![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Wat is het alternatief? Hatelijk naast elkaar leven en als het even kan naar geweld grijpen? Ik denk dat elk weldenkend mens zoekt naar verbinding in plaats van olie op het vuur te gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aantal aanslagen uit Joodse hoek is onbestaand . Het aantal aanslagen uit Boedhistische hoek is mij onbekend . En de verbinding met aanhangers van een pedofiele , karavaanrover die zijn volgelingen moord en haat aanleert zal ik niet maken . Op de lange duur zullen er maar 2 mogelijkheden zijn . Submission aan de pedofeet of het afwijzen van de pedofeet . U heeft duidelijk submission gekozen , ik niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is daarin "hun" inbreng geweest ????
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Achteraf: Dubieuze telefoonzaakjes, kebabstandjes, nachtwinkeltjes, verhoogde criminaliteit, meer eermoorden, een achterlijke religie extra, de verkrachting van de woorden "racist" en "fascist", enz...
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 januari 2015 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verbinding zoeken? Ammehoela! Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We leven met onze buurlanden naast mekaar zonder haat of geweld? Ik zie dan ook niet waarom je haat en geweld er meteen moet bijsleuren als een of ander logisch gevolg. Tenzij dan om de ideologische tegenstander als onmens te kunnen afschilderen natuurlijk. Over haat gesproken...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() U vergeet meestal levenslange voorzieningen van vervangingsinkomens al dan niet via fraude verkregen, sociale woningen en bijstand allerhande. De kost van migratie wordt al jarenlang verzwegen, daar zal recht en reden toe zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Diversiteit creëert een samenleving waarin iedereen thuis is, maar niemand zich nog thuis voelt.
Een mens heeft thans nood aan vaste wortels, een gevoel van veiligheid, geborgenheid en structuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30 jaar proberen, alle kansen geven, miljarden gekost en wat heeft het ons gebracht? Libanon in de achtertuin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Als u me een voorbeeld geeft waar moslims vreedzaam samenleven met anderen , dan geef ik u 10 voorbeelden waar moslims de andersgelovigen afmaken .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf wanneer is men weldenkend ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |