![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het plan werd officieel opgeborgen, ze maakten dus een bocht........van 360° aldus Filip De Winter. Raap er uw gerief uit. ![]() 4. OPRICHTING VAN EEN STAATSSECRETARIAAT VOOR IMMIGRATIEZAKEN 8. DE INTEGRATIEPOLITIEK AFWIJZEN 9. GEEN STEMRECHT VOOR VREEMDELINGEN 10. NATIONALITEIT ALS VOORWAARDE VOOR BENOEMING IN SOCIALE ORGANEN DIE WEGEN OP DE POLITIEKE BESLUITVORMING 11. NATIONALITEIT ALS VOORWAARDE VOOR BENOEMING IN DOOR DE OVERHEID SAMENGESTELDE ADVIESRADEN OF PUBLIEKRECHTELIJKE BEHEERSORGANEN 13. VERBOD OP BUITENLANDSE POLITIEKE PROPAGANDA 14. DE ERKENNING VAN DE ISLAMITISCHE EREDIENST INTREKKEN 15. HET AANTAL MOSKEEËN DRASTISCH VERMINDEREN 19. OPRICHTING VAN EEN APART ONDERWIJSNET VOOR ISLAMITISCHE VREEMDELINGENKINDEREN 21. HET NON-DISCRIMINATIEPACT OPZEGGEN EN DE NON-DISCRIMINATIECODE AFWIJZEN 22. TEWERKSTELLING IN HET OPENBAAR AMBT RESERVEREN VOOR WIE OVER ONZE NATIONALITEIT BESCHIKT 23. WERK VOOR EIGEN VOLK EERST 24. SOCIALE HUISVESTING VOOR EIGEN VOLK EERST 25. HET HERINVOEREN VAN DE NATIONALITEIT DOOR AFSTAMMING 26. DE SINDS 1991 TOEGEKENDE NATIONALITEITSVERWERVINGEN HERZIEN 27. STRENGE NATURALISATIEVOORWAARDEN INVOEREN 28. INVOEREN VAN EEN BURGERSCHAPSPROEF VOOR HET VERWERVEN VAN DE NATIONALITEIT 29. HET ONDER VOORBEHOUD TOEKENNEN VAN DE NATIONALITEIT 30. DE SINDS 1974 TOEGEKENDE NATURALISATIES EVALUEREN 31. DE DUBBELE NATIONALITEIT ONMOGELIJK MAKEN 32. HET SYSTEEM VAN FAMILIEHERENIGING AFSCHAFFEN EN DE NA 1974 AFGESLOTEN BILATERALE AKKOORDEN DIE DE FAMILIEHERENIGING AANMOEDIGEN OPHEFFEN 33. SCHIJNHUWELIJKEN STRENG BESTRAFFEN 37. INVOEREN VAN EEN LIJST VAN POLITIEK ONVEILIGE LANDEN 38. VREEMDE STUDENTEN MOETEN NA HET BEËINDIGEN VAN HUN STUDIES TERUGKEREN NAAR HUN LAND VAN HERKOMST 39. GESLOTEN OPVANGCENTRA VOOR ASIELZOEKERS OPRICHTEN 40. ILLEGALEN DAADWERKELIJK UITWIJZEN EN REPATRIËREN 41. OPRICHTEN VAN EEN VREEMDELINGENPOLITIE 42. HERVORMEN VAN DE UITWIJZINGSPROCEDURE VOOR GEWEIGERDE KANDIDAAT-POLITIEKE VLUCHTELINGEN 43. OPRICHTEN GESLOTEN OPVANGCENTRA BUITEN BEBOUWDE ZONES 44. AFSCHAFFEN NIET-VERWIJDERINGSPRINCIPE 45. VERHOGEN REPATRIERINGSBUDGET 46. ILLEGALE VREEMDELINGEN DIE WEIGEREN HUN IDENTITEIT BEKEND TE MAKEN, BESTRAFFEN 47. BESTRAFFEN VAN HET HELPEN ONDERDUIKEN VAN ILLEGALEN EN UITGEPROCEDEERDEN 48. UITWIJZING VAN CRIMINELE VREEMDELINGEN 50. OPRICHTEN VAN EEN "TERUGKEERFONDS" 51. TERUGKEERPREMIE UITREIKEN 52. INVOEREN VAN EEN BELASTING OP DE TEWERKSTELLING VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN 53. EEN ALGEMENE ARBEIDSKAART, BEPERKT TOT EEN BEDRIJFSTAK, INVOEREN 54. KINDERBIJSLAG VOOR NIET-EUROPEANEN VERMINDEREN 56. AFSCHAFFEN VAN KINDERBIJSLAG VOOR KINDEREN OPGEVOED IN HET BUITENLAND 57. WERKLOOSHEIDSVERGOEDINGEN VOOR NIET-EUROPEANEN VERMINDEREN 59. BEPERKEN VAN HET EIGENDOMSRECHT VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN 63. ONDERWIJS AANPASSEN AAN NODEN VAN LANDEN VAN HERKOMST 66. INVENTARISERING VAN BEDRIJVEN EN FIRMA'S DIE WILLEN INVESTEREN IN TURKIJE EN NOORD-AFRIKA 67. BILATERALE AKKOORDEN AFSLUITEN MET DE LANDEN VAN HERKOMST 68. ONMIDDELLIJKE TERUGKEER VAN ILLEGALEN, CRIMINELEN EN WERKLOZEN 69. DE TERUGKEER VAN DE EERSTE GENERATIE VREEMDELINGEN 70. DE TERUGKEER VAN DE TWEEDE EN DERDE GENERATIES VREEMDELINGEN
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() [quote="Superstaaf®"]Ik kan maar proberen om een andere mening doen ingang te vinden, niet?
Lukt het niet al te goed bij de onmogelijke, superstijfhoofdige paardebril-'denkers', dan zal ik misschien wel slagen om een paar met rede begaafde, bezadigde en objectieve mensen een beetje te beïnvloeden. ![]() ![]() ![]() Dit ligt volledig in de lijn en denktrant gepropageerd door jouw favoriete partij :"Eigen volk eerst" ![]() ![]() Vertel dan wel eerlijk aan de racistische achterban dat 'volk' voor de partij niet zozeer een raciale entiteit is, maar een nog beperktere groep, nl. de partijcreaturen en hun acolieten (hun geldzak welteverstaan) Dat is complete onzin en racistisch zijn we bijlange niet. Voor de partij en net dat telt zwaar voor mij is eigen volk eerst = het vlaamse volk wel te verstaan ,en vlaanderen het belangerijkste item. Dat brilleke heb ik niet nodig ik heb het licht gezien in mijn partij! ![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw beperkte eenzijdige en bekrompen hoera-visie daaromtrent kennen we al.
![]() |
![]() |
#87 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn mening daaromtrent staat je niet aan ik weet het en dat kan me nu echt geen donder schelen. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#89 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zodra het uit Vlaamsblokhoek komt aangewaaid, slik jij het als zoetekoek. Citaat:
Toch is het geen ramp dat je er af en toe je gebral tussenflapt. Het is een fijne spiegel om misschien redelijke mensen te tonen waartoe blind fanatisme, slaafse partijtucht, rassen- en homohaat allemaal toe kan leiden. Niemand wil echt op een lijn met jou geplaatst worden, of ervan verdacht worden af te dalen naar jouw niveau. Misschien willen ze p de duur niet meer met jouw tussenkomsten geässocieerd worden. Alle beetjes helpen. Jouw aanwezigheid als uitgesproken Vlaamsblokker is dus niet steeds een slechte zaak, hoewel vaak storend. Nooit argumentatief, maar sletig voor het scroll-wieltje. ![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() SUPERSTAAF:
Zodra het uit Vlaamsblokhoek komt aangewaaid, slik jij het als zoetekoek. VLAANDEREN72: ![]() Doch nogmaals ik ben een pak extremer. ![]() Voor jou heb ik echt alle hoop reeds lang laten varen. Toch is het geen ramp dat je er af en toe je gebral tussenflapt. Het is een fijne spiegel om misschien redelijke mensen te tonen waartoe blind fanatisme, slaafse partijtucht, rassen- en homohaat allemaal toe kan leiden. ![]() ![]() ![]() En het is zever in pakskes betreffende blind fanatisme,slaafse partijtucht,rassen en homohaat,teveel eer van het alwetende nemen jullie tot de uwe. ![]() Niemand wil echt op een lijn met jou geplaatst worden, of ervan verdacht worden af te dalen naar jouw niveau. Misschien willen ze p de duur niet meer met jouw tussenkomsten geässocieerd worden. Alle beetjes helpen. ![]() ![]() Jouw aanwezigheid als uitgesproken Vlaamsblokker is dus niet steeds een slechte zaak, hoewel vaak storend. ![]() ![]() Dat er mensen zijn met uitgesproken meningen die zo indruisen tegen de uwe! ![]() Nooit argumentatief, maar sletig voor het scroll-wieltje. ![]() ![]() ![]() En je scrollt maar een eind weg. ![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ga hem dan maar ras verkloten met één van jouw mantras, zoals een hondje dat elke paal ook moet zegenen met een plasje. Geef wel toe dat ik reeds menig alineaatje met echte zinnen aan jouw geval heb besteed. Ik maak er mij nooit vanaf met een partijslogan. Citaat:
Zelfs het grootste monster heeft wel een gevoelig kantje. Citaat:
Anders kwam ik hier mijn vrije tijd niet passeren. De manier waarop sommigen hun andere ideeën dan ventileren, daar zit dan vaak een wereld van verschil op. Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Superstaaf schreef:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de aangehaalde punten is het toch overduidelijk dat het Vlaamsblok bevolkingsgroepen anders wenst te behandelen op basis van ras, afkomst, nationaliteit etc. Daar ligt dus een flinke dosis racisme aan de basis. Zoniet bedriegt het blok zijn menigte kiezers die uit racistische overwegingen foert-stemmen.......... Toegegeven dat de begrippen rechts-links stilaan een lege doos worden wanneer we ze op ons huidige politieke bestel gaan toepassen, maar de VB-punten zal vrijwel iedereen in rechtse hoek situeren. Vraag het aan je partijgenoot VL72. Die is er zelfs fier op. ![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() [quote="Superstaaf®"]Als een mens denkt dat hij alles al gehad heeft.........
![]() ![]() ![]() Je las het dus. ![]() ![]() ![]() Ga hem dan maar ras verkloten met één van jouw mantras, zoals een hondje dat elke paal ook moet zegenen met een plasje. ![]() ![]() ![]() Geef wel toe dat ik reeds menig alineaatje met echte zinnen aan jouw geval heb besteed. Ik maak er mij nooit vanaf met een partijslogan. ![]() Een democratisch ingesteld persoon ,het zal je verbazen maar voor jou had ik op dit forum nog énige eerbied ondanks onze verschillen. Doch je liet zien dat je het echt niet waard bent ,niet dat je er je slaap voor zult laten ,doe ik ook niet zelle ,maar toch . ![]() Tuurlijk. Zelfs het grootste monster heeft wel een gevoelig kantje. ![]() Toch niet hetgene waar jij voor staat en neerpent ![]() ![]() ![]() Ik vind het juist fijn wanneer weinigen het volledig met me eens zijn. Anders kwam ik hier mijn vrije tijd niet passeren. De manier waarop sommigen hun andere ideeën dan ventileren, daar zit dan vaak een wereld van verschil op. ![]() ![]() ![]() Het is toch fijn om een zwijn te zijn. Ja jij spreekt uiteraard voor je eigen. ![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is zeer algemeen gesteld. Wie het schoentje past mag het aantrekken natuurlijk. Ik geef zelfs ergens toe dat ik er ook al aan meewerkte om onzin-discussies levend te houden. Ik vraag me verder tevens af wat er ondemocratisch aan is. Het is zelfs een mogelijkheid om de platste schelder(m/v) alsnog een forum te bieden, zij het dan in een aangepaste topic. Vind jij het dan geen goed voorstel? ![]()
![]() |
![]() |
#98 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling