![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is overduidelijk dat burgemeester en gemeentebestuur, straathoekwerkers en psychologen, sociale werkers en dokters allemaal hebben gezwegen omdat de politie te lui was om haar krent op te heffen. Absoluut niet omdat er druk was van bovenaf om het in de doofpot te steken wegens te gevoelig door de immense omvang en de achtergrond van de daders! Hoe ik tot dat besef ben gekomen? Omdat u het zegt, en omdat wat u zegt, overduidelijk waar is. Omdat u dat ook zegt. En beuheu, wie het anders zegt is een extreemrechtse zak. Ga nog wat op je duim gaan zuigen zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U kunt, niet gehinderd door enige realiteitszin, gerust de voltallige politie van luiheid beschuldigen, maar het stopte niet bij de politie. Dus ja, er was wel wat meer aan de hand dan luiheid. De hardnekkigheid overigens van de politiecommissaris die weigert op te stappen omdat hij vindt dag hem niets kwalijk te nemen valt, hij deed maar wat hem werd opgedragen, spreekt boekdelen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ten eerste
Citaat:
Citaat:
De kern van het probleem is dat wij toestaan dat minderjarigen worden blootgesteld aan onderwijs in de koran en de soenna.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Hoe verloopt het onderzoek naar de taxi verkrachtingen in het Brusselse ondertussen ?
Of beter , hoe goed is de doofpot daaromtrent ? We hoeven niet naar G.B. te gaan om verkrachtende moslims in doofpotten te vinden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn dat uw wetenschappelijke bewijzen? Is dat debatteren? Bent u familie van schimmeltje, of zelfs een alias van schimmeltje? Zelfde gezeik en dreigementen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 augustus 2014 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() De daders zijn over het algemeen van Pakistaans-islamitische afkomst en de slachtoffers voor het grootste gedeelte blanke Britten. Het gaat hier om Pakistaanse bendes die doorheen de steden en dorpen van het noorden van Engeland handel drijven, door zich bezig te houden met het verkrachten en verhandelen van vooral jonge meisjes. http://rechtsactueel.com/2014/08/29/...ot-brittannie/ Een dikke proficiat aan de hersendode, linkse, multiculturele vuilbakbende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schermafbeelding heb ik niet toevallig gekozen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt gelijk Demper. Het is welhaast profetisch gebleken...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet overdrijven he. Maar hoe zou jij het als niet broekschijtende gast dan oplossen ? Laatst gewijzigd door Bobke : 29 augustus 2014 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan maar wat gaan flitsen omdat dat goed opbrengt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 29 augustus 2014 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Driedubbel...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 29 augustus 2014 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heel wat anders dus dan laffe politie... Gemeenteraad en politie gaven ondergeschikten het gevoel dat „de etnische dimensie afgezwakt” moest worden. Raadsleden van Pakistaanse afkomst wierpen barrières op. „Op zijn minst was men naïef, op zijn slechtst negeerde men een politiek ongemakkelijke waarheid.” http://www.elinea.nl/artikel/in-het-...ae41-399401985
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 29 augustus 2014 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() De ordediensten hebben jarenlang oogluikend dit misbruik toegelaten.
De arme, witte marginalen van Rotherham waren niet meer waard. Van uw eigen volk moet je het hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hadden ze wel actie ondernomen, het zou rap voorbij geweest zijn en niet veel geholpen hebben. Alleen zaten ze dan zonder werk, maar moedig is anders.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |