![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De grootste roeper tegen Eli ben ik (en nog 2 anderen, en Tomm is daar niet bij). Ik ben een politiek atheist. Maar hoeveel keer ik hier al ben uitgemaakt voor 'moslim liefhebber' kan ik niet op 1 hand tellen. Men gaat ervan uit: kritiek op Israel = voorstander van de islam. Terwijl ik NB threads heb volgeschreven over de mythe van de Koran en de verzonnen profeet Mohammed. Kijk maar naar de bijdragen van de prof eet op deze thread. Die heeft een haat tegen moslims en een haat tegen links, en probeert de 2 doelwitten tot 1 te maken. Dat is zo simplistisch dat het lachwekkend is. Stop die intentie processen en discussieer over de inhoud. Laatst gewijzigd door geertvdb : 3 november 2014 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() dan zal je me ongetwijfeld een voorbeeld kunnen linken van zo'n grote pro palestijnse oproerkraaier die uitermate hypocriet is (en uw gratuite bewering "De grootste criticasters van Israël op dit forum zijn uiterste linkse en en extreem rechtse figuren" ondersteunt), in één van de israel topics laatste 4 maanden, ik wacht vol spanning.
Laatst gewijzigd door piazzolla : 3 november 2014 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron linkje van deze onzin weeral?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Elke normale mens ziet hoe het zit met de politiek van Israel en trekt daar de conclusies uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom in de wereld anno 2014 beste dames en heren. Laatst gewijzigd door zonbron : 3 november 2014 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
If you are not with US, you are with the terrorists. Welkom anno 2014. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Filosemitisme. Dan zijt ge ne goeie goy. Zo is dat inderdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar comfortabel in de zetel met TV of tijdens het 'shoppingmoment' zal men het niet onmiddelijk beseffen. Laatst gewijzigd door zonbron : 3 november 2014 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet u weer gelijk geven. 2 jaar geen TV kijken, méér lezen en nadenken en alles wat men ons altijd opgelegd heeft herbekijken, dat doet wonderen. Maar truthers (niet dat ik u daarvan beschuldig), die zijn ook verkeerd bezig, die gaan niet diep genoeg en blijven te veel zever vermengen met pijnlijke waarheden. In feite zijn die nog gevaarlijker dan mainstream media. Laatst gewijzigd door Vanguard : 3 november 2014 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=153340 Uiteraard wordt 'verdeel en heers' ook aangewend in de conspiracywereld. Meer zelfs, daar is het meer 'alive and kicking' dan elders, verzuip de waarheid in reptielen- en UFO-sprookjes... a job well done... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep yep...
De vraag is maar waarom zowat alle topics i.v.m. het MO nu in het onderwerp 'Arabische Lente' te vinden zijn. Desalnietemin, naargelang omstandigheden en aanwezigheid van de hasbara's wordt in internationaal alles 'opnieuw' gebumpt, simultaan verschijnen pro-Israeltopics allerhande en staat internationaal weer vol met israelfanatisme van alle strekkingen (atheistische, christene, evangelistische extremistische zio's en soortgelijk snellen toe) veel daarvan afkomstig uit datzelfde midden-oosten. Wat mij betreft kan het merendeel van deze huidige ganse handel en wandel in het topic 'Arabische Lente' geabsorbeerd worden. Als deze Arabische winter niet in verband staat met het grootse project, dan zou het een reden temeer betekenen om deze ontwikkelingen in verband te zetten en een alarmfase af te kondigen in het thuisland. Vooralsnog is dat niet gebeurd... Het zou internationaal heel wat overzichlijker maken. Soms geeft het de indruk dat internationaal enkel het Heilige Land betekent. Totaal uit den boze... Laatst gewijzigd door zonbron : 4 november 2014 om 02:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou volledig apart een nieuw onderwerp opzetten met als naam : zonbron. Zo maak je Internationaal pas terug overzichtelijk. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 4 november 2014 om 09:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vat Eretz Israel perfect samen.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook daar maken moslims mekaar af als beesten, inderdaad. Zie maar naar de gruwel van Hamas tegen haar eigen mensen in Gaza, of de beestachtige moorden tussen Hamas en Fatah mensen.
Naast hun eigen gruwel is de collateral damage van terechte Israëlische verdediginigcties klein bier. Maar dat zien jullie niet graag, uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Specialiteit van de kleinkinderen van de overlevende vroegere moslims, wiens minder gelukkige naasten vergast werden, o.a. in Polen.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik eerder schreef, de collateral damage veroorzaakt door terechte verdedigingsaanvallen van het Israëlische leger zijn klein bier vergeleken met de massale gruwel en bloedvergieten van moslims onder mekaar. Dat geldt ook voor de moslims die in Israel wonen.
Welk stukje van mijn tekst had je niet begrepen? |
![]() |
![]() |