![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() Een prentje is ondraaglijk, een staaf dynamiet in je anus is er niets tegen!
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, allemaal goed en wel, maar waarom zou u op basis van deze elementen de vrijheid van mening beperken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Journalisten herschrijven hun artikels als de redactie dat vraagt, de politicus belt een krant op over dat hij geen interviews meer geeft als hij of zij niet anders wordt voorgesteld. In de echte wereld is er geen absolute vrijheid van meningsuiting. Laatst gewijzigd door Tomas : 13 januari 2015 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jawel, er bestaan heus wel onafhankelijke journalisten die zich de wet niet laten voorschrijven door politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Wat ik zeg is dat in de realiteit de vrijheid van meningsuiting zelfs in ons vrije Westen beperkt wordt. In de VS heeft men bewust de cartoons niet gepubliceerd. Denk je echt dat het Westen zo vrij is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet publiceren is inderdaad ook vrije meninguiting. Ambetant he?
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.golfbrekers.be/men-vergelijke-met-1993/ Laatst gewijzigd door daiwa : 13 januari 2015 om 04:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() ‘Je ne suis pas Charlie’: weduwe Charb hekelt hypocrisie na moord op haar man.
Daar is alles mee gezegd over al wie nu plots zijn enge wereld en denken wil verbinden. Promoten met en door te beweren dat zij, de doden hun specifiek verhaal tekenden. Neen ze stelend alles iedereen in hun hemd. Dat hun tekeningen misschien wat grof waren is doordat de wereld tenslotte ook steeds grover word. Dat men steeds harder moet tegen de schenen schoppen om nog en punt te maken. Persoonlijk dank ik dat de eerste cartoon na de gruwelijke feiten, de hypocriete muitte politiekers op de voorgrond in beeld gebracht door pers en TV op de korrel zal nemen. Met de Franse president midden in het plaatje als politiek berekende hooft nar. Le Pen mocht der niet bij, Ach neen wand dat is verkeerd signaal. Maar wel twee heren die het symbool zijn van en waarom vele moslim jongeren te strijde willen treken, radicaliseren. Liepen links en rechts van de Franse president. Ze liepen der niet alleen, het was ook nog het meest aangehaalde en beschreven gebeuren. ‘Je ne suis pas Charlie’: weduwe Charb hekelt hypocrisie na moord op haar man. De toestanden er uit filteren, dat deed het blad. Zoals ooit Epicuris die zei waarom zouden wij ons het leven van de goden aantrekken zei trekken hun ons leven ook niet aan. Zijn klei tabletten beschrijving liggen in de kelders van het Vaticaan opgesloten. Of de naren. Net als de parabels als Reinaert de vos. En via cartoon hun bevindingen of vastellingen onder de neus van de massa duwen. Hoppende zo het eenheidsworst denken even te herleid tot en persoonlijke koude rilling over een onderwerp of gebeuren. Met de bedoeling even de bellenman /vrouw te zijn. Zodat er persoonlijk toch even over nagedacht kon worden. Door de steeds mindere groep die er voor open stonden en het blad daarom aanschaften. Niet meer en niet min. ‘Je ne suis pas Charlie’: weduwe Charb hekelt hypocrisie na moord op haar man. Toch had ze woord van dank voor iedereen die plots even ontnuchterde en leek te begrijpen men hier de algemene vrijheid van denken probeerde te vermoorden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vrijheid van meningsuiting is een liberale waarde (liberaal= vrijheid in respect voor uw medemens) Sossen eigen zich blijkbaar alles toe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten gebeurt dat dus niet meer; Remember ten tijde van Tchernobyl het duurde een paar weken vooraleer rusland toegaf dat hun centrale veranderd was in een ghosttown |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ingenieur die zich bezighield met radio-aktiviteit in de geneeskunde, zei dat er x aantal jaren later heel wat mensen, vooral vrouwen, zouden allerlei soorten kankers krijgen. En wat zien we nu ? Juist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://scienceblog.cancerresearchuk....e-from-cancer/ Het is goed mogelijk dat het aantal kankergevallen gestegen is vanwege Tchernobyl, maar dit zal heus niet de enigste oorzaak zijn.
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus je reinste onzin. Als een krant iets niet publiceert dan is dat geen beperking van het recht op vrije meningsuiting. Het is net een gevolg ervan. Sommige kranten publiceren bepaalde zaken, anderen dan weer niet. Jij hebt geen flauw benul van wat vrije meningsuiting is en hoe CH die invulde.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 januari 2015 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die sossen toch.
Vrije meningsuiting verwarren met verplichte meningsuiting. Vrije meningsuiting verwarren met verplicht luisteren naar een andere zijn mening. Vrijheid van drukpers verwarren met verplicht publiceren. enz. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |