![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
direct beginnen schelden hee? Dat is een teken van onmacht dus zo zeker van je gelijk ben je niet! doggy heeft gelijk, en simpelweg omdat hij hetzelfde zegt als ik doe en ik wéét dat ik gelijk heb. Dat is zo simpel en evident dat ik niet begrijp waarom jullie hier nog energie aan verspillen. ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wanneer gaan jullie het nu eindelijk leren?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hoe durf je trouwens mijn hoogst betrouwbare en ge-dubbelcheckte bron (doggy) afwijzen?!?! gerapporteerd aan de mods!
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
ik geef geen cijfers, dat moet links doen. het systeem is: ik poneer een stelling, geef geen bewijs, jij moet maar bewijzen dat mijn stelling fout is. dus mijn stelling: ik heb gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en als ik met cijfers afkom zijn ze afkomstig van de linkse indoctrinatie en dieproodgekleurd, zeker? ge had misschien gelijk in het verleden, maar nu niet meer, zulle!
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Pft, zwartzakken, neo-nazi's, bruinhemden, fascisten, nieuwe hitlertjes en collaborateurs zoals doggy en ingenious hebben toch altijd ongelijk, waaruit volgt dat ik dus het gelijk heb.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
[size=4]ik heb gelijk![/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zijnde een Pelgrim (dus iemand die op reis trekt naar een bepaald heilig oord alwaar hij een mystieke verlichting wenst te ervaren) zal ik u in de hopelijk niet al te verre toekomst eindelijk de Opperste Waarheid kunnen tonen. Met andere woorden zodra ik mijn reisdoel bereikt heb zal IK degene zijn die het gelijk aan zijn kant heeft.
Als iemand mij nu nog wil zeggen welke richting ik uit moet want ik ben mijn reiskaart kwijt.
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
die heilige graal van Het Grote Gelijk staat hier te blinken op mijn nachtkastje.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smerige dief. Ik zal mijn tempelierskostuum weer moeten bovenhalen zeker?
![]() |
![]() |
#93 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1](en dat doe ik nooit)[/size]
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat rechtste gedoe met 2 maten en gwichten, nee nee, iedereen gelijk voor de wet en dat staaft nogmaals mijn grote gelijk. Dat is zo simpel als een gelijkbenige driehoek!
![]() |
![]() |
#96 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat zijn al meerdere onpartijdige bronnen die mijn onwrikbaar gelijk staven als een paal boven water!
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() aanvaard nou toch dat ik gelijk heb. ik heb nog steeds geen bewijs van het tegendeel gezien hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() ![]() jaloers?? ![]()
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef nooit iemand gelijk. Als ik dat toch doe, dan is er iets raars aan de hand. Daar zit zeker iets achter. Een lichte twijfel bekruipt je: van Staaf gelijk krijgen kan immers niet! Very fishy. Niet normaal. Die twijfel slaat om in een hoogst onaangenaam gevoel. 't Kan niet dat je gelijk krijgt van Staaf, en toch....... Dan moet je er bijna grandioos naast zitten. Paranoiä, radeloosheid, afgrondelijke twijfel,...... Maar ik blijf erbij: "Je hebt gelijk........." [size=1]PS[/size] [size=1]Ik geef je een paar uur de tijd.[/size] [size=1]Normaalgezien schreeuw je voor ik vannacht op het forum terugkom zelf je eigen grote ongelijk uit.........[/size]
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No comments !
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |