![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. éh .. ik mag in deze hopen van niet ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer jullie zitten te zwaaien met de Hitler-story hoe meer de Vlamingen zich van jullie verder zullen afkeren. Leef maar verder in het verleden. Daar hoor je thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
‘Ik heb de heer Jambon niet meer gehoord sinds de nationale betoging van 6 november, toen ik door er door zowat iedereen van beschuldigd werd verantwoordelijk te zijn voor de gewonde politiemensen. Intussen is er een rapport dat mij heel duidelijk vrijpleit, maar denk je dat de minister van Binnenlandse Zaken contact met mij opneemt? Neen! Terwijl ik hem heel wat te zeggen heb, ook over onze budgetten trouwens.’ ‘Ik heb hem via de informele weg regelmatig laten weten dat ik een gesprek wil - en dat wil ik nog steeds - maar tevergeefs. Als er dan plots wordt aangekondigd dat Jambon hier père Noël komt spelen zonder eerst eens even te bellen naar de burgemeester, dan zeg ik stop. Hij is hier welkom, maar vóór hij cadeautjes komt uitdelen aan de politiemensen moet hij eerst met mij praten. Ik neem dit heel serieus, ik ben al zó lang vragende partij voor een dialoog met de minister.’ Laatst gewijzigd door mauste : 24 december 2014 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 december 2014 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. is het in Vlaanderen nog langer gepermitteerd om de man in grijsblauwig pak een hypocriet en opportunist van de eerste orde te noemen ? .. ooit met Le Pen op de foto, lid van een clubje dat negationisten verafgoodt en nu Chanoeka vieren .. ik ga over de nek ..
![]() ![]() bron
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 december 2014 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorzichtig, anders breek je nog die nek. Laatst gewijzigd door quercus : 24 december 2014 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De kracht van verandering, weet je nog? Ook op dit gebied hebben de separo-nationalisten hun maagdelijkheid verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typische reactie van een kleinzielige PSer. Ze kunnen het maar niet verkroppen dat ze federaal niks meer te zeggen hebben en uiten hun diepgewortelde frustratie dan maar door dergelijke acties. Hopelijk komt uit het onderzoek naar voor dat Mayeur schuld heeft aan de rellen in Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderzoek door wie, en waar kunnen we er een verslag van inkijken?
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders zal Schoof ons wel kunnen helpen, zeker?
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 24 december 2014 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te laat, heb mijn lidmaatschap opgezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, oei, sorry.
Dan zullen wij het aan Schoof moeten vragen.
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hier wordt Bart De Wever meteen aangekondigd als inleider van een conferentie. En nog wel boven de mededeling dat de volgende spreekbeurt zal gaan over “de verdienstelijke organisatie ‘Vrijwillige arbeidsdienst voor Vlaanderen’”. Spreker is ‘Opperveldmeester Paul Grote’ een van de leiders van deze door de collaborateurs tijdens de oorlog opgezette V.A.V.V.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 december 2014 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het eens proberen bij reservespeler. Schoof zijn inbreng ligt meer in het uitdelen van flyers op markten, en folders in brievenbussen gaan proppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vriendelijke jongens, die sossen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. welneen .. hoe komt u daarbij ? het ware fatsoenlijk geweest mocht Il Doetje een vriendelijk briefje gestuurd hebben aan de rabbi waarin hij meedeelt dat gezien nauwe banden van de burgmeester met oostfronters, negationisten en meer van dat fraais de burgemeester tot zijn spijt moet afzien om langs te komen op het Chanoeka feest .. 't is niet omdat men een facootje is men niet beleefd kan zijn ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 december 2014 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |