![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten allemaal een steentje bijdragen, gaarne (?) of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een treinticket is kiezen tussen fietsen, moto, auto, ccarpoolen of blijven treinrijden Er is dus altijd een vrije keuze en die keuze mag niet te felle gesubsidieerd worden, om mensen zo verkeerde onrendabele keuzes te laten maken? Laten we een lege trein met twee passagiers rijden die 1500eur stroom verbruikt of zetten we die twee in een taxi?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 november 2014 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet gij misschien al vanaf welke grens de pensioenen ook de index-sprong aan hun rekker zullen hebben ? En wat andere "voordelen voor ambtenaren" betreft: welke politieke partij vindt het "eerlijk" om deze te decimeren zoals jullie voorstellen, namelijk tot nog veel verder onder de marktconformiteit zoals nu reeds het geval is ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In duitsland, het land van de ingenieur, is het collegegeld 0 euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet is dit niet het probleem van de vakbonden De wegen die dichtslibben dankzij een overheid die al vijftig jaar geen wegen bouwt, kun je vinden op politics mobiliteit draad En ja wij betalen liever werkloosheid dan nieuwe wegen.... Ongelooflijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat niet wil zeggen dat ik het daarom eens ben met alle maatregelen. De beslissing om in november nog het fiscale maximum van pensioensparen in 2014 te beperken tot € 940 in plaats van € 950 had nooit genomen mogen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Oh, maar je moet mij niet overtuigen dat die schuldenberg weg moet hoor. Alleen de interesten die we erop betalen, verlammen Belgie al. De grote vraag is tegen wanneer we die afbetaald krijgen. op 5 jaar zal dat niet lukken en op 10 ook niet. Als we elk jaar 1% weg krijgen, dan zal het al veel zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland betalen studenten hun opleiding via een volle pot studielening. Je kunt belasting 20% verlagen, universiteiten dwingen tot marktgerichte opleidingen dus ja wel het wordt goedkoper omdat kinderen efficiënter ofmeer op investeringen in opleiding moet ik terugverdienen zal zoeken Leer ik voor kunsthistoricus, psychologie, logopedie, om tien jaar te stempelen of voor ingenieur om direct werk te vinden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoeveel procent van de mensen zal werken tot aan 67? Vermoedelijk 5%zoals nu 6% werkt tot 65
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Efficient systeem, zo hogere kosten en leningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() Ga toch uw diarree zelf opvreten ipv die in ons gezicht te komen smeren man!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Nee, hoger onderwijs moet betaalbaar blijven, liefst niet meer dan € 1000. Anders wordt sociale mobiliteit gewoon in de kiem gesmoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Buiten de leeftijden verhogen, heeft de regering Michel nog maatregelen genomen om mensen aan het werk houden ?
Landingsbanen onder 60 = afgeschaft. Mijn ma gebruikt dat om gewoonweg nog te KUNNEN werken en rond te KUNNEN komen. Fysiek is die extra dag onmisbaar geworden: 2 dagen werken, dag rust, 2 dagen werken, 2 dagen rust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementslid
|
![]() Sinds kort is er bij ons op het werk ook vakbondsafvaardiging... Wat ik niet versta is dat de werkgever een bedrag moet betalen aan de vakbond, die de leden dan kunnen terugkrijgen... Zo wordt ik als niet-aangeslotene benadeeld...
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Wat ik niet versta, is dat mensen die onzin geloven.
|
![]() |
![]() |