![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
Bekijk resultaten enquête: Verkeersdrempels op fietspaden en jaagpaden ? | |||
Ja, een aangename 15 kmh is zeker genoeg. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 30,00% |
Neen, fietsers doen niemand kwaad door roekeloos te rijden. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 30,00% |
Soms, in schoolomgevingen en waar fietspaden zich kruisen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Ander antwoord met wat uitleg. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder , mensen die daar wonen , hoe denken zij over de snelheid ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo doet Nederland het: Citaat:
https://www.google.be/maps/@51.23997...diIs9MwaSA!2e0 # Veilige wegen in Nederland # : ![]() ![]() Ziet men het aan de verkeerdodenstatistieken ? BE....... 25e, NL ? Betreft jonge bestuurders... ![]() http://www.gva.be/cnt/aid1371918/bij...week-in-belgie
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 november 2014 om 00:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder: Ik ben niet tegen het bomen plaatsen naast een hoofdbaan !! Ja , die baan toont aan en/of geeft neiging om snelheid te halen , maar niets is minder waar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat om de veilige aangelegde vergevingsgezinde wegrand voor al die bestuurders die aan normale snelheden rijden (in de regel > 90 %)
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 november 2014 om 00:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh ?? Ik zeg toch dat ik geen problemen met bomen aldaar !!
Citaat:
En liefst met goedkopere boetes , liever zelfs geen als dat kon !! Elke boete is nutteloos gespendeerd geld !! Iedereen kan een stuurfout maken of een onverwachte hindernis tegenkomen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 november 2014 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bomen die enkele jaren oud zijn geven niet toe bij een aanrijding. Bomen zijn een contradictie met het onderstaand artikel (2012) Nut van ‘kreukelpalen’ getest in Olen Het Nieuwsblad donderdag 28 juni 2012, 03u00 http://www.nieuwsblad.be/article/det...20627_00202377 De firma Safety Product liet gisteren wagens botsen tegen een gewone en tegen een kreukelpaal. De firma Safety Product liet gisteren wagens botsen tegen een gewone en tegen een kreukelpaal. Kreukelpalen kunnen levens redden. Dat heeft de firma Safety Product willen duidelijk maken met de organisatie van een seminarie en crashtesten gisteren aan Hoogbuul in Olen. ‘Als je met de wagen langs de weg terecht komt, om welke reden dan ook, en je wordt te bruusk tot stilstand gebracht, dan moeten alle g-krachten geabsorbeerd worden door de kreukelzone van de wagen’, weet Carolien Willems van Safety Products, een firma die kreukelpalen op de markt brengt. ‘Het menselijk lichaam kan geen grote g-krachten verwerken zonder schade op te lopen. De gordel en airbag helpen ons om niet tegen het interieur van de wagen te botsen, maar niet om de g-krachten te verwerken.’ Wat volgens Willems wel helpt is het verlengen van de remweg. ‘Bij de kreukelpalen komt een voertuig niet te bruusk tot stilstand, maar wordt de wagen geleidelijk afgeremd.’ Om het verschil duidelijk te laten liet Safety Product gisteren een auto crashen tegen een klassieke verlichtingspaal en daarna nog eens tegen een kreukelpaal. De firma wil met de demonstratie zoveel mogelijke lokale besturen en wegbeheerders sensibiliseren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Heeft natuurlijk niet veel zin als men tussen elke hypothetische kreukelpaal 3 jonge bomen gaat inplanten...: https://www.google.be/maps/@51.24016...n2cnrTyZiw!2e0 tjonge toch kreukelpalen promoten en naar hartelust bomen er tussen zetten. Tja BE heeft nog geen verkeersdoden genoeg. En dan maar lullen dat als met trager rijdt de impactsnelheid eerder minder is. En wat als we al die impactobstakels aan de wegrand vervangen door reflecterende rijbaanrand en kleine reflectorpaaltjes ? Wslk te simpel en te goedkoop. ![]() ![]() Nederland weet hoe het moet: Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 november 2014 om 13:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gelukkig niet allemaal !! Maar degene die dat wel doen ....
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet tegen kreukelpalen !! Ik besef ook dat bomen dodelijker zijn dan kreukelpalen !! Of vangrails plaatsen in ALLE bochten ?? Of desnoods vangrails plaatsen over de gehele baan ?? In zo'n geval kan men wel meer bomen plaatsen eventueel ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 november 2014 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Once again: Omdat bij gebreke aan dat bord, er dus helemaal geen fietspad ligt tiens. En dat verkeersbord D7 was op je eerste foto niet te zien. Jongens, toch. Begrijpend lezen is voor jou onmiskenbaar een onmogelijke opdracht. Laatst gewijzigd door lohabra : 12 november 2014 om 07:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() In mijn gemeente doen ze niet aan drempels. Ze doen ook niets aan onderhoud en zodoende hebben wij kuilen die snelheidsbeperkend zijn. Net zoals in 3-de wereld landen het geval is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |