![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
mijn voorspelling was op basis van een gerucht van het ABVV binnen ons bedrijf nog voor er data bekend was van betoging, regionale stakingen, nationale staking was er een onderstroom binnen het ABVV die de betoging in Antwerpen wilde houden. het ACV bleef bij Brussel akkoord , geruchten zijn geruchten. maar ik ben niet de enige die geruchten heeft opgevangen de kranten stonden vol met " waar rook is , is er vuur" voor de staking in Antwerpen gelukkig is de staking democratisch verlopen zijn de geruchten dan gedaan? neen, de dreiging is nog niet over ik verneem grote strijdvaardigheid binnen enkele ABVV leden om op de nationale stakingen "hulp" te gaan bieden in Antwerpen blijkbaar zou "Standard " dan ook willen "helpen" het zijn maar geruchten , maar dit is nog niet over
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 25 november 2014 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook het gerucht opgevangen dat je maar wat uit je nek kletst, let op het is maar een gerucht.
|
![]() |
![]() |