy maar eens opnieuw, daarin staat wel degelijk dat ik niets ontken, wel dat ik je foute conclusies (die causale verbanden) ontken. dat jij dit niet snapt, is mijn fout niet.
jij hebt hier op dit forum nog nooit iets bewezen sunnie, ook nu niet. je stelt alleen maar, bewijzen kan je nooit, wat aangeeft dat jouw stellingen op los zand zijn gebouwd.

verder moet geen eens vertellen hoe ik door jouw post integraal te quoten, iets uit zijn context zou rukken

je kan ook gewoon toegeven dat die bewijzen er niet zijn, das eenvoudiger.
Op deze onzin en heuse rommel van naast elkaar geplaatste nietszeggende woorden antwoord ik niet.
Oud 26 september 2004, 18:25   #87
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Op deze onzin en heuse rommel van naast elkaar geplaatste nietszeggende woorden antwoord ik niet.
je hebt het eigenlijk wel net gedaan

soit, ik onthoud dat je nog steeds geen enkel bewijs gegeven hebt, meer moet ik ni weten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 18:51   #88
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
moest ik het weten, ik zou het zeggen, hoor.
ik heb het mij ook afgevraagd...

maar wat ik mij nog meer afvraag is de relevantie van deze en gelijkaardige cijfers, want zoals verder in het artikel ook wordt geschreven;
"Met misdaadcijfers kun je alle kanten uit. Al honderden keren is gezegd dat die fameuze statistieken weergeven waar politiediensten aandacht aan besteden, maar geen juist beeld geven van de criminaliteit. Iedereen interpreteert er maar op los. In de Antwerpse gemeenteraad varieerde het eindoordeel tussen 'een gemeende proficiat' en een 'hallucinante' vermeerdering van de criminaliteit. "

ik voel mij dus zeker niet geroepen om voorbarige conclusies te trekken; die pretentie heb ik niet, en ik hoop natuurlijk dat het probleem daardoor niet doodgerelativeerd wordt.
--tja statistieken......ik heb er ook zo mijn mening over.......alhoewel ik toch blijf geloven in het moedwillig achterhouden van verfijnde informatie (vb uit waaruit bestaat die 56 %????) immers de zogezegde machthebbers zouden met verfijnde informatie direct kunnen aantonen dat bv het vlaams blok zou liegen over het aandeel van de allochtonen---en dat doen ze niet!!!!!!--omdat ze het niet kunnen !?!?
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 19:12   #89
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

HEHEHE! Ja! én te weinig subsidies, te weinig positive discriminaties, té weinig autochtone meisjes die aan hun wensen voldoen, té weinig burka's, te weinig gelovigen, te weinig mensen die stoppen, voor een Arabier die door 't rood rijdt, te weinig ziekenkas, te weinig dop, te weinig kansen, te weinig koranles, te weinig hash, te weinig erkenning voor hun cultuur, te weinig respect voor hun godsdienst
en ook
te veel werk op die job, te veel politie, te discriminerende wetten, teveel grenscontroles, teveel christenen, teveel pop-muziek, praatjes van de Belgen, teveel kritiek

Gaat het nog een beetje?
Medicamentjes niet meer genomen de laatste tijd?
Of just teveel? Prozac? Dat kan de enige reden zijn om te zeggen wat jij zegt!

Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 26 september 2004 om 19:14.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 21:14   #90
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
HEHEHE! Ja! én te weinig subsidies, te weinig positive discriminaties, té weinig autochtone meisjes die aan hun wensen voldoen, té weinig burka's, te weinig gelovigen, te weinig mensen die stoppen, voor een Arabier die door 't rood rijdt, te weinig ziekenkas, te weinig dop, te weinig kansen, te weinig koranles, te weinig hash, te weinig erkenning voor hun cultuur, te weinig respect voor hun godsdienst
en ook
te veel werk op die job, te veel politie, te discriminerende wetten, teveel grenscontroles, teveel christenen, teveel pop-muziek, praatjes van de Belgen, teveel kritiek

Gaat het nog een beetje?
Medicamentjes niet meer genomen de laatste tijd?
Of just teveel? Prozac? Dat kan de enige reden zijn om te zeggen wat jij zegt!

euh... over wie en over wat héb je het eigenlijk?
Oud 27 september 2004, 10:04   #91
witenzwart
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Trouwens : ' Van nature meegegeven ' ?!? Weet jij wel wat je zegt?
linkselaar!

Laatst gewijzigd door witenzwart : 27 september 2004 om 10:05.
witenzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 10:13   #92
witenzwart
Banneling

Standaard

Citaat:
Dagdagelijks kunnen kinderen zien hoe crapuleus allochtonen zich gedragen, zowel op school als op straat als in een winkel. Daar zorgt enkel en alleen maar de criminele allochtoon zelf voor, niemand anders.
Wat stelt U voor dat wij als volk doen tegen deze tyranie? Want ze gewoon terugsturen helpt niet genoeg. Dan komen ze illegaal terug om alles op te blazen!

Hoe gaan we samen strijden? Wat is de strategie?
witenzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 11:28   #93
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Wat stelt U voor dat wij als volk doen tegen deze tyranie? Want ze gewoon terugsturen helpt niet genoeg. Dan komen ze illegaal terug om alles op te blazen!

Oud 27 september 2004, 15:27   #94
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Deze poll is bedoeld als een soort statistiek om na te gaan hoe de meerderheid van het gewone volk denkt over de oorzaak van wangedrag door de allochtoon in kader van het grotesk vreemdelingenprobleem waarmee de maatschappij te kampen heeft en brandend actueel is in diverse media.
Een poging om proberen te doorgronden waarom juist allochtonen zich zo gemakkelijk bloot stellen aan wangedrag en criminaliteit in de samenleving.
De meerderheid van het volk zit NIET op dit forum.
Het DHL is brandend actueel in de media, jouw waanideeen over erfelijkheid van crimineel gedrag NIET.
Oud 27 september 2004, 17:57   #95
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart

Zo te zien gaan we nog compagnons worden. Ik deel je mening dat simpel terugsturen onvoldoende is, dan komen ze inderdaad toch terug op illegale manier, al dan niet met wraakgevoelens omdat ze het land werden uitgezet, al dan niet opgestoken door hun vreemdelingenvrienden.
Wat is de strategie vraag je ? Wees gerust dat ik een ultiem antwoord heb op je vraag, doch ik kan deze hier niet posten. Ik denk wel dat je me op dat vlak kunt begrijpen. (linkse dictatuur, weet je wel ?)
Oud 27 september 2004, 18:03   #96
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
De meerderheid van het volk zit NIET op dit forum.
Het DHL is brandend actueel in de media, jouw waanideeen over erfelijkheid van crimineel gedrag NIET.
Allochtonen is tevens een brandend actueel onderwerp, zo is criminaliteit dat ook m'n beste. En deze twee onderwerpen zullen veel langer actueel blijven dan de DHL-kwestie zolang er niets ernstig aan het vreemdelingenprobleem gedaan wordt en de daarmee gepaard gaande criminaliteit. Ook de Islam en de moslimterrorisme is actueel, moslims zijn in principe ook allochtonengebroed, alleen nog een gevaarlijker soort.
En laat het futiliteitswoordje "Belg" maar gauw weg uit je nick want mocht je het nog niet weten; belgië is reeds kapot, alleen moet belgie dat nog beseffen.
Oud 27 september 2004, 18:07   #97
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Tsssssstsssss Doggy toch, ik ben er zeker van dat je wel wat beters kunt verzinnen dan een fruit cake wanneer het om strategische bestrijding van allochtonencriminaliteit betreft.
Oud 27 september 2004, 18:25   #98
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tsssssstsssss Doggy toch, ik ben er zeker van dat je wel wat beters kunt verzinnen dan een fruit cake wanneer het om strategische bestrijding van allochtonencriminaliteit betreft.
----Ttja de surpise zit misschien binnenin............??
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 21:24   #99
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie het

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 21:27   #100
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Wat is dit hier nu weer voor een onzintopic? Zullen we er dan gelijk ook een opendoen over het gedragspatroon van de autochtoon en dan allemaal samen onze gal spuwen op alle kloterij die we autochtonen hebben zien doen? Belachelijk kinderachtig (hoewel ik met deze opmerking kinderen eigenlijk serieus onrecht aandoe...)

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be