![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.vier.be/kroost/videos/mag...-kroost/118532
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit van een alcoholverslaafde is niet het stereotiep van een constant zatte gast die bovendien nog eens achter zijn stuur kruipt. Alcoholverslaafden kunnen ook nuchter zijn, en kunnen ook beslissen om niet te rijden als ze teveel op hebben. Als je dan toch dol bent op voorbeeld-ministers, dan zou in die optiek een alcoholverslaafde minister die consequent vanachter zijn stuur blijft, en trein neemt of zich laat voeren een prima voorbeeld zijn. Als hij dan wegens zijn verslaving het beheer van zijn departement niet adequaat waarneemt, zou hij dan een goeie zijn omdat hij een goed voorbeeld is?
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat Maggies gewicht de uitoefening van haar functie in de weg? Citaat:
Haar functie is het managen van de staatsgezondheidszorg. Daar speelt haar overwicht geen rol bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever KON "vermeden" worden in 2010 maar niet in 2014. Dat heeft niets te maken met zijn bekwaamheid of lichaaamsgewicht , maar met de "mislukte" tactiek van Di Rupo. Idem in Antwerpen. De Wever werd geen burgemeester omdat hij was afgevallen maar omdat de bevolking de rooien beu was. De Wever heeft zijn partij groot gemaakt toen hij nog te zwaar was. In mei werd ze nog enkele procenten groter, maar electoraal succesrijk werd de N-VA in de periode dat De Wever te dik was. Bourgeois is altijd een "scherpe" geweest. Bovendien is niet De Wever maar Bourgeois de oprichter van de N-VA. Mét Bourgeois, maar zonder "papzak" De Wever was de N-VA niet eens van de grond geraakt.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat gezaag hier. Mij maakt het geen barst uit of mijn dokter overgewicht heeft of mijn tandarts een roker is of ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar functie. Niet een soort rolmodel of voorbeeldfunctie die haar aangemeten wordt uit politiek correcte hoek. Werd ze niet verkozen wegens het voorbeeldig uitoefenen van haar functie op Vreemdelingenzaken? Citaat:
Een minister heeft een functie, geen voorbeeldfunctie.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewicht en politieke (on)bekwaam staan niet in correlatie. De Wever was even (on)bekwaam dik als mager. Trek dat nu door naar Maggie.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe herken je trouwens een morbied dikkertje ? Ze blijven gewoonlijk rollen als je ze omver duwt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook overgewicht, maar weeg wellicht maar de helft van De Block. Mocht ik haar gewicht hebben, dan zat ik al meer dan een kwart eeuw in een rolstoel. Maggi heeft dus geluk dat ze een ongeschonden rug heeft. Ik zie namelijk niet gauw iemand politieke carriere maken in een rolstoel. De Block heeft haar electoraal succes, en het gevolg daarvan, te danken aan het feit dat ze de vreemdelingenproblematiek MOCHT aanpakken. Toch zitten we vandaag met het grootste percentage IS-collaborateurs van heel Europa. We zullen zien wat iemand die haar eigen gezondheid niet onder controle heeft van volksgezondheid bakt.
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk weeg ik ook meer dan ongeveer een 10-tal kilo teveel. En ik haat het, maar daarom ben ik wel eerlijk en kan ik nog wel walgen van DeBlock haar postuur, en zeker als minister van volksgezondheid. Een ware klucht. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 12 oktober 2014 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zou beter consequent zijn en ruiterlijk toegeven dat je (een half uur geleden) De Wever als minder bekwaam bestempelde in zijn morbide-obese fase dan nu. De Wever was als dikkertje electoraal iets minder succesvol dan vandaag, maar zijn partij verwezenlijkte haar grootste groei in diens obesitas-periode. Dat lag NIET aan het lichaamsgewicht van De Wever, maar aan zijn intelligentie, karakter en strategisch inzicht. Bij Maggi zie ik daar niet veel van. Zij heeft haar succes uitsluitend te danken aan het feit dat het regime haar toeliet om een begin te maken met de aanpak inzake "asiel en migratie". In die hoedanigheid was er ook al kritiek op haar overgewicht, maar als minister van volksgezondheid zal die kritiek onvermijdelijk luider klinken.
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dat daar zo'n commotie rond ontstaat. Maggie de Block is zonder twijfel een erg intelligente vrouw met een hoop capaciteiten, maar om haar minister van Volksgezondheid te maken, zoek je de controverse. Stel je de reacties voor, en ik bedoel het niet ridiculiserend, dat zij die fameuze suikertaks gaat invoeren...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=181326 Waar is Bart De Wever's tweede kin naar toe ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat om een pas aangestelde minister van volksgezondheid waarop, in godsnaam doe eens allemaal minder hysterisch, makkelijk het etiket "morbide obese" kan worden gekleefd. Als de discussie over geloofwaardige politiek ook al niet meer mag gevoerd worden, voer dan maar meteen een stalinistische dictatuur in.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |