![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel keer per jaar duik je in bed met betaalde sex ? | |||
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
37 | 82,22% |
1 keer per jaar |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,22% |
om de 2 maand toch wel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,22% |
ja zeker elke maand |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prostituees gaan dikwijls mee in dat spelletje. Ze ontmenselijken zichzelf en de man. Maar in hun geval is het meer dan eens een emotionele overlevingsstrategie. De man is niet meer dan een lul (letterlijk en figuurlijk) en zij zijn het gat. Vandaar dat die mannen het ook zo moeilijk hebben niet elke vrouw te zien als een object, als koopwaar.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 oktober 2014 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Personen kopen een dienst van een aanbieder of aanbiedster voor een geschikte, gemeenschappelijk overeengekomen bedrag met die bevrediging als doel. Natuurlijk is dat een puur materialistische daad en wordt de aanbieder of aanbiedster bijna volkomen geobjectiveerd als middel om te bekomen wat men wil. Niemand gaat naar een prostituee om daar een relatie mee te beginnen of voor de emotionele klik. Andere kaders, andere regels. Sommige vrienden heb ik wel eens horen zeggen : een prostituee betaal je niet voor de sex maar opdat ze je achteraf met rust laat. En dat is elke eurocent waard. Ik kan niet ontkennen dat daar een kern van waarheid kan insteken. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 oktober 2014 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haha, er zitten hier enkele leugenaars op het forum. En vooraleer ge mij bij de prostituee bezoekers telt ik heb een gelukkige relatie op alle gebied. Nogmaals ik vind dat prostitutie maatschappelijk verantwoord omdat ze voldoet aan gezonde behoefte. Alleen moet de hypocrisie verdwijnen en moet de sector gecontroleerd worden op misbruiken, uitbuiting, mensenhandel en eventueel minderjarigen. Voor de rest zal ik nooit een steen werpen naar een man of een vrouw die hun behoefte zoeken tegen betaling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier en daar was ook wel eens een gek die na het kijken van een Batman film dacht dat ook hij kon vliegen en die het verschil tussen fictie en realiteit niet echt vatten kon. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 oktober 2014 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voelt niemand zich geroepen om eens uit te tellen hoeveel prostituees er wel moeten zijn om dat allemaal te bedienen, indien die cijfers zouden kloppen ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig zijn er sites onder mom van dating betaalde sex business genereren. Brave huismoeders die zich tijdens de dag prostitueren, studentes die wat extra luxe willen enz. Prostitutie is met internet volledig veranderd. Gemakkelijker en anoniem. De beruchte hoerenstraatjes en bars langs de grote baan is maar een klein topje van de ijsberg. Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 oktober 2014 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral een grote ziekelijke fantasie �* la Morkhoven. Ik geloof echt geen bal van uw pseudo onderzoeken. U bent nooit in Zuid Amerika geweest. U plukt alleen maar kennis van internet maar valt grandioos door de mand wat geloofwaardigheid betreft. Pijnlijk en pathetisch vooral voor u. Eerst stelt u dat u maar één keer in een hoerenkot bent geweest maar nu spreekt u van "een andere keer". Dat ge veel fantasie hebt OK maar uw geloofwaardigheid zakt onder nul. Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 oktober 2014 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook een hygiënisch aspect aan prostitutie.
Wie denkt dat die hoeren zich na elke klant een douchke pakken, vergissen zich. Alleen dat al vind ik walgelijk. Intiem contact met al die mannen. Vunzig gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zou nogal iets voor jou zijn he, vooral die bare gangbangs die sinds enige tijd ook bij ons gehouden worden. Gelukkig likken de dames elkaar daar af en toe schoon, net zoals de katten dat doen, maar als je het mooi vraagt mag je ook wel hoor. ieder diertje zijn pleziertje.... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 oktober 2014 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het voor sommigen moeilijk te geloven dat meer als 80 % geen hoerenlopers zijn. Men denkt zelfs dat mensen onder een anoniem pseudoniem gaan komen liegen in een anonieme enquête. Pas dat beeld op de vrouw misschien eerder wat aan in plaats van de werkelijkheid te pogen geweld aan doen zou ik hen als boodschap willen meegeven. De enquête, hoe gebrekkig wetenschappelijk ook, maar wel met een degelijke vraagstelling dank zij broeder Paul, toont nog iets interessants. Men gaat of wel niet naar de hoeren ofwel is het een gewoonte. Men is dus hoerenloper (gezien als een soort van 'levensstijl' of 'verslaving') of men is het niet. Veel daar tussen in blijkt er niet te bestaan. Daarbij het ik het hier over een persoonlijke moraal en nergens over overheidsmaatregelen om prostitutie eventueel aan banden te leggen. Daar heb ik me in deze draad niet over uitgesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prostitutie kan men nergens aan banden leggen....men kan het wel ondergronds sturen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 oktober 2014 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij een bordeel? Bare gangbangs, dat is wel gevaarlijk voor HIV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() bij ons, dat is in belgie. vroeger was dat iets puur oost-europees, toen begon het in duitsland ook en nu is het vaste kost bij ons ook
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die sneltests zijn betrouwbaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sneltests zijn betrouwbaar.
Maar als je 100 % zekerheid wil (omwille incubatie) dan rest je alleen de volledige geheelonthouding ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 oktober 2014 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 750.000mannen en een prostitue 'a rato 5 wippen 20dagen per maand is 7 500 prostituees het zal wel een stevige sector zijn. Geconcentreerd met 5dames per club is 1300 clubs
|
![]() |
![]() |