![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog duidelijker waar jij geen probleem van maakt.
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie daar op kickt , [censored] !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2015 om 02:32. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke zever. Hij werd aangewend voor een propagandacampagne van het ministerie van propaganda van het kalief. Dat was de bedoeling uiteindelijk, een soort van wereldwijde shock & awe... Maar nu komt 'de schok' eraan. Prachtige dagen in het vooruitzicht. |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees:
U zegt nu zelf: Hoe weet u dat het eerlijk verlopen is ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2015 om 02:48. |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene die hem terechtstellen zijn zelf ook engeltjes ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn uw bewijzen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, die piloot kreeg zelfs geen nep-proces. Nergens voor nodig want Multilul denkt daar hetzelfde over als het Islamitisch crapuul waarmee hij sympathiseert.
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist wél relevant gezien de materie.
Zonder proces kan er onmogelijk sprake zijn van een eerlijk proces. Wat moslimcrapuul ook beweert.
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op alle beschuldigingen van sympathie voor IS wil ik enkel zeggen dat ik wel een voldoende had voor begrijpend lezen destijds. Kritiek op de werkwijze van A is heel iets anders dan de werkwijze van B goedkeuren, maar dat IS fout zit op honderd verschillende punten en dat ik niet achter het zonder proces onthoofden of levend verbranden van willekeurige slachtoffers sta leek me zo'n no shit Sherlock, daar zouden we het niet eens over moeten hoeven hebben.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 februari 2015 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() typisch voor extreem rechts.
onze hardbevochten rechten opgeven omdat anderen inbreuk maken op deze rechten. begrijpe wie begrijpe kan.
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kritische vragen stelt over hun standpunt of het niet volmondig mee eens is, is de vijand, en dus de vriend van de vijand. Want wie niet met hen is, is tegen hen, en zij hebben gelijk, zelfs wanneer ze er compleet naast zitten. En zelfs wanneer ze proberen inhoudelijk te discussiëren, vallen ze vrij snel door de mand en beginnen de verwijten van sympathie voor de vijand. Nu dat ik dit heb geschreven, ben ik zeker van dat een deel van lezers gaat denken dat ik het eens ben met alles wat je gezegd heb. Ik durf jou immers in iets te steunen, dus steun ik jou in alles. Op den duur wordt je dat gewoon, en krijgt het zelfs een vrij hoog amusementswaarde. ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 6 februari 2015 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Een schitterende karakterschets van sommige van onze meer binair redenerende forumleden. |
|
![]() |