![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had het subtiele verschil niet opgemerkt. De moderatie is verwittigd, ze zullen mijn vergissing naar alle verwachting zo snel mogelijk recht zetten.
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Case number 6:
Afrikanen, daar heb ik (of liever gezegd m'n ouders) al veel last mee gehad. Ik ga het beknopt trachten te houden want de voorbeelden daar kan je een hele waslijst mee vullen. Zo hebben ze nogal de gewoonte van vlug iets kapot te doen - niet met opzet hoor, maar omdat ze een beetje - sorry dat ik het zeg, onvoorzichtig ahum lomp zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Case number 7:
Afrikanen (niet allemaal natuurlijk) pikken ook nogal eens wat. Niet dat ik een heilig doetje ben op dat vlak - getuige het voorval met m'n schoentjes ![]() Ook houden ze daarin geen maat, daarmee bedoel ik dat het met een suikerklontje begint en op de duur zijn ze met bijna heel het pak weg <- meegemaakt irl lol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat van die 30kg : dat zijn UW woorden. Persoonlijk, als vrouw, vind ik bemmeke een mooie Madam! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Klopt, het zou wel eens meer kunnen zijn. Mij, als vent dan, schatten ze ook rond de 70, terwijl dat er in feite + 90 zijn. Geen vet natuurlijk maar puur muscles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en in dit geval waren het blanke Belgen , vermoedelijk katholiek !! In die andere thread: Praktiserend of niet , eerlijk gezegd , boeit me niet !! Het enige feit dat telt , ze vielen me aan zonder geldige reden !! Ik ben ze ondertussen niet meer tegenkomen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |