![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop met fantaseren en dingen uit je duim te zuigen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Tja, we zien in zogenaamde moslimlanden wel dat de moslims daar graag niet-moslims verbieden om in het openbaar te eten tijdens de ramadan. Zo vergezocht is dat dus niet.
Ook hier zijn ze bijvoorbeeld op vlak van menu op school doorheen de jaren opgeschoven van gewoon mee-eten; naar geen varkensvlees; naar halal. In Engeland vragen ze nu om aparte toiletten te voorzien zodat ze kunnen kakken zoals hun profeet het gewild heeft. Progressief proberen privileges vast te krijgen zit ingebakken bij elke gelovige, de schrik van SDX is dus niet zonder basis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet hoor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die Ford Tractor Company hierboven ... overgeslagen, vergeten te lezen? Mijn scenario was/is niet eens zo ver van de realiteit, in feite overtreft de realiteit mijn meest onrealistische fantasieën.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij stelt niet veel meer voor als trol vind ik, het lijkt wel alsof hij er met zijn hart niet meer bij is.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() echt wel iedereen die niet 100% met jou akkoord is, is een trol voor jou hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw uitleg klopt niet, want anders zou ik jou een trol noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Trouwens, we zien het toch tijdens élke ramadan: rellen omdat niet-moslims een pint gaan drinken op een terras, een hamburger gaan eten over de middag of een crème gaan likken op de dijk. Nee, tijdens de ramadan durft géén enkele niet-moslim nog iets eten of drinken in het openbaar... ![]() Schijtvijs. Citaat:
Fijn dat u inziet dat het onrealistische fantasieën zijn. U bent toch nog slimmer dan ik eerst had gedacht. Mijn oprechte excuses. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom laat je de werkgever niet zelf beslissen wat goed voor hem is? Als zijn werknemers minder presteren, is dat zijn probleem.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je 't dan nog niet echt kan volgen zal ik je 'n fiets geven om even bij te benen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klanten bvb. bus-, taxi-, vrachtwagen bestuurder, 'n verantwoordelijke job waar andere mensen mee gemoeid zijn, in gevaar zouden kunnen zijn. Dan is 't niet enkel zijn probleem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan reken je niet op de profiteursdrang. Dat was 1 van de punten waarom de "autochtonen" het beu werden op mijn werk.
5 bidpauzes van 15 minuten bovenop alle andere stopjes zoals plas en rookpauzes. Waar sommigen ook duchtig de klok verkeerd keken. Maar zoals ik schreef, da's netjes opgelost door de nieuwe Spaanse manager. Half uurtje schaf en 2 pauzes van 10 minuten, en al de rest mag buiten de werkuren om. Niet akkoord, geen probleem, er zijn uitzendkrachten genoeg voor het hersenloze werk.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |